עד 30% הנחה ו-2,500 נקודות בונוס במלונות קבוצת רדיסון

מבצע של מועדון Radisson Rewards לפתיחת השנה. להזמנות עד ה-31 לינואר ולשהיות בכל סופ״ש (בלבד) במהלך שנת 2020 בכל מלון של הקבוצה באירופה, המזרח-התיכון ואפריקה. המבצע מקנה עד 30% הנחה ביחס לתעריף הגמיש הרגיל במלון ובנוסף 2,500 נקודות בונוס לכל שהייה (בשווי ריאלי של כ-10$). כמובן שהתעריף המוזל אינו גמיש, ולכן כדאי לנצל את המבצע אך ורק אם יש וודאות גבוהה לגבי השהיות העתידיות. אני מזכיר שסטטוס גולד של רדיסון הוא הטבה של כרטיס הפלטינום של אמקס.

ג׳אל מחלקת בחינם 100,000 מושבים בטיסות-פנים לתיירים שיגיעו ליפן בקיץ

מבצע חריג במיוחד של אחת משתי חברות התעופה המובילות ביפן. באופן מעניין המבצע זמין לכל אחד שמוכן להירשם למועדון התעופה של ג׳אל (בחינם כמובן) ואין תנאי לפיו הטיסה הבינ״ל אל יפן חייבת להיות טיסת ג׳אל. בתמצית: יש להירשם עד סוף פברואר, ניתן להירשם כנוסע יחיד או כקבוצה של עד ארבעה נוסעים, בהמשך השנה תודיע ג׳אל מהם היעדים המשתתפים במבצע (זו כביכול הפתעה – ויהיו ארבעה יעדים סה״כ) ולאיזה יעד כל זוכה יוכל לטוס, הזוכים יוכלו לבחור מושבים במגוון טיסות להמראה מטוקיו או אוסקה, כל זוכה יקבל כרטיס הלוך/חזור ובעצם יהיו סה״כ 50,000 זוכים, הטיסות יהיו בין ה-1 ליוני וה-31 לאוקטובר.

חברת השכרת-הרכב National מחלקת סטטוס גבוה ללקוחות אמקס

מועדון הלקוחות של נשיונאל נקרא Emerald Club. כעת, במסגרת המבצע שיימשך עד ה-29 לפברואר, יכולים לקוחות אמקס (כל הכרטיסים) לקבל בחינם את הסטטוס הגבוה ביותר במועדון שנקרא Executive Elite. כל מה שצריך לעשות זה להירשם דרך עמוד המבצע. הסטטוס יהיו בתוקף להמשך 2020 והוא מקנה הטבות משמעותיות כמו תור מהיר, שדרוגים מובטחים, צבירת נקודות מואצת ועוד. כמו כן – ניתן להשתמש בסטטוס הזה כדי לקבל השוואת-סטטוס מחברות השכרת-רכב אחרות כמו הרץ.

מהדורה חדשה למבצע יום-הולדת של מועדון הנוסע המתמיד

אם אתם חוגגים יום-הולדת בחודש ינואר תוכלו במהלך החודש לרכוש כרטיס בונוס מוזל במיוחד, עם פטור מהיטל-דלק, בצמוד לכרטיס בכסף לאותן טיסות. זו אחת ההטבות הטובות ביותר של המועדון. היעדים הפעם: טביליסי, אתונה, בוקרשט, בוסטון, סן-פרנסיסקו, לאס-וגאס והונ-קונג. ליציאות עד ה-30 לאפריל.

איירבאס עקפה את בואינג במספר מסירות המטוסים במהלך 2019

יצרנית המטוסים האירופית מסרה 863 מטוסי נוסעים בשנה שעברה ועקפה רק במעט את היעד שלה (860 מסירות). בפעם הראשונה מזה כמעט עשור היא הצליחה למסור יותר מטוסים מיריבתה האמריקנית בואינג שחוותה שנה קשה מאוד. זו כבר הפכה למגמה. מספר מסירות המטוסים של בואינג נחתך בחצי, פחות או יותר, לאור העצירה המוחלטת של מסירת מטוסי ה-737MAX.

מקדונלדס פתחה סניף שני בנתב״ג – הפעם בטרמינל 3

מותג הפסט-פוד הבינ״ל כבר מפעיל מסעדה בטרמינל 1 ובקרוב יפעיל סניף שלישי בנתב״ג באולם ׳שחקים׳ בטרמינל 3 (האולם שנמצא לפני המתחם לבידוק הביטחוני בקומת הנוסעים היוצאים). שני הסניפים של מקדונלדס בנתב״ג מעניינים. הסניף בטרמינל 1 אינו רשאי למכור המבורגרים כלל (ומי שמע על מסעדת המבורגרים שלא מוכרת המבורגרים?) והסניף החדש בטרמינל 3 קיבל תעודת-כשרות מהרבנות על אף שיהיה פתוח בשבת. אפרופו נתב״ג והמבורגרים – אציין גם שרשת מוזס צפויה לפתוח סניף בטרמינל 3 שיחליף את מסעדת שמוזי שנסגרה לאחרונה.

חברת התעופה רויאל אייר-מארוק תצטרף לברית וואן-וורלד ב-31 למרץ

כך עולה מדיווחים שונים ברשת, וגם ע״י בלוגרים מובילים ועיתונים פופולריים, אם כי טרם ראיתי פרסום רשמי של חברת התעופה או של הברית. בכל מקרה, ידוע כי חברת התעופה תצטרף לברית בחודשים הראשונים של 2020. חברת התעופה המרוקנית נחשבת כבר היום כשותפה-למחצה של הברית וכשתצטרף רשמית תהפוך להיות חברת התעופה האפריקנית הראשונה בברית ובתוך כך תוסיף לברית 34 יעדים חדשים ב-21 מדינות.

7 תגובות

  1. זולל מיילים

    הטקסט שמתייחס למבצע יומולדת של אלעל מופיע בכתב מראה:)

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      מוזר. אצלי זה מופיע כמו שצריך, אבל אולי נוצרה שם בעיה כי הטקסט הוכנס לפוסט עם קופי-פייסט.

      הגב
  2. Yair

    שלום, נרשמתי בזכותך למועדון של נאשיונל, קיבלתי את הסטטוס EXECUTIVE ELITE . ועכשיו לדבר המעניין והחשוב באמת,
    איך משווים את הסטטוס בהרץ ?

    הגב
  3. רחל

    אני לא נוסעת תכופה. האם כדאי להירשם לEmerald Club גם עבור נסיעה לטיול לארה"ב? יהיו לנו שם שתי השכרות רכב

    הגב
  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הי ליאור. בדף הרישום לג'אל כתוב Applications open late February 2020. זה אומר שאי אפשר להירשם כרגע? אני מבין נכון או מפספס משהו?

    הגב

השאר תגובה