10,000 נקודות בונוס במועדון Radisson Rewards לאחר שהייה אחת

לכאורה מדובר במבצע לא-פומבי שתקף רק לחברי מועדון שקיבלו על כך מייל, אבל נראה שההרשמה פתוחה לכלל חברי המועדון. כדי להנות מהבונוס יש להתארח פעם אחת בלבד במלון של קבוצת רדיסון, עד ה-30 לנובמבר, ולשלם תעריף המאפשר צבירת נקודות (קרי: לא לילות-בונוס ולא תעריף של כסף+נקודות). שווי הבונוס, להערכתי, הוא כ-40$. במקביל מציע המועדון מבצע נוסף של כפל קרדיט לסטטוס על כל הלילות עד ה-30 לנובמבר (לחצו כאן).

מהדורה חדשה למבצע יום-הולדת של מועדון הנוסע המתמיד

אם אתם חוגגים יום-הולדת בחודש ספטמבר תוכלו במהלך החודש לרכוש כרטיס בונוס מוזל במיוחד, עם פטור מהיטל-דלק, בצמוד לכרטיס בכסף לאותן טיסות. זו אחת ההטבות הטובות ביותר של המועדון. היעדים הפעם: ברצלונה, ג׳נבה, קרקוב, ונציה, ביייג׳ינג, לאס-וגאס ומיאמי. ליציאות עד ה-31 לדצמבר.

בכיר נוסף בקתאי הולך הבייתה: יו״ר החברה יסיים את תפקידו ב-6 לנובמבר

האם מדובר בפרישה מרצון? האם מדובר בהחלטה עסקית רגילה? האם מדובר בלחץ סיני מתון בניסיון נוסף לפגוע בחברה לאור האירועים בהונג-קונג? קשה לומר, ובכל מקרה יו״ר הדריקטוריון של קתאי, ג׳ון סלוסאר, יעזוב את תפקידו בפגישה הבאה של הדריקטוריון ב-6 לנובמבר. הוא מילא תפקידים שונים בחברה במשך קרוב ל-40 שנה. כבר נבחר מחליפו בתפקיד – פטריק האלי.

קבוצת מאריוט וחברת התעופה יונייטד משיקות מחדש את תוכנית RewardsPlus

במסגרת התוכנית יהנו בעלי סטטוס גבוה במועדון Bonvoy להטבות בטיסות יונייטד, ובעצם לסטטוס סילבר במועדון MileagePlus, ובמקביל בעלי סטטוס גבוה במועדון MileagePlus יהנו מסטטוס גולד במועדון של קבוצת מאריוט. בעבר סטטוס גולד היה משמעותי יותר אך כיום הוא לא כולל אפילו הטבה של ארוחת בוקר בחינם. ועדיין – אם יש לכם סטטוס גבוה במועדונים של מאריוט או יונייטד שווה לכם להירשם לתוכנית ולהנות מהטבות צולבות.

בונוס של 30% ברכישת אוויוס ממועדון Executive Club

המבצע בתוקף עד ה-24 לספטמבר. במסגרת המבצע ניתן לרכוש עד 200,000 אוויוס (לא כולל הבונוס). המחיר, בשקלול הבונוס, הוא 13.9 אירו לכל 1,000 אוויוס. כאמירה כללית זה מחיר הוגן לשלם על אוויוס, ובפרט אם יש לכם מימוש מתוכנן, אבל היו בעבר מבצעים אטרקטיביים יותר. אני בהחלט לא ממליץ על רכישה ספקולטיבית במחיר הזה.

טיסות אלעל ממשיכות לאחר

אתר מעקב הטיסות FlightStats מפרסם בכל חודש את נתוני הפעילות של עשרות חברות תעופה בעולם. בדירוג הכללי, של חברות תעופה גלובליות, אלעל הגיעה למקום ה-39 מתוך 41 חברות תעופה שדורגו. כ-39% מטיסות אלעל נחתו ביעדן באיחור של 15 דקות ומעלה, והאיחור הממוצע לטיסת אלעל הוא כ-51 דקות.

בונוס של 20% בצבירת מיילים מטיסות איג׳יאן במועדון Miles+Bonus

לטיסות בהמשך חודש ספטמבר בלבד. איג׳יאן נחשבת לאחת מחברות התעופה הטובות באירופה, על אף היותה חברה אזורית בלבד ללא טיסות מחוץ לאירופה, ומועדון התעופה שלה נחשב לאחד האטרקטיביים ביותר בברית סטאר. כמו כן, איג׳יאן מציעה תעריפים אטרקטיביים מאוד ליציאה מת״א באופן שיגרתי. אז אם במקרה ייצא לכם לטוס עם החברה בהמשך החודש – קרדטו את הטיסות למועדון שלה ותהנו מהבונוס. לא נדרשת הרשמה מוקדמת.

2 תגובות

  1. שינובי

    שאלה שחשבתי שזה יהיה פורום מעניין לשאול אותו: בשלטי החוצות שהחלו לפרסם אל על לקראת פתיחת הקו לטוקיו מופיעות דמויות של צוות הטיסה באנימציית מנגה. בעוד שבגרסה האינטרנטית (שמופיעה בין היתר דרך מודעות גוגל גם כאן באתר) מופיעה דיילת, בשלטי החוצות מופיע צוות מלא ובו גם דמות קברניט גברית עם ארבעה פסים על השרוול, ולידה דמות נשית עם שלושה פסים.
    מה שהוביל אותי לחשוב על השאלה: מעבר לאנימציית המנגה, האם ידוע למישהו אם יש קצינות ראשונות באל על?
    ואם מישהו שוקל לתבוע על אמת בפרסום – אשמח לאחוזים 🙂

    הגב
  2. אסף

    לגבי המבצע של מריוט, לא מדובר על סתם סטאטוס גבוה, מדובר על טיטניום לפחות…

    הגב

השאר תגובה