10,000 נקודות בונוס לשהייה אחת במלונות קבוצת רדיסון

כביכול מדובר במבצע ׳ממוקד׳ שאינו פתוח לכלל חברי המועדון. אני הצלחתי להירשם גם בלי שקיבלתי מייל על המבצע – אז בוודאות חשבונות ישראלים לא חסומים. המבצע מקנה בונוס נדיב של 10,000 נקודות (~ 35$ בשווי ריאלי) לאחר השלמת שהייה אחת (אפילו של לילה בודד) עד ה-15 ליולי. כמובן שהשהייה חייבת להיות בתעריף כסף התקף לצבירת נקודות במועדון, ומכאן שלילות-בונוס אינם תקפים.

כפל מיילים לסטטוס בטיסות טורקיש בשבועות הקרובים

מבצע עמוס-תנאים למדי ולא טוב כמו שהוא נראה בהתחלה. בתמצית: הזמינו כרטיס של טורקיש עד ה-30 לאפריל ולטיסות עד ה-31 למאי וקבלו כפל מיילים לסטטוס במועדון Miles&Smiles. המבצע לא תקף לטיסות למספר יעדים מוחרגים ולא תקף לכרטיסים שהוזמנו לפני ה-15 לאפריל. ניתן לצבור מקסימום 5,000 מיילים נוספים במסגרת המבצע. אנא קיראו היטב את תנאי המבצע לפני הזמנת כרטיס חדש.

הייאט שידרגה את תוכנית ה-BRG

קבוצת הייאט, ומועדון הלקוחות שלה World of Hyatt, ממשיכים להציג שינויים חיוביים. הפעם שודרגה תוכנית ה-BRG שכעת מאפשרת בחירה בין 20% הנחה ל-5,000 נקודות בונוס וכמו כן מאפשרת השוואת מחיר מול ׳אתרים סגורים׳ (כאלו הדורשים הרשמה) בתנאי שההרשמה אליהם חינמית. אני לא מכיר תוכנית BRG אחרת שמציעה את ההטבה האחרונה, לפחות פורמלית.

חברת התעופה ההודית ג׳ט-איירוויס הפסיקה לפעול

אחרי משבר ארוך וקריסה הדרגתית, כשסופה היה ידוע מראש, הפסיקה חברת התעופה ההודית את פעילותה לחלוטין. ג׳ט-איירוויס הונפקה בשנת 2005 ובשנת 2010 הפכה לחברת התעופה הגדולה ביותר בהודו מבחינת מספר נוסעים שהטיסה. מאז כוחה נחלש ומתחזק, לפרקים, ושנת 2017 היא עוד הייתה חברת התעופה השנייה בגודלה במדינה עם נתח שוק של מעל ל-15%. אבל בחודשים האחרונים חוותה החברה קריסה כלכלית משמעותית ורוב מטוסיה קורקעו בשל אי-עמידה בתשלומים.

25% הנחה ברכישת נקודות של מועדון Bonvoy (קבוצת מאריוט)

המבצע בתוקף עד ה-15 למאי. על מנת לרכוש נקודות החשבון חייב להיות בן 90 ימים לפחות או בן 30 ימים לפחות ובתנאי שנרשמה בינתיים פעילות כלשהי בחשבון. כל חבר מועדון רשאי לרכוש עד 50,000 נקודות בשנה בלבד. המחיר, בשקלול ההנחה, הוא 9.4$ לכל 1,000 נקודות. סה״כ לא מדובר במחיר נמוך מספיק כדי להצדיק רכישה ספקולטיבית – אבל חשוב לזכור שאת הנקודות של מאריוט ניתן להמיר למגוון רחב מאוד של מועדוני תעופה ביחס המרה סביר בהחלט.

עד 50% הנחה במלונות רשת פיירמונט וכפל נקודות של אקור

להזמנות עד ה-5 למאי ולשהיות בין ה-22 לאפריל וה-30 לספטמבר. כל מלון מציע הנחה אחרת מהתעריף הגמיש הרגיל, בין 15% ל-50%. חברי מועדון הלקוחות של אקור נהנים מהנחה נוספת בחלק מהמלונות. כמו כן, אם ההזמנה תבוצע באתר של רשת פיירמונט (ולא באתר של אקור דווקא) יינתן כפל נקודות עבור השהיות. מרבית המלונות מציעים הנחה של עד 25%.

בונוס של עד 50% ברכישת מיילים של מועדון MileagePlan (אלסקה)

המבצע בתוקף עד ה-19 למאי. חברי מועדון ללא סטטוס יכולים לרכוש עד 150,000 מיילים בשנה קלנדרית בעוד אין כל מגבלה על חברי מועדון בעלי סטטוס גבוה. הבונוס במסגרת המבצע הוא מדורג ועל מנת להנות מהבונוס המקסימלי, 50%, יש לרכוש לפחות 40,000 מיילים. המחיר, בשקלול הבונוס המקסימלי, הוא 20.1$ לכל 1,000 מיילים. המועדון לא מציע מיילים במחיר נמוך מזה – וסה״כ מדובר במחיר אטרקטיבי מאוד. אלסקה אומנם לא שותפה בברית תעופה כלשהי אבל בין השותפות של המועדון ניתן למצוא חברות תעופה מובילות כמו קתאי, סינגפור איירליינס (אין מימוש בינתיים), בריטיש, קוונטס, היינאן, ג׳אל, פינאייר ועוד.

ככה בקטנה: בונוס של 3 פאונד באתר הבריטי של TCB

המבצע עד ה-22 לאפריל. הירשמו למבצע, עברו מאתר הקאשבק לאתר כלשהו ובצעו רכישה-מזכה של 5 פאונד לכל הפחות. זהו. ברגע שייתקבל ההחזר עבור אותה רכישה חשבונכם יזוכה בבונוס. אין לכם עדיין חשבון באתר הבריטי של TCB? לחצו כאן.

עד 25% הנחה במלונות קבוצת רדיסון באפריקה, אירופה והמזרח-התיכון

להזמנות עד ה-12 למאי ולשהיות בין ה-14 ליוני וה-31 לאוגוסט. במבצע משתתפים כמעט כל המלונות של הקבוצה באזורים האלו. בחלק מהמדינות המבצע חל על תקופת שהיות שבין ה-1 ליולי וה-31 לאוגוסט. סה״כ מבצע שימושי למי שמתכנן כעת חופשת קיץ (באירופה בפרט, היכן שיש לקבוצה נוכחות משמעותית) אבל חשוב לזכור שהתעריף המוזל אינו גמיש ודורש תשלום מראש. תזכורת: בעלי כרטיס הפלטינום של אמקס נהנים מסטטוס גולד במועדון Radisson Rewards.

2 תגובות

    • Lior@FlyingOut

      שאלה מצוינת, ששאלתי את עצמי גם כן, ואני לא יודע את התשובה. אני מחכה להזדמנות כדי לנסות. להערכתי – הם יסרבו, תחת הטענה שיש מחיר רשמי לחברות באתר C1H וכביכול ההרשמה בחינם היא הטבה ייחודית ללקוחות מסוימים.

      הגב

השאר תגובה