קבוצת ווינדהאם (Wyndham) מתמחה במלונות בדרגות אירוח בינוניות. 4-3 כוכבים לכל היותר. אי לכך היא פחות פופולרית בקרב נוסעים תכופים שמעדיפים קבוצות המציעות גם מלונות יוקרה בהם ניתן להתארח על חשבון המעסיק או לנצל נקודות. לקבוצת ווינדהאם למעלה מ-20 מותגים שחלקם מוכרים היטב ברמה הבינ״ל כמו רמאדה (Ramada), לה קווינטה (La Quinta), הווארד ג׳ונסון (Howard Johnson), טרוולודג׳ (Travelodge) ועוד.

לווינדהאם אין רשתות יוקרה ייעודיות שמתחרות עם אלו של הקבוצות המובילות האחרות, אבל רבים ממלונות הקבוצה הם בהחלט נוחים מאוד, יפים, חדשים ומציעים רמת אירוח טובה מאוד לכל מי שלא מחפש משהו בסגנון של וולדורף-אסטוריה. זאת ועוד – רבים ממלונות הקבוצה נמצאים במיקום מצוין ביעד שלהם, ולנוסעים רבים זה הפרמטר החשוב ביותר. כזה הוא המקרה של אחד ממלונות הקבוצה בירושלים, ועל כך בהמשך.

הקבוצה מפעילה מועדון לקוחות בשם Wyndham Rewards. הוא פשוט יחסית, לא אטרקטיבי במיוחד ויש לו שלושה סטטוסים גבוהים (גולד, פלטינום ודיימונד). ניתן בקלות לקבל השוואת-סטטוס היישר לסטטוס הגבוה ביותר של המועדון, וזה יתרון גדול למי שחושב לעבור למחנה של ווינדהאם. בפוסט הזה לא אתמקד במועדון של ווינדהאם אלא רק באפשרות לרכוש נקודות ובאפשרות המימוש שלהן.

מלונות הקבוצה בישראל

באופן מעניין, כהערת אגב, קבוצת ווינדהאם מקטלגת את ישראל כחלק מאירופה. אני לא מכיר קבוצת מלונות אחרת שעושה את זה. למען הסר ספק קיים אזור ׳המזרח התיכון׳ בקטלוג המלונות של ווינדהאם אבל ישראל לא שם.

בכל מקרה, לקבוצה חמישה מלונות בישראל, והם:

אני לא יודע להעיד על איכותם של המלונות לעיל. התארחתי בעצמי רק במלון האחרון, בת-שבע, והוא היה בסדר גמור. המיקום שלו פנטסטי למי שרוצה לבקר בירושלים ולהגיע ברגל לכל המקומות שתייר ירצה להגיע אליהם.

לילות-בונוס ככלי לחיסכון משמעותי

מלונות בישראל נוטים להיות יקרים להחריד. התמרוה לכסף נמוכה מאוד בדר״כ. לילה במלון ממוצע במיקום נוח מספיק יעלה בדר״כ 200$ וצפונה. לא רק במרכז ת״א – שם המחירים בכלל משוגעים כשיש אפילו אינדיקציה ראשונית לביקוש. כמה טוב שאפשר להיעזר בנקודות כדי לחסוך בעלויות אירוח בישראל. אני עושה את זה לעיתים תכופות במלונות קבוצת IHG, לדוגמה. במקרה של ווינדהאם זה עובד היטב גם כן.

במסגרת המבצע הנוכחי של המועדון, שיימשך עד ה-16 לינואר, ניתן בונוס של 40% ברכישת נקודות. ניתן לרכוש עד 45,000 נקודות בשנה קלנדרית (לא כולל הבונוס). מחיר הבסיס לנקודות הוא 13$ לכל 1,000 כך שבמסגרת המבצע המחיר יורד ל-9.3$ לכל 1,000. לא מדובר במבצע סופר-נדיר אבל סה״כ מבצע אטרקטיבי.

החלק המעניין מגיע בצד המימוש.

לילה-בונוס בכל אחד מארבעת מלונות רשת רמאדה בישראל עולה 15,000 נקודות בלבד. כלומר, כ-139$ בלבד אם תרכשו את הנקודות במסגרת המבצע. מע״מ לא יידרש כי התשלום למלון בפועל אינו בכסף. זה אומר פחות מ-500 ש״ח ללילה לפי השער היציג כיום. במלון בנתניה תוכלו לקבל סוויטה שמתאימה לארבעה אורחים! מימוש מעולה!

אבל ההפתעה הגדולה היא במימוש נקודות במלון בת-שבע מרשת TRYP. לילה-בונוס עולה רק 7,500 נקודות – כלומר, פוטנציאלית פחות מ-250 ש״ח – והמלון נהנה ממיקום מצוין במרכז ירושלים. אם כי, בהשוואה למלון בנתניה ובכלל לתעריפים הנהוגים בישראל, חשוב לציין שהתעריף בנקודות מקנה אך ורק חדר מקטגוריית הבסיס במלון ולא שום דבר נוסף. החדר יכול לארח שני אורחים בלבד.

אז מה צריך לעשות?

  1. פתחו חשבון חדש במועדון Wyndham Rewaeds. כמובן בחינם. לחצו כאן.
    – – –
  2. במידה ויש לכם סטטוס גבוה במועדון מתחרה – אפשר לבקש השוואת-סטטוס באמצעות טופס מקוון ייעודי ונוח לשימוש. התהליך אורך 3-2 ימים בדר״כ. לחצו כאן.
    – – –
  3. כנסו לחשבונכם החדש באתר המועדון ובתפריט מצד שמאל ביחרו ״Purchase Points״. מערכת רכישת הנקודות היא מובנית באתר, על אף שמופעלת ע״י חברת Points, וכל תהליך הרכישה אינטואיטיבי מאוד. שימו לב שברכישה ראשונה לא יהיה עדכון מיידי את יתרת הנקודות החשבון והתהליך אורך כ-24 שעות בדר״כ. ברכישות עתידיות הכל אמור להיות מיידי.
    – – –
  4. כשהנקודות בחשבון – השתמשו במנוע החיפוש באתר המלון, ופשוט סמנו V בתיבה ״Book with points״ שנמצאת ממש מתחת ללחצן החיפוש. תהליך ההזמנה פשוט וקל. הזמנות בנקודות ניתן לבטל בדר״כ עד 24 שעות לפני הצ׳ק-אין אבל תנאי הביטול המפורטים מופיעים בתהליך ההזמנה וכדאי להכיר אותם לפני שמאשרים את ההזמנה.

זה הכל. כמה דקות של התעסקות לא-מתישה ותוכלו לחסוך מאות ש״ח בחופשה הבאה. תהנו!

12 תגובות

  1. אורי

    הייתי בחנוכה האחרון ברמדה נתניה. סה"כ מלון לא רע. קצת פחות טוב ממלונות טובים שהייתי בהם באילת (ישרוטל ים סוף, רויאל גארדן), אבל גם במחיר זול יותר.
    קיבלנו סויטה גדולה עם מרפסת גדולה ונוף לים (הסערה לא מתנה לנצל את זה אמנם). ארוחות בוקר וערב די טובות. סה"כ לא רע (למי שרוצה חופשה בנתניה).

    נקודות על השהיה לא קיבלתי בינתיים, אני מקווה שלא תדרש הרבה התעקשות.

    הגב
  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לילה בונוס הכוונה שחייבים להזמין לילה עוד לילות בכסף?
    או שהכל יכול להיות 'בונוס'?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      ״לילה-בונוס״ = לילה שמשולם בנקודות בלבד. אפשר להזמין רק אחד, ואפשר להזמין כמה, ואפשר להזמין לילה אחד בנקודות ולילה נוסף בכסף (בלי לעבור חדר בהנחה שהוזמן אותו סוג חדר).

      הגב
  3. aharonla

    הצלחתם להבין באתר מהו בסיס האירוח במלונות בישראל? לא מצאתי לזה התייחסות…. האם כולל ארוחת בוקר? האם יש אופציה להוסיף א. ערב מראש בנקודות באתר או רק במלון בצ'ק אין?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      נקודות יקנו לך חדר בלבד. ללא ארוחת בוקר או כל תוספת אחרת. אפשר לפנות למלון מראש, במייל או בטלפון, כדי לבקש להוסיף ארוחת בוקר – והמלון יצטט מחיר. סביר להניח שזה יהיה אותו מחיר שיוצע בצ׳ק-אין.

      הגב
      • דודי

        היי.רמדה נותנים ארוחת בוקר גם במסגרת נקודות.מנסיון.

  4. אליק

    בשנה שעברה עשיתי גם השוואה מסטטוס בווינדהם לסטטוס דיאמונד בסיזר פאלאס.. שווה למבקרים בוגאס…

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      כן. אפשר בקלות לבדוק את הזמינות של תעריף הנקודות באתר ווינדהאם. עוד לפני רכישת הנקודות.

      הגב
  5. aharonla

    לאור הפוסט של ליאור ולאור העובדה שמצאתי אופציה נחמדה לממש את הנקודות החלטתי להצטרף למועדון ולבצע רכישה של מקסימום הנקודות האפשרי. הכל נראה חלק, נרשמתי, אישרו לי את השוואת הסטטוס גולד בהילטון לדימונד אצלהם, ב15.01 ביצעתי רכישה של הנקודות, קיבלתי אישור למייל שכולל פירוט של 45,000 נקודות + 18,000 נק' בונוס ב585$. וגם ראיתי שחוייב בחשבון כרטיס האשראי. לאחר 24 שעות הנקודות לא עודכנו בחשבון והרמתי טלפון לשירות הלקוחות – אמרו לי שעליי להמתין 72 שעות. הבוקר 17.01 קיבלתי מייל שהעיסקה של הנקודות בוטלה (ללא ציון שום סיבה) ושאם ארצה אוכל ללחוץ על הלינק ולבצע רכישה חוזרת – כמובן שבלינק אין כבר את המבצע של ה40% והמקסימום האפשרי לרכישה (לפחות לפי האופציות בטבלה) הוא 10,000 נקודות. האמת מאזכב ונותן טעם לא טוב – האם מישהו נוסף נתקל בתופעה? בכל מקרה שלחתי מייל לשירות הלקוחות, אעדכן כשיענו…

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      מצטער לקרוא שכך המצב. אולי באמת הייתה בעיה כלשהי עם פרטי האשראי ברכישה, או בעיה אחרת, והמערכת ביטלה את העסקה אוטומטית. כבר נתקלתי בעבר במקרים כאלו ואכן מועדוני הלקוחות מסרבים לבוא לקראת הלקוח, ואולי זה משום שהרכישה מתבצעת בפועל דרך מערכת של points.com וכדי לספק ללקוח את אותה הנחה או אותו בונוס מועדון הלקוחות יצטרך לבקש בקשה מיוחד מ-points.com מה שלא בטוח אפשרי.

      הגב

השאר תגובה