עד מחר: 50% במגוון מלונות קבוצת IHG בהודו, המזרח-התיכון ואפריקה

להזמנות עד ה-25 למאי ולשהיות עד ה-31 לדצמבר (אם כי בתנאי המבצע כתוב עד ה-31 למרץ 2020). לא כל מלונות הקבוצה בשלושת האזורים לעיל משתתפים במבצע, אבל רבים כן. התעריף המוזל דורש הזמנה של 4-2 לילות ועולה בחיפוש שמקורו בדף המקושר. לא הצלחתי למצוא את התעריף המוזל במלונות בישראל – אם כי ערכתי חיפושים בודדים.

אלעל חנכה את המרכז הלוגיסטי החדש שלה

״המרכז הלוגיסטי החדש של אל על, שתהליך התכנון והבנייה שלו ארך כ-4 שנים ובהשקעה כספית של מעל 20 מיליון שקל, מטרתו לשפר את אמינות המלאי של החברה לצד התייעלות בעלויות הרכש והאחסנה״.

עד 40% הנחה ב-15 מלונות של רשת פיירמונט

להזמנות עד ה-30 למאי ולשהיות עד ה-31 ליולי. מדובר במהדורה נוספת של המבצע הוותיק ״Great Rates, Great Dates״ והתעריף המוזל תקף בתאריכים נבחרים ובמלונות נבחרים בלבד (לרבות הפלאזה בניו-יורק והפיירמונט בשיקגו). רשת פיירמונט שייכת כיום לקבוצת אקור ולכן ניתן לצבור נקודות מהשהיות למועדון הלקוחות של הקבוצה.

עד 40% בונוס ברכישת מיילים של מועדון Miles+Bonus (איג׳יאן)

עד ה-27 למאי. הבונוס מדורג ועל מנת להנות מהבונוס המקסימלי יש לרכוש לפחות 31,000 מיילים – מה שאומר שרק חברי מועדון שקירדטו לחשבונם לפחות טיסה אחת בשנת החברות הנוכחית שלהם יכולים להנות מהמחיר הנמוך ביותר (כי חברי מועדון ללא פעילות כאמור יכולים לרכוש מקסימום של 30,000 מיילים במהלך שנת החברות). תחת הבונוס המקסימלי המחיר יורד ל-17.9 אירו לכל 1,000 מיילים. זה סה״כ מחיר הוגן לשלם על מיילים של איג׳יאן, שלהם שווי גבוה בשל טבלאות המימוש האטרקטיביות של המועדון, אם כי ראוי לציין שבנובמבר האחרון המועדון הציע בונוס של 100% ברכישת מיילים ואולי שווה לחכות עם הרכישה לנובמבר הבא בתקווה שהמבצע יחזור.

בונוס נדיב של 3,000 נקודות ללילה במלונות קבוצת רדיסון

לשהיות בין ה-27 למאי וה-31 לאוגוסט. הרשמה נדרשת. המבצע תקף לכל מלונות הקבוצה בעולם ומבטיח בונוס של 3,000 נקודות לכל לילה בתעריפים המזכים בנקודות (כלומר, לילות-בונוס ולילות בשילוב כסף ונקודות אינם תקפים). ניתן לצבור מקסימום של 120,000 נקודות בונוס במהלך המבצע (40 לילות). להערכתי נקודה של רדיסון ריוורדס שווה בערך 0.4 סנט כך שהבונוס שווה כ-12$ ללילה. לא רע בכלל!

מהלך מעניין: קוונטס משווקת מושבי-בונוס באמצעות אתר Airbnb

הקישור לעיל הוא לפוסט שמסביר היטב את הדברים. בעיניי זהו מהלך שיווקי מגניב לגמרי של קוונטס, וכל הכבוד לחברה על היצרתיות. לחברי המועדון של קוונטס זו הזדמנות נדירה לנצל את המיילים בצורה מיטבית.

ביום שלישי צפויה לעלות המהדורה החדשה של מבצע PointBreaks

המהדורה הנוכחית של המבצע הפופולרי של מועדון IHG Rewards מסתיימת ב-31 למאי. באופן חריג בלוגרים לא קיבלו ׳הצצה מוקדמת׳ לקראת המהדורה הקרובה, אבל פורסם שהיא תעלה ביום שלישי הקרוב. באופן מסורתי מהדורות של המבצע עולות בימי שני אלא שיום שני הקרוב הוא יום הזיכרון בארה״ב (Memorial Day). שווה לעקוב אחר העמוד המקושר, בסביבות שעות הערב בשעון ישראל, כי חדרים במלונות המבוקשים בכל מהדורה לרוב נחטפים מהר מאוד. בעבר הרחוק כל המלונות המשתתפים הציעו חדרים בתעריף מוזל ואחיד של 5,000 נקודות ללילה בלבד (25$ בשווי) אם כי כיום ישנן שלוש קטגוריות בין 5,000 ל-15,000 נקודות ללילה. עדיין עסקה מצוינת אם מצאתם מלון שמתאים לכם.

עד 75% בונוס ברכישת מיילים של מועדון MileagePlus (יונייטד)

עד ה-1 ליוני. הבונוס מדורג ועל מנת להנות מהבונוס המקסימלי יש לרכוש לפחות 30,000 מיילים. אז המחיר יורד ל-21.5$ לכל 1,000 מיילים. סה״כ זה מחיר די גבוה לשלם על המיילים של יונייטד – אז אני בהחלט לא ממליץ לרכוש מיילים בצורה ספקולטיבית במחיר הזה – אבל יכול להתאים למי שזקוק לתוספת מסוימת לטובת כרטיס בונוס רצוי. אזכיר בהזדמנות זו את אחד המימושים הטובים ביותר בטבלאות של יונייטד שעדיין זמין: מת״א לכל יעד בתת-היבשת ההודית במחלקה הראשונה ב-45,000 מיילים בלבד (קונקשיין באירופה אפשרי).

הבעת אי-אמון בשדה התעופה החדש של איסטנבול מצד היזמים?

שבועות בודדים לאחר פתיחתו של השדה, שהוא בין הגדולים בעולם אם לא הגדול ביותר, מנסים בעליו למכור את אחזקותיהם. השמועה אומרת שעלות בניית השדה חרגה משמעותית מהתקציב הראשוני והחובות הקיימים הם עצומים. ארדואן, הרודן הטורקי, רואה בשדה התעופה החדש כאחד מהישיגיו הגדולים ביותר ולכן דחף לבנייתו חרף התחזיות הכלכליות של המיזם. בדרך עלו גם טענות קשות לגבי תנאי התעסוקה של העובדים באתר, עד כדי כמה מקרי מוות ומעצרים מנהליים, אבל הכל הושתק כהלכה כדי לא להעכיר את האווירה של טקס הפתיחה (שהתקיים באיחור של מספר חודשים בפועל). בינתיים נוסעים מדווחים שהטרמינל הראשי בשדה עצום בגודלו, מה שדורש הליכות ארוכות מאוד במהלך הקונקשיין, והטרקלינים החדשים נהדרים. אני עצמי טרם עברתי בשדה ולא מתכנן לעבור בו בקרוב.

9 תגובות

  1. Alex Tetelbaum

    אף מילה על המבצע של LifeMiles מ-Avianca, שהוא לדעתי אטרקטיבי ביותר כרגע..

    הגב
  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זכור לי שמיילים של אייג'יאן תקפים כל עוד החשבון היה פעיל ב-60 החודשים האחרונים. האם רכישת מיילים נחשבת פעילות בחשבון? או רק קרדיט מטיסות?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      למיילים אין תוקף. לחשבון יש.

      חשבון הופך ׳לא-פעיל׳ בחלוף 60 חודשים מהפעם האחרונה שנצברו בו מיילים מטיסה (או בחלוף 60 חודשים מפתיחתו). חשבון יישאר במצב ׳לא-פעיל׳ למשך 12 חודשים, שבמהלכם ניתן לקרדט טיסות רטרואקטיבית והמיילים לא יימחקו, אבל אם בחלוף אותם 12 חודשים לא היה שינוי כלשהו בחשבון אז החשבון ייסגר וכל המיילים יימחקו.

      ראה פרק 2 בתנאי המועדון:

      https://en.aegeanair.com/conditions-notices/milesbonus-terms-and-conditions/

      הגב
      • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

        כלומר, אין דרך "להציל" את החשבון מלהפוך ללא פעיל על ידי קניית מיילים, כמו שאפשר להציל מיילים מתפוגה במועדוני לקוחות אחרים?

      • Lior@FlyingOut

        נכון. במקרה הזה צריך פעילות תעופתית.

השאר תגובה