הירשמו למבצע התקופתי החדש של מועדון IHG Rewards

גירסה חדשה למבצע Accelerate, והפעם תחת השם ״Make Every Stay Count״. להרשמה עד ה-18 לאוקטובר ולשהיות בין ה-1 לספטמבר וה-31 לדצמבר (רק לאחר ההרשמה). במסגרת המבצע כל חבר מועדון מקבל אוסף ׳משימות׳ עם בונוס לצד כל אחת מהן ובונוס כללי נוסף במידה והשלים מספיק משימות. פוטנציאלית מדובר במבצע אטרקטיבי אבל זה כמובן תלוי באוסף המשימות ובבונוסים. אני, לדוגמה, קיבלתי הצעה חלשה מאוד הפעם עם אפשרות לצבור מקסימום 19,500 נקודות בכל תקופת המבצע. לא שווה את הטירחה. אבל בידקו את ההצעה שלכם כי אולי הוא אטרקטיבית מאוד.

טייסי בריטיש הודיעו על שלושה ימי שביתה בספטמבר

לאחר מאבק חריף בשבועות האחרונים, ולאחר שבית-משפט בבריטניה אישר את עמדתם, הודיע איגוד טייסי בריטיש על שביתה כללית בשלושה ימים במהלך החודש הבא: יום שני ה-9 לספטמבר, יום שלישי ה-10 לספטמבר ויום שישי ה-27 לספטמבר. אם יש לכם טיסות בתאריכים האלו אז מוטב שתכינו לעצמכם תוכניות חלופיות ותהיו עירניים לביטולים/שינויים. אולי אפילו מוטב לפנות מיד לבריטיש ולבקש טיסות חלופיות.

עד 40% הנחה במלונות רשת פיירמונט

מהדורה נוספת של מבצע ״Great Rates, Great Dates״ של רשת מלונות היוקרה השייכת כיום לקבוצת אקור. שימו לב שרק מעטים מהמלונות באמת מציעים 40% הנחה ורובם מציעים 20% הנחה בלבד. זו עדיין אפשרות לשלם מחיר הוגן על מלונות מעולים, אם כי לא כל המלונות של הרשת מעולים או מציעים מחירים הוגנים (לפני או אחרי ההנחה). להזמנות עד ה-29 לאוגוסט ולשהיות בתאריכים נבחרים לאורך החודשים ספטמבר ואוקטובר (כל מלון מציין את התאריכים המוזלים שלו).

יונייטד הודיעה על מספר קוים חדשים ליעדים מעניינים

מוקדם יותר החודש הודיעה אמריקן על מספר קוים חדשים וביניהם הקו מדאלאס לת״א שיחל לפעול בעוד כשנה. כעת יונייטד יצאה בהודעה משלה על מספר קוים חדשים בעיקר ליעדי נופש משניים. בתמצית: הקוים מסן-פרנסיסקו לדלהי, משיקגו לציריך ומדנבר ללונדון יהפכו להיות קוים שנתיים לעומת עונתיים, ייפתחו קוים עונתיים חדשים מניו-יורק לניס, פלרמו וקוראסאו, ותוגדל התדירות בקוים מניו-יורק לאמסטרדם ופרנקפורט. אני לא כ״כ מצליח להבין מה משמעותי בהודעה הזאת של יונייטד. הקו לניס מעניין יחסית, בגלל התחרות הישירה מול לה-קומפאני, והקו העונתי לפלרמו מעט מוזר.

הייאט מציעה הנחה של עד 25% במימוש נקודות במלונות נבחרים

מבצע לא-שיגרתי של מועדון World of Hyatt. במסגרת המבצע מציעים שמונה מלונות הנחה במסגרת תעריף המשלב כסף ונקודות, בעוד 14 מלונות מציעים החזרשל עד 25% על מימוש נקודות ללילות-בונוס. לשהיות עד ה-30 לנובמבר. כל חבר מועדון יכול לקבל בחזרה עד 30,000 נקודות במסגרת המבצע. כך, לדוגמה, מלון הייאט רג׳נסי בסלוניקי – בו ביקרתי יותר מפעם אחת ועליו אני ממליץ – מציע החזר של 1,500 נקודות במימוש לילה-בונוס בעלות של 8,000 נקודות בלבד (כלומר, כמעט 20% על מימוש שהוא גם ככה אטרקטיבי).

ראינאייר זכתה לתואר ׳החברה הגרועה בבריטניה׳ בסקר דעת קהל

מגזין הצרכנות הנחשב ׳?Which׳ שאל כ-4,000 בריטים מה דעתם על 100 מותגים מובילים בממלכה. בדגש על שירות לקוחות וטיפול בתלונות. חברת הלואוקוסט המצליחה הגיעה למקום האחרון כשמשתתפי הסקר תיארו אותה בעיקר במילים ״חמדנית״, ״רמאית״ ו-״מתנשאת״. חברת התעופה בריטיש הגיעה למקום ה-83 עם ציונים נמוכים גם כן וקצת לפניה בדירוג חברת הלואוקוסט איזיג׳ט במקום ה-79.

מבצע גלובלי: לפחות 25% הנחה במלונות קבוצת IHG

מה שמעניין במבצע הזה הוא ההגדרה שמדובר בהנחה של לפחות 20% מהתעריף הגמיש הרגיל ו-5% נוספים לחברי מועדון (שכל אחד יכול להיות). מלונות כנראה יכולים לבחור להציע הנחה גדולה יותר אבל אני לא יודע לומר כמה מהם בוחרים בכך. להזמנות עד ה-24 לספטמבר ולשהיות עד ה-31 למרץ. כמובן שהתעריף המוזל אינו גמיש ודורש תשלום מראש.

עד 40% הנחה ברכישת נקודות של פינאייר

זו הנחה מדורגת ועל מנת להנות מההנחה המקסימלית יש לרכוש לפחות 100,000 נקודות (מתוך המקסימום האפשרי של 120,000 נקודות). בניגוד לרוב המבצעים הקודמים של המועדון, בהם הוצע בונוס ברכישת נקודות, במקרה הזה מוצעת הנחה על המחיר. תחת הבונוס המקסימלי מחיר הנקודות יורד עד 7.7 אירו בלבד לכל 1,000 נקודות. מעולם לא ראיתי את המועדון מוכר נקודות במחיר כ״כ נמוך. האם זה כדאי? על כך אכתוב בקרוב בפוסט. המבצע בתוקף עד ה-16 לספטמבר.

3 תגובות

  1. אמיר

    לגבי השביתה של הטייסים של בריטיש:
    קניתי כרטיס שיוצא מתל אביב ב27/9 במחלקת פרימיום, וחזרה ב1/10 בביזנס ששודרג לפירסט עם אוויוס.
    במידה ובריטיש יאפשרו לי לשנות את מועדי הטיסות, האם השדרוג לפירסט יישמר?( אין זמינות לכרטיסי בונוס בפירסט במועד שאני רוצה לשנות אליו, אבל יש זמינות לכרטיסים בכסף)

    תודה

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      מניסיוני, זה תלוי האם השינוי נעשה ביוזמת חברת התעופה או ביוזמתך. אם ביוזמתה – השדרוג יישמר, ואולי אפילו תקבל מחלקת כרטוס אחרת לטיסה החדשה ותרוויח יותר נקודות. אם ביוזמתך – כנראה שהם יציעו לך רק ביזנס ואת האוויוס חזרה (אלא אם יש זמינות מושבי בונוס בטיסה החלופית שאתה מבקש).

      אם טיסת ההלוך שלך אכן תבוטל, וכתוצאה מכך תרצה לשנות גם את טיסת החזור (נגיד יום קדימה, כדי לשמור על אותו אורך נסיעה), אז העצה שלי היא שתתעקש לקבל פירסט בחזור בכל מקרה. לא הגיוני שאתה תסבול בגלל שהטייסים של בריטיש החליטו לשבות כי הם רוצים יותר כסף מחברה שלא מוכנה לשלם להם. כלומר, גם אם מסרבים לך בהתחלה – אני מציע שתמשיך להתעקש ולעשות אסקלציה עד שתגיע למנהל שיסכים.

      הגב

השאר תגובה