אם אינכם מכירים את תוכנית אמבסדור, אולי תרצו לקרוא את הפוסט הזה:

תוכנית אמבסדור של רשת אינטרקונטיננטל – האם היא כדאית? (יוני 2019)


בתחילת החודש השיקה קבוצת IHG שלושה מבצעים במקביל. מי שאינו חבר בתוכנית אמבסדור כיום יכול להנות משלושתם – וזו כבר הצעה אטרקטיבית מאוד. שלושת המבצעים בתוקף עד ה-30 לנובמבר.

לעמוד המבצעים לחצו כאן.

לפני שאמשיך לפירוט המבצעים אני רוצה לחדד דבר אחד: ״שהייה״ מוגדרת כרצף של לילות באותו מלון ללא קשר למספר ההזמנות. אי אפשר להתחכם עם זה. גם אם הזמנה אחת בנקודות וזו שאחריה בכסף, וגם אם הזמנה אחת נעשתה ישירות באתר המלון ואחרת נעשתה דרך סוכן מורשה (דוגמת וירטואוזו). ב-99% מהמקרים, כלומר כל עוד לא נעשית שגיאה, ההזמנות ייראו כשהייה אחת. כמובן שלטובת צבירת נקודות במועדוני מלונות, ובפרט לטובת המבצעים של מועדון IHG Rewards בפוסט זה, צריך לבצע הזמנות ישירות או דרך סוכנים מורשים בלבד – והזמנות דרך אתרי הזמנות, סוכני נסיעות וכיוצ״ב לא יאפשרו צבירת נקודות וכנגזרת לא יאפשרו את צבירת נקודות הבונוס.

10,000 נקודות כבונוס הצטרפות

חברות בתוכנית אמבסדור עולה 200$ לשנה הראשונה ואח״כ יש מגוון אפשרויות חידוש חברות בעלויות שונות. בעבר היה בונוס הצטרפות שיגרתי של 5,000 נקודות אבל בשלב מסוים הוא נעלם. מאז מוצעים מדי פעם מבצעים המציעים בונוס הצטרפות של 5,000 עד 15,000 נקודות (אבל לרוב לא יותר מ-10,000 נקודות). לפיכך המבצע הנוכחי הוא הזדמנות טובה להצטרף לתוכנית עבור מי ששקל את זה.

בשנה האחרונה חלו מספר שינויים בתנאי התוכנית ובעיניי הם חיוביים יותר משליליים. בין השאר, חברי התוכנית מקבלים אוטומטית סטטוס פלטינום במועדון IHG Rewards (בעבר ניתן רק סטטוס גולד) ושובר הלילה החינמי הפך לדיגיטלי ומעודכן מיידית בחשבון לאחר ההצטרפות (בעבר היה שובר פיסי שבדר״כ היה מגיע בדואר אחרי שבועות ארוכים ממועד ההצטרפות – והמלונות דרשו את השובר הזה).

6,000 נקודות בונוס לכל אחת מחמש השהיות הראשונות

בעצם מדובר בשני מבצעים מקבילים.

המבצע הראשון – שפתוח לכלל חברי תוכנית אמבסדור, ולא רק למצטרפים חדשים – מציע 3,000 נקודות בונוס לכל שהייה עד ה-30 לנובבמר ועד למקסימום של 15,000 נקודות בונוס (כלומר, עד חמש שהיות).

המבצע השני – שפתוח רק למצטרפים חדשים – מציע 3,000 נקודות בונוס נוספות לחמש השהיות הראשונות לאחר ההצטרפות. גם המבצע הזה תקף עד ה-30 לנובמבר.

כלומר, בפועל, מצטרפים חדשים ייקבלו 6,000 נקודות בונוס לכל שהייה עד סוף נובמבר ועד למקסימום של 30,000 נקודות סה״כ. זאת בנוסף לבונוס ההצטרפות כאמור, ובעצם סה״כ 40,000 נקודות.

לתנאי המבצע המלאים לחצו כאן.

שווי הנקודות

ככלל נקודה של מועדון IHG Rewards שווה כ-0.5 סנט. כלומר, 5$ ל-1,000 נקודות. כך בעצם המבצים הנ״ל מציעים בונוס הצטרפות בשווי 50$ ובונוס נוסף בשווי 30$ לכל שהייה בחמש השהיות הראשונות. פוטנציאלית מדובר בבונוס מצרפי בשווי 200$ – וזו בדיוק עלות החברות בתוכנית.

בנוסף חשוב לזכור שאחת ההטבות של החברות בתוכנית היא סטטוס פלטינום. אחת מהטבות הסטטוס היא צבירה מואצת של נקודות משהיות (50% בונוס). אפשר לראות בצבירת הבסיס של המועדון החזר בערך של 5% (צבירה של 10 נקודות בסיס, בשווי 5 סנט, לכל 1$ בחיוב) ומכאן שסטטוס פלטינום מעניק בעצם החזר נוסף בערך של 2.5%.

לסיכום

אם אתם כבר חברים בתוכנית אמבסדור – היכנסו לעמוד המבצע והירשמו כעת לקבלת 3,000 נקודות בונוס לחמש שהיות עד ה-30 לנובמבר. זה לא בונוס דרמטי שאמור לשנות למישהו את התוכניות, אומנם, אבל זה בונוס נחמד לקבל ׳על הדרך׳ לצד המבצעים האחרים של מועדון IHG Rewards.

אם אינכם חברים בתוכנית אמבסדור – המבצעים החדשים אטרקטיביים מספיק כדי לגרום לכם להתלבט, לפחות לדעתי. כמובן שהם אטרקטיביים בעיקר למי שמתוכננות לו נסיעות בעתיד הקרוב ולא למי שסתם רוצה להצטרף לתוכנית.

4 תגובות

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בתוכנית אמבסדור לילה חינם משלש האם זה חד פעמי או לכל אורך השנה

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      השובר הדיגיטלי שמקבלים תקף ל׳לילה שני חינם בסופ״ש׳ (BOGO) והוא כמובן חד-פעמי. הוא דורש הזמנה בתעריף ייעודי שהוא זהה לתעריף הגמיש הרגיל של המלון. השובר בעצם הופך את הלילה השני בהזמנה לחינמי.

      הגב
  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אם אתה חבר אמבסדור ומזמין 2 חדרים (עבור 3 או 4 אורחים שאחד מהם זה החבר) אז ההטבות חלות על 2 החדרים בהזמנה? ומה דין הנקודות?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      לא, הטבות התוכנית ניתנות רק לחדר שבו מתארח בעל הסטטוס. כל מלון כמובן יכול לעשות מה שבא לו, ולתת הטבות גם לחדר השני, אבל זה לגמרי לפנים משורת הדין ובפועל לא קורה ברוב המקרים.

      צבירת נקודות היא עניין של מועדון IHG Rewards, וכביכול זה במנותק מתוכנית אמבסדור. ע״פ תנאי המועדון ניתן בהחלט לצבור נקודות לחשבון אחד משני חדרים באותה שהייה, או אפילו משלושה, ובתנאי שהחיוב משותף.

      הגב

השאר תגובה