הירשמו למבצע התקופתי החדש של הילטון

לשהיות בין ה-9 לספטמבר וה-5 לינואר. המבצע נקרא ״Power Up״ ובעצם מציע כפל נקודות על כל השהיות, כך שחברי מועדון הרשומים למבצע יצברו 20 נקודות לכל 1$ בחיוב (לפני בונוס לסטטוס). כמובן נקודות הבונוס במסגרת המבצע אינן נקודות בסיס. אין מגבלה למספר נקודות הבונוס שניתן לצבור במהלך המבצע.

חידוש במועדון MileagePlus: מיילים לעולם לא יימחקו

המועדון של יונייטד בעצם משווה את מה שמציע המועדון של דלתא כבר שנים. אפשר להניח שהמועדון של אמריקן יצטרף בעתיד הקרוב, ממש בנוהל. מדובר כמובן בהטבה מצוינת לנוסעים מזדמנים שעבורם שימור המיילים הוא כאב ראש אמיתי. יחד עם זאת, זהו שינוי שלילי במעט עבור נוסעים תכופים – שלא מתקשים לשמור על פעילות בחשבון – כי כעת גדל הסיכוי של נוסעים מזדמנים להגיע לכרטיס בונוס ובעצם גדלה התחרות על מושבי בונוס. נקודה למחשבה.

6,000 נקודות של אקור לאחר שלוש שהיות בלבד

מבצע גלובלי חדש ואטרקטיבי של מועדון Le Club AccorHotels. נדרשת הרשמה מוקדמת. להזמנות בין ה-3 וה-27 לספטמבר, ולשהיות בין ה-13 לספטמבר וה-19 לינואר (מינימום שני לילות לשהייה). המבצע מבטיח בונוס של 500 נקודות לאחר שהייה ראשונה, בונוס נוסף של 2,500 נקודות לאחר שהייה שניה ובונוס נוסף של 3,000 נקודות לאחר שהייה שלישית. במימוש כל 2,000 נקודות שוות 40 אירו (44$) כך שבמבצע הזה ניתן לצבור בונוס בשווי של 132$ לאחר שלוש שהיות (מינימום שישה לילות). החזר לא רע בכלל. חשוב גם לזכור שקבוצת אקור מצטיינת ברשתות מוזלות כמו איביס ומרקיור, יש לה פריסה עולמית משמעותית, אז בדר״כ קל למצוא מלונות זולים של הקבוצה להשלמת שהיות קצרות.

עד ה-3 לספטמבר: 665$ במחלקת העסקים של טורקיש מת״א לבנגקוק

מדובר בכרטיס בכיוון-אחד בלבד, כשכרטיס הלוך/חזור עולה משמעותית יותר מכפול המחיר. אפשר לבחור בקונקשיין קצר יחסית באיסטנבול אבל זו לא ברירת המחדל אז שימו לב לתוצאות החיפוש. הכרטיסים במחלקת כרטוס J וכמובן ניתן לצבור נקודות בכל מועדון תעופה בברית סטאר.

7,500 נקודות של הילטון לאחר שתי שהיות בלבד – הירשמו עכשיו!

ההרשמה למבצע הזה הייתה פתוחה למספר ימים מוקדם יותר החודש, אח״כ נסגרה והשבוע נפתחה מחדש. בנוסח התנאים הנוכחי המבצע תקף לשהיות עד ה-31 לדצמבר בלבד. המבצע מבטיח בונוס של 2,500 נקודות לאחר השהייה הראשונה ו-5,000 נקודות נוספות לאחר השהייה השניה.

20% הנחה על שדרוג טיסות פינאייר עם נקודות של מועדון FinnairPlus

שימו לב שההנחה תקפה לקוים נבחרים בלבד (ולא בקו לת״א, לצערנו). כך שדרוג טיסה בקו ארוך עולה כעת רק 40,000 נקודות לכיוון – ולא נשכח שפינאייר מאפשרת לשדרג פחות או יותר כל כרטיס ולא משנה מה מחלקת הכרטוס או מה מחיר הכרטיס. במקביל מציע המועדון מבצע מצוין לרכישת נקודות והשילוב בין שני המבצעים הופך את שניהם לאטרקטיביים יותר.

7 תגובות

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    היי
    האם הצבירה של 7500 נקודות בהילטון היא רק למצטרפים חדשים?
    אני לא מוצא דרך להתחבר עם משתמש קיים. תודה.

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      לא רק למצטרפים חדשים. אני נרשמתי למבצע ללא בעיה עם ׳חשבון ישראלי׳ (כתובת רשומה בישראל). כפי שציינתי – הייתה בעיה להירשם למבצע במשך מספר ימים אבל להבנתי היא נפתרה.

      הגב
      • ליאור

        גם לי זה לא עובד.
        אתה חושב שגם המבצע הזה וגם כפל נקודות יעבדו במקביל.

      • Lior@FlyingOut

        אמורים לעבוד במקביל, כן.

        נסה לשלוח הודעה/מייל לשירות הלקוחות ולבקש שירשמו אותך למבצע. אמור להיות פתוח לכולם. שווה לנסות. מקסימום יענו לך ׳המבצע רק למי שקיבל הזמנה׳ – שזו תשובה שיגרתית כשהם לא יודעים איך לבצע את הרישום מהצד שלהם.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    האם המיילים נשמרים ביונייטד לכולם? כבר לא צריך לקרדט משהו שנה וחצי?

    הגב

השאר תגובה