פוסטים שאולי תרצו לקרוא:


אתר ההזמנות Club1Hotels

אם טרם הכרתם: אתר C1H הוא אתר הזמנות ׳סגור׳ שההרשמה אליו, פורמלית, היא בתשלום שנתי. בזכות היותו אתר לחברים רשומים בלבד הוא יכול להציג תעריפים לאפומביים מוזלים במיוחד למלונות. למעשה, האתר מאגד הצעות של ספקים רבים מרחבי העולם. את החיסכון הגדול ביותר, ביחס למחירי השוק, ניתן למצוא בדר״כ בתעריפים של מלונות יוקרה.

שלוש דוגמאות להזמנות שביצעתי בעצמי באתר בהנחה גדולה:

club1hotels-welcome

נכון להיום האתר משווק למעלה ממיליון מלונות ברחבי העולםוזה שדרוג משמעותי לפורטפוליו שלואבל כאמור את החיסכון הגדול ביותר ניתן בדר״כ למצוא בהזמנת מלונות יוקרה (במחירים שלא בהכרח יעידו על כך שמדובר במלון יוקרה!). מלבד חדרים במלונות ניתן להזמין באתר C1H גם מוצרים כמו קרוזים, השכרות רכב, הסעות, אטרקציות ואפילו כרטיסי טיסה וכניסה לטרקלינים בשדות תעופה (אומנם לא ישירות אלא באמצעות השותפים של האתר).

האתר גם מציע תוכנית BRG נוחה לשימוש אשר מבטיחה שתמיד תשלמו את המחיר הנמוך ביותר לחדר שאתם רוצים (בהזמנה של חמישה ימים מראש לפחות).

מבצע בלעדיי לקוראיי הבלוג

ראשיתהאתר ממשיך להציע הרשמה בחינם לקוראיי הבלוג. אז אם משום מה טרם נרשמתם לאתר, אני מציע שתעשו זאת כעת באמצעות עמוד הנחיתה של הבלוג:

www.club1hotels.com/flyingout

הנחה של עד 10% ברכישת תוויקנייה – לשבוע אחד בלבד

זוהי הנחה מדורגת:

  • 5% הנחה ברכישת תוויקנייה בסך 1000$ ומעלה
  • 10% הנחה ברכישת תוויקנייה בסך 2000$ ומעלה

ניתן לרכוש את תווי-הקנייה באמצעות הטופס המקוון בקישור לעיל. פשוט לחצו על ״Request egift cards". לחילופין ניתן לשלוח מייל לשירות הלקוחות של האתרMemberServices@club1hotels.comוציינו את שם הבלוג, את כתובת המייל המשוייכת לחשבון שלכם ואת הסכום שברצונכם לרכוש (לפני שקלול ההנחה).

המבצע בתוקף עד יום חמישי ה-16 למאי.

בתוויקנייה ניתן להשתמש להזמנת מלונות, קרוזים והשכרות רכב. לא ניתן להשתמש בתוויהקנייה להזמנת מוצרים אחרים המשווקים באתר כמו כרטיסי טיסה. פורמלית לא ניתן להשתמש בתוויהקנייה בשילוב תוכנית ה-BRG של האתר אם כי בפועל קוראים רבים דיווחו שכן התאפשר להם.

3 תגובות

השאר תגובה