לקריאת הפוסט: סקירה: מלונות חדשים ומעניינים באירופה (יוני 2019)

וכך כתבתי על המלון:

המלון הוא חלק מאוסף מלונות Unbound Collection של קבוצת הייאט. קשה לי לתאר כמה אני מחכה בקוצר רוח לפתיחתו של המלון הזה שעשוי להוכיח את עצמו כאחד ממלונות היוקרה המשובחים ביותר של השנים האחרונות בלונדון בפרט ובאירופה בכלל. המלון שוכן במתחם שהיה בעברו המטה המרכזי של המשטרה העירונית של לונדון, הידועה בכינוי ׳סקוטלנד יארד׳, אשר באופן מעניין קיבלה את שמה מהרחוב שבו הייתה הכניסה הראשית לתחנה ולא שהמתחם נקרא על שמה. במלון יהיו 153 חדרים ו-11 סוויטות, והוא עתיד להיפתח בהמשך השנה לאחר שיפוץ מקיף שעלותו מוערכת ב-110 מיליון פאונד. לאור העובדה שהמלון יהיה חלק מרשת יוקרה של קבוצת הייאט יוכלו חברי המועדון של הקבוצה להשתמש בנקודות כדי לרכוש לילות – ואפשר רק לנחש שהמלון יהיה בקטגוריה הגבוהה ביותר ולילה יעלה 30,000 נקודות.

המלון מקבל הזמנות

נראה שהפתיחה הרשמית של המלון, לפחות לקהל הרחב, תתקיים ב-15 לאוקטובר. המחיר ללילה הראשון בחדר מקטגוריית הבסיס הוא 490 פאונד (כ-600$). בהתחשב במחירים הרגילים של מלונות יוקרה מובילים בלונדון – זה זול.

עבור סוויטה תאלצו להיפרד מ-790 פאונד ומעלה ללילה.

החדשות הטובות והמפתיעות הן שחדרים במלון זמינים גם בנקודות של מועדון World of Hyatt, לרבות בלילה הראשון עם פתיחת המלון, ולפחות בינתיים המלון לא בקטגוריה 7 אלא בקטגוריה 6. משמעות הדבר היא שלילה עולה רק 25,000 נקודות. אני נותן לנקודה של הייאט שווי ריאלי של 1.7 סנט ומכאן שרכישת הלילה בנקודות כמוה כתשלום של 425$. כלומר, שימוש בנקודות יכול לחסוך כ-30% ממחיר הלילה בהשוואה לתעריף הגמיש הרגיל (אז נגיד ריאלית כ-20% חיסכון בלבד בהשוואה לתעריף גמיש מוזל ובשקלול צבירת הנקודות מהזמנה בכסף).

להערכתי המלון יעבור לקטגוריה 7 בתוך מספר שבועות או מספר חודשים.

ראוי לציין שבתאריך אקראי בינואר, בלילה של אמצע השבוע, מצאתי מחיר של 399 פאונד בלבד לחדר מקטגוריית הבסיס. אפשר להניח שישנם תאריכים זולים עוד יותר. עדיין לא מדובר בסכום זניח ללילה במלון, עם כל הכבוד לאיכות, אבל כאן מדובר במלון יוקרה ולכן נכון להשוות את המחיר הזה למחירים בהם נוקבים מלונות יוקרה אחרים במרכז לונדון כמו הריץ, הסאבוי, המנדרין אוריינטל, האדישן וכיוצ״ב. בקטגוריית המלונות הזאת קשה למצוא חדרים בפחות מ-400 פאונד ללילה.

תמונות

לצערי לא מצאתי תמונות שבוודאות צולמו בתוך המלון, ובין השאר כי המלון עדיין בהכנות לפתיחה, אז הנה אוסף תמונות מתוך אתר המלון שרבות מהן ככל הנראה תמונות אילוסטרציה בלבד:

מצגת זאת דורשת JavaScript.

לסיכום

המלון נראה פשוט מדהים בעיניי, והעובדה שהוא שוכן במבנה עם כ״כ הרבה היסטוריה בהחלט מוסיפה לו הילה מיוחדת. מחכה בקוצר רוח להזדמנות להתארח בו.

תגובה אחת

  1. הכירו את המלונות האירופיים של רשת Unbound - FlyingOut

    […] אין מלון באירופה שאני רוצה לנסות יותר מאשר המלון הזה. עם מיקום מצוין במרכז לונדון, בבניין שאכלס בעבר את השירות המשטרתי המפורסם, המלון נפתח לפני שנה לאחר השקעה עצומה של מאות מליוני ליש״ט. המלון הזה כ״כ יוקרתי וכ״כ מסקרן, לפחות אותי, שהוא אחד המלונות היחידים שזכו לפוסט נפרד בבלוג עוד לפני שביקרתי בהם (לחצו כאן). […]

    הגב

השאר תגובה