עד 35% הנחה במלונות קבוצת IHG באסיה והפסיפיק

להזמנות עש ה-19 לפברואר ולשהיות עד ה-30 ליוני. קיים מבצע מקביל ליעדים ביפן והפולינזיה הצרפתית. מניסיוני התעריפים המוזלים במסגרת המבצעים האלו הם הנמוכים ביותר שאפשר למצוא – אבל חשוב להזכיר שהם תעריפים לא-גמישים אז כדאי להשתמש בהם רק במידה ותוכניות הנסיעה וודאיות ברמה גבוהה. התעריפים כמובן מאפשרים צבירת נקודות במועדון IHG Rewards, והמבצע התקופתי המצוין של המועדון בתוקף עד סוף החודש (ולהזמנות עד ה-15 לינואר).

איראן מודה בהפלת המטוס האוקראיני וגרימת מותם של 176 נוסעים ואנשי צוות

לטענת האיראנים מדובר בטעות אנוש. לכאורה מערכות הנ״מ האיראניות זיהו את המטוס כטיל שיוט אמריקני או מל״ט תקיפה אמריקני והוחלט ליירטו. נשמע קצת מופרך שחתימת המכ״ם של מטוס נוסעים רחב-גוף באורך עשרות מטרים בגובה נמוך תהיה דומה לזו של טיל או מל״ט – אבל כך טוענים האיראנים והם מצפים מהעולם להאמין להם. על כל פנים, נראה שהאיראנים ידעו כבר בזמן אמת שמדובר בטעות אבל בחרו מהרגע הראשון להכחיש לגמרי את הטענות, לספר סיפור על תקלה טכנית במטוס ולא לשתף פעולה עם גופים זרים שניסו להגיע לאמת. לבסוף נאלצו האיראנים להודות שאכן הם שיירטו את המטוס על כל נוסעיו וצוותו.

בונוס של 100% ברכישת נקודות של הילטון

המבצע בתוקף עד ה-19 לפברואר. יש לרכוש לפחות 10,000 נקודות (לא כולל הבונוס) וניתן לרכוש לכל היותר 80,000 נקודות (לא כולל הבונוס). מחיר הנקודות, בשקלול הבונוס, הוא 5$ לכל 1,000. המועדון מציע מבצע לרכישת נקודות מספר פעמים בשנה וזה הבונוס המקסימלי המוצע.

תעריפים מוזלים במחלקת הפרימיום של אלעל

להזמנות עד ה-21 לינואר וליציאות עד ה-23 לינואר. ישנן מספר החרגות לגבי יעדים מסוימים – אז יש לקרוא היטב את תנאי המבצע. סה״כ לא מדובר במבצע יוצא דופן, והמחירים לא נמוכים מספיק בעיניי, אבל מתאים למי שממילא תכנן להזמין כרטיס לאחד היעדים ורוצה לשדרג מכרטיס במחלקת התיירים. המחירים: החל מ-800$ ליעדי אירופה, החל מ-1300$ ליעדי אסיה ואפריקה, החל מ-1400$ לטורונטו והחל מ-1700$ ליעדי ארה״ב.

כרטיסי בונוס מוזלים לטיסות עם חברת התעופה פיג׳י איירוויס

אחד המבצעים האיזוטריים ביותר שיצא לי לפרסם לאחרונה, אני מודה, אבל למעשה מדובר במבצע מעניין, לא-שיגרתי ואטרקטיבי מאוד לבעלי מיילים של אלסקה שרוצים לעשות טיול מסביב-לעולם או פשוט לאזור הפסיפי. פיג׳י איירוויס, שותפה של מועדון MileagePlan, מאפשרת ׳דילוג׳ נוח מאוד מעל הפסיפי בין ארה״ב וניו-זילנד או אוסטרליה (עם עצירה אפשרית בפיג׳י, ללא הגבלת זמן, גם בכרטיס בונוס בכיוון אחד). במסגרת המבצע, שיימשך עד ה-29 לפברואר, ניתן לרכוש כרטיסי בונוס מוזלים והחל מ-40,000 מיילים בלבד לכרטיס בכיוון-אחד במחלקת העסקים. כדאי גם לדעת שלפיג׳י איירוויס יש מוצר חדש שפועל במספר מוגבל של קוים וביניהם הקו מנאדי ללוס-אנג׳לס. במקביל יצא מועדון MileagePlan במבצע המקנה צבירת מיילים כפולה מטיסות פיג׳י איירוויס.

שינויים חיוביים במועדון Hilton Honors

שום דבר משמעותי מדי, אבל טוב לראות שהמועדון של הילטון ממשיך להתקדם בכיוון הנכון. בין השינויים: חשבון יהפוך לא-פעיל רק אחרי 15 חודשים ולא אחרי 12 חודשים, ניתן לצבור נקודות על ארבעה חדרים במקום על שני חדרים בלבד, ניתן מעתה לצבור נקודות על המרכיב הכספי בתעריף המשלב כסף ונקודות ואין מגבלה למספר הנקודות שניתן לצבור במסגרת שהייה אחת.

השאר תגובה