להרשמה לחצו כאן: www.topcashback.com/ref/flyingout

המבצע, שיימשך עד 9:59 בבוקר של ה-30 לאוגוסט, מזכה בבונוס של 10$ לאחר צבירת החזר מצרפי בסך 10$ בחשבון. בונוס ההצטרפות הזה הוא הגבוה ביותר שמציע האתר ולכן כדאי לנצל אותו כשהוא זמין.

למען הגילוי הנאות: הבלוג מקבל תגמול זהה עבור כל משתמש חדש שנרשם ומקבל את הבונוס לאחר הפעילות הראשונית. אז תודה מראש לכל מי שנרשם באמצעות הקישור לעיל!

מבוא לאתרי קאשבק – לחדשים בתחום

אתרי קאשבק הם פורטלים המקשרים החוצה לאתרים אחרים. כל מעבר דרכם נרשם אוטומטית לחשבון המשתמש. מרגע שנוחתים באתר היעד ממשיכים את תהליך הרכישה כרגיל ללא הבדל. הקאשבק – ההחזר כספי – לרוב מתעדכן בתוך כמה ימים או כמה שבועות, ובכל מקרה רק לאחר מימוש העסקה (הטיסה או השהייה, ככל שמדובר במוצרי נסיעות).

אני ממשיך להמליץ על אתר הקאשבק האמריקני TopCashBack. אני משתמש באתר בשנים האחרונות ומקבל באמצעותו החזר שנתי ממוצע של 150$-200$. סכום לא מבוטל. ל-TCB יש מספר אתרים-מדינתיים נוספים כשהגדול מהם הוא האתר הבריטי וגם בו אני משתמש באופן שיגרתי.

כמובן ש-TCB הוא לא אתר הקאשבק היחיד. הנה כמה אתרים מומלצים אחרים: Mr Rebates, Ebates ו-FatWallet. בנוסף ישנם גם אתרי קאשבק ישראלים והם טובים בעיקר עבור מי שמבצע רכישות בחנויות ישראליות או חנויות בחו״ל הפופולריות במיוחד בקרב הקהל הישראלי (בפרט חנויות בגדים בריטיות וחנויות סיניות).

חשוב לדעת שלא כל המוצרים והשירותים מזכים בקאשבק. לרוב התנאים לכך מופיעים בגלוי בעמודים המתאימים באתרי הקאשבק. כך, לדוגמה, תעריפים מוזלים בהזמנה ישירה באתרי המלונות הם לרוב מוחרגים מקאשבק או כל החזר אחר כי כביכול מגולמת בהם הנחה גבוהה מדי. לכן לפעמים יהיה חכם יותר לבחור בתעריף הגמיש הרגיל ולצבור נניח 8% החזר דרך אתר הקאשבק מאשר להשתמש בתעריף מוזל שמקנה 4% הנחה במקור אבל ייבטל את אפשרות צבירת הקאשבק. לומדים עם הניסיון.

בכל מקרה, מעבר דרך אתר קאשבק – ברוב המוחלט של המקרים, אם כי יש יוצאים מן הכלל – לא ׳פוגע׳ בתהליך הרכישה בשום צורה. המחירים אותם מחירים. הזמנות שמבוצעות ישירות באתרי המלונות הן הזמנות ישירות לכל דבר ויאפשרו צבירת נקודות וקרדיט לסטטוס במועדון המלונות הרלוונטי. באותה מידה הזמנה בהוטלס,קום, לדוגמה, תצבור קרדיט במסגרת תוכנית הנאמנות של האתר (׳לילה בחינם אחרי עשרה לילות׳).

דוגמאות להצעות קיימות באתר TCB

ראו את הפוסט: לחסוך כסף על הזמנות בבוקינג.קום (יוני 2017)

ראו את הפוסט: קבלו החזר גבוה על הזמנת כרטיסי טיסה דרך אתר הקאשבק TopCashBack (נובמבר 2017)

7 תגובות

  1. חמד

    אם הזכרת את HOTELS.COM צריך לציין שהכי קשה לישראלים להוציא החזר מהם כי הם עדיין והיחידים לדעתי שדורשים שתהיה תושב ארה"ב אז אני מוותר עליהם מראש.
    אגב, 40% החזר מהוסטלס? מה הקאץ' פה?

    וחשוב לציין שאם השתמשת בקופון ברוב ההזמנות אז כנראה לא תקבל החזר אבל לפעמים הקופון שווה יותר מההחזר אז לשיקולכם
    בכל אופן, האתר מצוין, היו לי קצת קשיים איתו בהתחלה אבל השרות לקוחות שלהם תמיד עזר ואני בהחלט ממליץ, רק השנה קיבלתי 250$ החזר!

    הגב
    • Yohi Axelrad

      לגבי hotels.com מהאתר האמריקאי מאפשר קש בק רק למלונות בארה"ב. למלונות באירופה צריך לעבור דרך האתר הבריטי ( לאחר ברור עם שרות הלקוחות שלהם וכמה עשרות דולרים "חסרים"). לא ניסיתי באסיה או אפריקה אז אם למישהו יש ניסיון אודה לתגובה.

      הגב
      • חמד

        לפי האתר רשום רק לתושבים של ארה"ב אז מעולם לא ניסיתי אותם דרך קאשבק לגבי אסיה רשום באתר דרך HOTELS PACIFIC כדי לקבל החזר אבל אין לי נסיון אישי

      • גיא

        קיבלתי בhotels.com קאשבק ממלונות באסיה כשעברתי באתר הבריטי, בלי שום בעיות.
        אני גם לא רואה שום התניות בנושא בפירוט אצלם, אז כנראה יעבוד גם למלונות בכל מקום אחר בעולם.

        בקיצור – עבור hotels.com פשוט תשתמשו בTCB הבריטי.

  2. Yohanan Axelrad

    עוד 2 תובנות כמשתמש קבוע באתר topcashback גם האמריקאי וגם הבריטי:

    היוצא מן הכלל לגבי עליית המחירים בהזמנה הוא בהשכרת רכב . יצא לי גם ב sixt ( אמריקאי ) וגם Europe car וכן בסוכנויות מקומיות בהונגריה / רומניה לקבל הצעות הרבה יותר גבוהות כשעוברים באתרי הקש בק לעומת פנייה ישירה לסוכנויות או דרך rentalcars.com.

    קניות ב aliexpress לפעמים נקלטות ולפעמים לא . עדיף לעבור בפורטל של בריטיש. ההצעות פחות טובות אבל תמיד נקלטות אז אם אפשר לקושש כמה מיילים בטוחים, למה לא ?

    הגב
  3. דודי

    ליאור,תציין בבקשה שihg לא נותנים החזר במלונות ישראל.תודה.

    הגב

השאר תגובה