אמריקן הודיעה במפתיע על פתיחת שני קוים עונתיים לניו-זילנד

הקו הראשון, מדאלאס (DFW) לאוקלנד (AKL), יפעל בתדירות של שלוש טיסות שבועיות בין ה-25 לאוקטובר 2020 ל-25 למרץ 2021 באמצעות מטוסי בואינג 789. הקו השני, מלוס-אנג׳לס (LAX) לקרייסטצ׳רץ׳ (CHC), יפעל בתדירות של שלוש טיסות שבועיות בין ה-27 לאוקטובר 2020 ל-26 למרץ 2021 באמצעות מטוסי בואינג 788. אם לא יהיו שינויים עד אז אמריקן תהפוך לחברת התעופה האמריקנית היחידה שמפעילה טיסות ישירות מארה״ב לניו-זילנד. כיום הטיסות הישירות היחידות בין המדינות מופעלות ע״י אייר ניו-זילנד. בקו לאוקלנד – הארוך מבין השניים – יעברו המטוסים מרחק טיסה של כ-7,500 מייל (בערך 15 שעות טיסה – דומה לטיסה מת״א ללוס-אנג׳לס).

עד 100$ קרדיט לכל ליילה בשבעה מלונות של רשת קימפטון

המבצעים של רשת קימפטון הצבעונית לא נפסקים והפעם מציעים שבעה ממלונות הרשת קרדיט של 100$/50$ לכל לילה בשהייה. הטבה משמעותית למדי. להזמנות עד ה-15 לנובמבר ולשהיות עד ה-29 לפברואר. כחלק מהטבות הרשת הרגילות, וללא קשר למבצע הנוכחי, מציעים מלונות הבוטיק של הרשת קפה ותה לכל האורחים בבוקר וכמו כן שעה של יין חופשי בערב. ארבעה משבעת המלונות מציעים קרדיט יומי של 100$ (אחד מהם בלונדון ומציע קרדיט יומי של 75 פאונד) ושלושה אחרים מציעים קרדיט יומי של 50$ ׳בלבד׳. כמובן שניתן לצבור נקודות למועדון IHG Rewards.

מניית אלעל טיפסה קרוב ל-40% בחודש האחרון

כנראה שההודעה הרשמית על סגירת צי ה-747 שימחה את משקיעי החברה (גם אם העציבה כמה חובבי תעופה…) או שאולי הפרסום על כרטיס הפלייקארד-פרימיום החדש עשה את העבודה. על כל פנים, משהו טוב עובר על מניית החברה ושווי אלעל בבורסה בת״א עלה ל-670 מיליון ש״ח.

נפתח הטרמינל החדש של דלתא בשדה התעופה לה-גווארדיה (LGA)

שלושת שדות התעופה המשרתים את ניו-יורק (לה-גווארדיה, קנדי וניוארק) ידועים כשדות תעופה נוראיים כמעט מכל בחינה. הם מדורגים בתחתית כמעט כל דירוג שמפורסם בארה״ב בבחינת שביעות רצון הנוסעים, נתוני פעילות מבצעית, חיבור תחבורתי למטרופולין ואפילו טרקלינים ושירותים אחרים לנוסעים. ב-2016 החל תהליך שדרוג רחב-היקף ויקר-במיוחד שאמור להפוך את לה-גווארדיה לשדה תעופה מודרני, יעיל ונוח הרבה יותר – ותהליך השדרוג הזה צפוי להסתיים עד סוף 2021. הטרמינל החדש של דלתא בשדה, שהוא למעשה איחוד של שני טרמינלים קודמים ושדרוג כל המתקנים שלהם, מהווה שלב חשוב נוסף בתהליך השדרוג הכולל של השדה.

כפל נקודות במלונות נבחרים של קבוצת IHG

במבצע משתתפים סה״כ שמונה מלונות של הקבוצה באירופה וארה״ב. לא ברור עד מתי תקף המבצע אבל נדרשת הזמנה של שלושה ימים מראש לכל מלון. היתרון במבצע הזה – התעריף הייעודי של המבצע (שנותן כאמור כפל נקודות) אינו מנפח את התעריפים הרגילים של המלון אלא זהה להם בדיוק. הוא אפילו תקף גם לתעריף הגמיש הרגיל וגם לתעריף הלא-גמיש הרגיל. בכלל לא רע!

35% בונוס בהמרת נקודות של מועדוני מלונות לאוויוס של בריטיש

המבצע בתוקף עד ה-2 לדצמבר. האם המבצע הזה הופך את ההמרות האלו לכדאיות כאמירה כללית? בכלל לא. בכל המרה כזאת, גם בשקלול הבונוס, יהיה איבוד ניכר של ערך הנקודות. אבל – אם אתם זקוקים לאוויוס בעתיד הנראה לעין ומעדיפים שלא לחכות להזדמנות לרכוש את האוויוס, אז המבצע הזה יכול לשרת אתכם טוב. היתרון הוא שניתן להמיר יחסית מעט נקודות על פי הצורך. חריג אחד שניתן לציין הוא בהמרת 60,000 נקודות של מאריוט כי אז ניתן בונוס כפול (כולל הבונוס הרגיל להמרה של מאריוט) ובעצם 60,000 נקודות הופכות ל-33,750 אוויוס. במקרה הזה איבוד הערך הוא די קל.

עסקת-ענק לחברת התעופה אינדיגו

חברת הלואוקוסט ההודית הודיעה על כוונתה לרכוש 300 מטוסים מסדרת A320neo של איירבאס. היקף העסקה, במחירי מדף, הוא כ-33 מיליארד דולר. זו אולי העסקה הגדולה ביותר של איירבאס אי פעם עם חברת תעופה אחת. לאינדיגו כבר קיימות הזמנות קודמות ליותר מ-400 מטוסים מהסדרה הפופולרית של איירבאס. אינדיגו היא חברת התעופה הגדולה ביותר בהודו מבחינת מספר נוסעים ומספר מטוסים והיא מפעילה כמעט חצי מכלל הטיסות הפנימיות בהודו.

חריג: מסלול מהיר לסטטוס רויאל-אמבסדור

ההצעה פתוחה רק לחברי מועדון IHG Rewards שכתובת המגורים המעודכנת בחשבונם נמצאת בסין, הונג-קונג או טייוואן (מה שהסינים קוראים לו ״Greater China״ כי הם עדיין בסרט הזה). נדרשת הרשמה למבצע עד ה-30 לנובמבר וכדי להשיג את הסטטוס היוקרתי רויאל-אמבסדור יש להירשם לתוכנית אמבסדור ולהגיע לסך חיובים של 5,000$ במלונות הקבוצה עד ה-31 לדצמבר. כלומר, זו לא הצעה שרלוונטית ללקוח הממוצע – אבל מעניין לראות שמסלול מהיר כזה בכלל קיים כי אני חושב שזו פעם ראשונה. רויאל-אמבסדור הוא אולי הסטטוס הטוב ביותר כיום מבין כל מועדוני המלונות.

ראיות חלקיות לעתידו של מועדון Miles&More

הפוסט המקושר לעיל הוא בגרמנית ואני לא רוצה אפילו לנסות לתרגם אותו כמו שצריך. אז אתם מוזמנים לתרגם ולהבין מה שאפשר. בתמצית נראה שיהיה שינוי כלשהו לשיטת צבירת הסטטוס במועדון וכמו כן המטבע כנראה ייקרא ״נקודות״ במקום ״מיילים״ (בעקבות סכסוך משפטי מסוים בו נמצא המועדון בחודשים האחרונים).

7 תגובות

  1. שי

    לדעתך ההטבה צ'יק אין ב10 בבוקר של רויאל אמבסדור היא משמעותית?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      משמעותית מאוד אם אתה בדר״כ מגיע מוקדם למלון. אי אפשר ׳לתמחר׳ הטבה כזאת בלי לדעת כמה הנוסע צפוי להשתמש בה. בכל מקרה, זו רק הטבה אחת מסל של הטבות שהרבה מהן כביכול משמעותיות יותר.

      הגב
      • Lior@FlyingOut

        בין השאר: שדרוג כפול, לילה-חינם בכל מלון של הקבוצה, כניסה לכל קלאב או ארוחת בוקר אם אין קלאב, קרדיט של עד 50$ ליום למיניבר, פטור מהיטל-נופש ודומיו, הסטטוס הגבוה ביותר של הרץ, שירות לקוחות מועדף ועוד.

    • Lior@FlyingOut

      צודק. תרגמתי לא נכון את הכותרת והיא צריכה להיות: אמריקן היא חברת התעופה האמריקנית היחידה שטסה ישירות מארה״ב לאי הדרומי של ניו-זילנד (שהוא הפוקוס לרוב הטיולים במדינה).

      הגב
  2. נוסע ותיק

    מבצע של אליטליה
    אליטליה מזמינה את חברי טרווליסט למכירת האלווין מטורפת
    20% הנחה לכל יעדי אליטליה בעולם!

    קופון 20% הנחה בתוקף לרכישת כרטיסים באתר אליטליה ישראל
    החל מה- 31 באוקטובר 2019 בשעה 9:00 ועד ה-4 בנובמבר 2019 בשעה 23:59.
    לטיסות הממריאות מתל אביב *החל מה-11 בנובמבר 2019 ועד ה- 31 במרץ 2020,
    חזרה אחרונה לתל אביב.* קופון ההנחה אינו בתוקף לטיסות מתל אביב החל מה- 18 בדצמבר 2019 ועד ה- 12 בינואר 2020.

    קוד קופון: TRICK20IL

    הגב

השאר תגובה