הירשמו עכשיו למבצע תקופתי מצוין של מועדון IHG Rewards

כדי להנות מהמבצע יש להירשם עד ה-15 לדצמבר וגם לבצע את ההזמנות עד מועד זה. לשהיות עד ה-31 לינואר. במסגרת המבצע כל חבר מועדון יצבור 1,000 נקודות לאחר השהייה הראשונה, כפל נקודות בשהייה השנייה, טריפל נקודות בשהייה השלישית וקוודרופול (X4) נקודות בשהייה הרביעית והלאה. ניתן לצבור עד מקסימום 200,000 נקודות בכל ׳שלב׳ אם כי המגבלה בעיקר רלוונטית לשהיות מהרביעית והלאה. סה״כ מדובר במבצע תקופתי מצוין שמאפשר גם לחברי מועדון ללא סטטוס להגיע לצבירה של 40 נקודות לכל 1$ בחיוב (החזר בשווי 20%!). המבצע הזה מתווסף על כל המבצעים האחרים של המועדון שקיימים כעת.

מבצע: במחלקת העסקים של סוויס למגון רחב של יעדים בינ״ל החל מ-1400$ בלבד

המבצע פורסם לראשונה בדף ׳טיסות סודיות׳ אבל הוא מופיע כעת גם באתר של סוויס וכמובן באתרי הזמנות שונים. כרטיסי הלוך/חזור ליעדים רבים באסיה ודרום-אמריקה בפחות מ-2000$ ואפילו פחות מ-1500$. זיכרו שסוויס שולחת לישראל מטוסים רחבי-גוף ברוב הטיסות בקו שלה מציריך כך שניתן להנות ממחלקת עסקים טובה מאוד לאורך כל הדרך. הטיסות מכורטסות במחלקת כרטוס P והקרדיט ברוב מועדוני התעופה בברית סטאר הוא יחסית נמוך – אבל עדיין מדובר במחירים נמוכים משמעותית מאלו שראינו בעבר. כדאי!

רשת המלונות המוזלת EasyHotel חתמה על הסכם לפתיחת שלושה מלונות בת״א

חדשות טובות לעיר שעמוסה במלונות יקרים וכמעט שאין בה נוכחות של מלונות לנוסעים בתקציב מוגבל. רשת המלונות EasyHotel היא בבעלות אחד ממייסדי איזיג׳ט שהוא כמובן ממובילי שוק הלואוקוסט בשני העשורים האחרונים. הרשת צפויה לפתוח שלושה מלונות בת״א עם קרוב ל-700 חדרים סה״כ. בתקווה שהמלונות ייפתחו בשנת 2022.

המלצה: מאמר מרתק על גורלה של טיסה MH370

״היעלמותו המסתורית של מטוס 'מלזיה איירליינס' לפני חמש שנים וחצי הביאה למסע חיפושים חובק אוקיינוסים והציתה שלל תיאוריות קונספירציה. הפרטים שהצטברו מאז, בעבודת נמלים עיקשת של חוקרים, הרפתקנים ומשוגעים לדבר, משרטטים בסבירות גבוהה את שעותיהם האחרונות של הנוסעים ואנשי הצוות בטיסה MH370״. המאמר פורסם במקור באנגלית אך תורגם לעברית באתר ׳מקור ראשון׳.

שדה תעופה של דוחא (DOH) יקבל שדרוג משמעותי בקרוב

השדה נפתח רק ב-2014, לאחר שקיבל את ברכתו של מנכ״ל קטאר איירוויס מר אכבר אל באקר, ונחשב לאחד מהשדות המרשימים במזרח-התיכון. כעת הודיע השדה על פרוייקט הרחבתו ושדרוג שיחל בקרוב ויושלם בתוך כשלוש שנים. במסגרת הפרוייקט ייבנה גן בוטני בשדה, יורחב שטחי המסחר, יתווסף טרקלין גדול לנוסעי מחלקת העסקים של קטאר איירוויס ועוד. לאחר מכן יוכלו לעבור בשדה כ-60 מיליון נוסעים בשנה – בערך פי 3 ממספר הנוסעים העוברים בנתב״ג כיום.

30% הנחה וכפל נקודות לסטטוס משהיות במלונות רשת קיפטון

זהו המבצע המסורתי של רשת קימפטון בשנים האחרונות אבל מעניין לראות שהוא חוזר למהדורה נוספת גם ב-2019 לאחר שרשת קימפטון התמזגה לתוך קבוצת IHG וכעת מועדון הלקוחות שלה הוא IHG Rewards. המבצע לא דורש הרשמה אבל יש לבצע את ההזמנה עד ה-28 לאוקטובר (כולל) כדי להנות מ-30% הנחה על התעריף הגמיש הרגיל ובנוסף כפל נקודות לסטטוס. בהחלט מבצע שווה שכדאי לנצל אם אתם מעוניינים להתארח במלונות של הרשת בחודשים הקרובים ומוכנים כבר עכשיו לבצע הזמנות שלא יהיו ניתנות לשינוי (כדרכם של תעריפים מוזלים ואטרקטיביים).

אייר ניו-זילנד תפעיל קו טיסות מאוקלנד לניו-יורק

חדשות מעניינות שמגיעות לאחר שמוקדם יותר החודש הפעילה קוונטס טיסת-ניסוי מניו-יורק לסידני במסגרת ׳Project Sunrise׳. החברה הניו-זילנדית, ששותפה בברית סטאר ונחשבת לאחת הצבעוניות והטובות בעולם, תפעיל את הקו החדש החל מאוקטובר 2020 במטוסי בואינג 787-9 בתצורה של שלוש מחלקות שירות. זאת לצד מספר שינויים נוספים בלו״ז הטיסות של החברה לרבות סגירת הקו שלה ללונדון (דרך לוס-אנג׳לס). בהצלחה!

אתר ההזמנות הפופולרי אגודה (Agoda) מתחיל כעת לשווק גם טיסות

״אחותה האסייתית של בוקינג.קום, Agoda, עוברת אף היא ממכירת לינה בלבד למכירת טיסות. אך בניגוד ל-Booking.com, שרק החלה למכור טיסות באירופה באמצעות שותפות עם eTraveli, אגודה בנתה מוצר טיסות משלה, בו המטיילים יכולים להזמין טיסה באתר שלה מבלי להצטרך לעזוב את הפלטפורמה […] Agoda ו- Priceline – מותג נוסף של חברת Booking Holdings – אמרו כי שתיהן שיתפו פעולה במוצר טיסות המציע “את המחירים הטובים ביותר ואת הבחירה הרחבה ביותר של טיסות, מחברות לואו-קוסט ועד חברות בשירות מלא, בפרויקט שעבר ממצב של קונספט להזמנות אמיתיות בחמישה חודשים”. אגודה מרשימה מאוד מבחינת היצע המחירים שלה ביחס לאתרי הזמנות גדולים ומרשימה מאוד מבחינת הטכנולוגיה שהיא מטמיעה באתר שלה והדגש שהיא שמה על חדשנות.

אפל מעודדת את יונייטד לשדרג את הטרמינל שלה בשדה התעופה של סן-פרנסיסקו (SFO)

אפל היא הלקוחה הגדולה ביותר של יונייטד ומשלמת לה כ-150 מיליון דולר בשנה. רק בקו מסן-פרנסיסקו לשנגחאי, שהוא הקו העמוס ביותר בנוסעים של אפל, רוכשת חברת הטכנולוגיה מושבים בסכום של כ-35 מיליון דולר בשנה. כלומר, קרוב ל-100,000$ לכל יום בממוצע (!) ובפועל מדובר בכ-50 מושבים במחלקת העסקים בכל יום. אלו נתונים מרשימים למדי, אז ברור מאליו מדוע אפל מעוניינת בשדרוג המתקנים של יונייטד ב-SFO.

14 תגובות

  1. דרור

    האם ניתן לשדרג כרטיסים של סוויס בקלאס P לפירסט במיילים, או שזה אפשרי רק בכסף/bid?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      אפשרי, אבל זה לרוב יקר מאוד. תלוי במועדון התעופה שבו אתה משתמש.

      הגב
  2. שי

    אפשר להסיק שלמנכ"ל אפל יש גלובל סרוויס (: . למה דווקא הקו בין סן פרנסיסקו לשנחאי הוא העמוס ביותר בעובדי אפל?

    הגב
    • יאיר

      הערכה שלי, ס״פ קרובה לקופרטינו ובשנגחאי מייצרים את הציוד של אפל

      הגב
    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

      Shanghai acts as a major hub for scores of regional airports in China, many of which are located near Apple's numerous partner suppliers across the country.

      הגב
    • ג'וני גור

      שאלת תם. הזמנתי טיסות עם סוויס ב-K לפני שבוע וחצי (דרכם ישירות), כשלא היה את המבצע הנוכחי. כעת, גם הכרטיס שהזמנתי כבר הוזל בכ-300$ לאדם וגם, הביזנס ב-P כאמור במחיר מוזל משמעותית. מה הסיכוי ליצור קשר עם שירות הלקוחות ולבקש להשלים את ההפרש של מה שכבר שולם להם לטובת הביזנס עבור כל הנוסעים? גם כל קונסטלציה אחרת תעבוד לי, למשל, לבטל את הכרטיסים בכפוף לדמי הביטול לפי חוק הגנת הצרכן (עם קנס של 100 ש"ח לכרטיס) ולהזמין את הכרטיסים ב-P מחדש, שאגב הזמנה חדשה עם ספק אחר תתקזז לי עם דמי הביטול.
      רעיונות?

      הגב
      • Lior@FlyingOut

        אם הזמנת באתר הישראלי של סוויס, או דרך סוכן ישראלי, אתה אולי יכול לבטל במסגרת חוק הגנת הצרכן. עד שבועיים מיום ההזמנה עם קנס מינימלי. אולי שווה לך לבטל ולהזמין מחדש פשוט.

        אחרת – החברה תדרוש את עמלת השינוי שיכולה להיות במאות דולרים.

    • Lior@FlyingOut

      למנכ״ל אפל בוודאות יש GS וסביר להניח שגם לכל ההנהלה הבכירה של החברה ולאוסף של נוסעים תכופים שלה. זה ברור מאליו, החברה משאירה ליונייטד יותר כסף מכל חברה אחרת.

      הגב

השאר תגובה