מועדוני מלונות מציעים סוגים שונים של מבצעים. כל מבצע מכוון להיטיב עם סוג מסוים של לקוחות, עם סוג מסוים של הזמנות, ולפעמים מבצע תקף רק לחלק מרשתות הקבוצה או למלונות באזור מסוים בעולם בלבד.

לדוגמה מבצע שמציע ׳X נקודות לכל שהייה׳ נותן החזר-לא-יחסי על ההוצאה שכן בונוס הנקודות אינו נגזר מעלות הלילה אלא הוא אחיד ובעל שווי נקוב כביכול (אם מסכימים על ערכן הריאלי של הנקודות). מבצע כזה מיטיב בעיקר עם לקוחות שמזמינים שהיות קצרות במלונות זולים. בדוגמה אחרת מבצע שמציע ׳כפל נקודות׳ נותן החזר-יחסי על ההוצאה ואפקטיבית מטיב עם כלל חברי המועדון בכלל השהיות שלהם. כאמירה כללית מבצע כזה הוא טוב יותר לחבר המועדון הממוצע.

מועדון IHG Rewards מציע בשנים האחרונות גם ׳מבצעים ממוקדים׳, לרוב תחת השם Accelerate, במסגרתם כל חבר מועדון מקבל אוסף משימות שעליו להשלים בתקופת המבצע ולצד כל משימה בונוס נקודות כלשהו (ובנוסף בונוס כללי להשלמת חלק/כל המשימות). לא ברור כיצד נקבע אוסף המשימות שכל חבר מקבל במסגרת המבצעים האלו.

כיום מציע המועדון מספר מבצעים במקביל – שאחד מהם מסתיים היום – וביחד הם יוצרים הזדמנות מעניינת.

צבירת הבסיס במועדון IHG Rewards

לקבוצת IHG יש כיום 17 רשתות כולל אחת שנרכשה לאחרונה וטרם מוזגה לגמרי לתוך הקבוצה (Six Senses) ואחת שנמצאת בהקמה וטרם נפתח המלון הראשון שלה (Atweel Suites). חברי מועדון IHG Rewards יכולים לצבור נקודות משהיות בכל שאר 15 הרשתות.

ב-13 רשתות ישנה צבירת נקודות מלאה ביחס של 10 נקודות לכל 1$ בחיוב. ב-2 רשתות ישנה צבירת נקודות חלקית ביחס של 5 נקודות לכל 1$ בחיוב. נקודות בסיס אלו הן ״Qualifying Points״ ונספרות לטובת השגת סטטוס גבוה במועדון (אחד האפיקים כשהשני הוא מספר הלילות). חשוב להדגיש כי הצבירה היא על עלות החדר וכל החיובים הנוספים במלון עבור שירותים שהמלון מציע ישירות ולפיכך אין צבירת נקודות על המסים, העמלות וכל שירות שאולי ניתן להכניס לחשבון אבל מסופק ע״י גורם חיצוני (למשל הסעה פרטית משדה התעופה שמסופקת ע״י חברת הסעות מקומית).

בעלי סטטוס גבוה נהנים מבונוס הנגזר מצבירת הבסיס לעיל: 10% לגולד, 50% לפלטינום ו-100% לספייר. נקודות בונוס אלו אינן נספרות לטובת השגת סטטוס גבוה.

נקודה של המועדון שווה בערך 0.5 סנט (קרי: 5$ ל-1,000 נקודות) ומכאן שהחזר-הבסיס הוא 5% על ההוצאה.

מבצע ראשון: Make Every Stay Count

זוהי בעצם המהדורה הנוכחית של מבצע Accelerate. ההרשמה למבצע זה נסגרה ב-18 לאוקטובר, אז הוא רלוונטי רק למי שהיה עירני מספיק כדי להירשם (המלצתי להירשם למבצע בסוף אוגוסט).

כל חבר מועדון וסך הנקודות שהוא יכול לצבור פוטנציאלית מהמבצע הזה. אני קיבלתי הצעה מביכה.

מבצע שני: Great Escapes

המבצע הזה לא מקנה בונוס נקודות אלא מציע הנחה של 25% על התעריף הגמיש הרגיל ובנוסף ארוחת בוקר בחינם ביותר מ-150 מלונות הקבוצה באסיה, המזרח-התיכון ואפריקה. אם תאריכי הנסיעה שלכם וודאיים ואתם מוכנים להשתמש בתעריף לא-גמיש אז כנראה שבמסגרת המבצע הזה תקבלו את המחיר הטוב ביותר. כדאי!

להזמנות עד ה-10 לנובמבר ולשהיות עד ה-31 למרץ. לא נדרשת הרשמה ולא חובה לעבור בעמוד המבצע כי התעריף המוזל אמור פשוט להוציא בתוצאות החיפוש במלונות המשתתפים.

מבצע שלישי: InterContinental Promotion

למעשה מדובר בשלושה מבצעים נפרדים. כתבתי עליהם בחודש שעבר.

המבצע הראשון מקנה בונוס של 10,000 נקודות לכל מי שיצטרף לתוכנית אמבסדור של רשת אינטרקון. המבצע השני מקנה בונוס של 3,000 נקודות לכל שהייה ברשת אינטרקון עד -30 לנובמבר למצטרפים חדשים לתוכנית אמבסדור – עד למקסימום של 15,000 נקודות בונוס. המבצע השלישי, הפתוח לכולם ובתוכך כך לחברי התוכנית הקיימים, מקנה בונוס גם הוא בונוס של 3,000 נקודות לכל שהייה ברשת אינטרקון עד ה-30 לנובמבר (ולאחר ההרשמה בעמוד המבצע). כלומר, מצטרפים חדשים לתוכנית אמבסדור יכולים לצבור מקסימום של 40,000 נקודות בונוס במסגרת המבצע.

למידע נוסף ולהרשמה לחצו כאן.

מבצע רביעי: Kimpton Annual Sale

המבצע תקף עד היום בלבד (ה-28 לאוקטובר, שעון ארה״ב).

במסגרת המבצע מציעים עשרות ממלונות רשת קימפטון הנחה של עד 30% מהתעריף הגמיש הרגיל ובנוסף כפל נקודות לטובת סטטוס גבוה (לא למימוש). זוהי גירסה מחודשת למבצע שהיה מוצע באופן שיגרתי בסוף כל שנה במועדון Karma Rewards (המועדון של רשת קימפטון לפני שנרכשה ע״י קבוצת IHG). כמובן שהתעריף המוזל אינו גמיש ולכן הוא מתאים רק למי שתוכניות הנסיעה שלו וודאיות.

לשהיות עד ה-31 למרץ. לעמוד המבצע לחצו כאן.

מבצע חמישי: Up To 4X

במסגרת המבצע המצוין הזה ניתן לצבור 1,000 נקודות בונוס על השהייה הראשונה, כפל נקודות על השהייה השניה, טריפל נקודות על השהייה השלישית וקוודרופול נקודות על השהייה הרביעית וכל שהייה נוספת אחרת. כלומר, החל מהשהייה הרביעית צוברים כלל חברי המועדון 40 נקודות לכל 1$ בחיוב במלונות הקבוצה (מתוכן רק 10 נקודות נספרות לסטטוס).

יש להירשם למבצע ולבצע את ההזמנות עד ה-15 לדצמבר. את השהיות יש להשלים עד ה-31 לינואר. זהו מבצע גלובלי, במקביל ל-Accelerate, והוא תקף בכל המלונות.

למידע נוסף ולהרשמה לחצו כאן.

לסיכום

תארו לכם את התרחיש הבא: אתם נוסעים לטיול באסיה ומתכננים חמש שהיות במלונות רשת אינטרקון באורך של שני לילות כל אחת. נניח שניצלתם את המבצע השני כדי להשיג עלות ממוצעת של 150$/לילה בלבד וסה״כ הוצאה של 1500$. ריאלי, כתלות המלונות הנבחרים באסיה. נניח שאינכם חברים בתוכנית אמבסדור ואתם מוכנים לרכוש חברות בתוכנית בעלות של 200$ ולקבל, בין השאר, שובר ללילה-חינם בסופ״ש שאותו תוכלו לנצל בנסיעה זו כדי לחסוך לילה אחד בעלות ממוצעת (בשהייה הראשונה). לפיכך סך ההוצאה תהיה 1550$ (תשעה לילות בעלות 150$/לילה + לילה חינם + חברות בתוכנית אמבסדור) ובגינה תהיה צבירת נקודות הבאה:

  • 10,000 נקודות על הצטרפות לתוכנית אמבסדור
  • 15,000 נקודות להשלמת חמש שהיות כחבר חדש בתוכנית אמבסדור
  • 15,000 נקודות להשלמת חמש שהיות במלונות רשת אינטרקון
  • 13,500 נקודות כצבירת בסיס מהוצאה של 1350$
  • 6,750 נקודות כבונוס לסטטוס פלטינום (הטבה של תוכנית אמבסדור)
  • 1,000 נקודות לאחר השהייה הראשונה בזכות המבצע האחרון
  • 3,000 נקודות לאחר השהייה השניה בזכות המבצע האחרון
  • 6,000 נקודות לאחר השהייה השלישית בזכות המבצע האחרון
  • 18,000 נקודות לאחר השהיות הרביעית והחמישית בזכות המבצע האחרון

סה״כ צבירה של 88,250 נקודות בשווי ריאלי של כ-450$. כלומר, כ-25% מההוצאה כהחזר נקודות. לא כולל נקודות בונוס שאפשר לקבל במסגרת מבצע Accelerate (שאין דרך לשקלל אותן מראש מבלי להכיר את ההצעה הפרטנית של כל חבר מועדון בהנחה שנרשם למבצע).

2 תגובות

  1. אייל

    ובנוסף לכך Crown Plaza Haifa מופיע ב-PointBreaks ב-15000 נקודות עד סוף ינואר 🙂

    הגב

השאר תגובה