תמונת הפוסט מוקדשת לקתאי. חברת התעופה המצוינת ממשיכה לשרת היטב את השוק הישראלי עם המטוסים החדשים ביותר ובתדירות יומית. ביום חמישי עלתה לאוויר ההצעה הבלעדית הראשונה מתוך שלוש במסגרת השת״פ החדש של קתאי עם הלאונג׳ בפייסבוק: חמישה כרטיסים זוגיים למסיבת ראש השנה הסיני שעורכת קתאי בסוף החודש בת״א! אני אהיה שם, ומחכה לפגוש כמה מקוראיי הבלוג וחברי הלאונג׳ (אז קדימה – כנסו ללאונג׳ והגיבו לפוסט שם!).

הגיבו לפוסט ושתפו אותי ואת שאר הקוראים בכל שאלה, תהייה, התלבטות, הערה, רעיון, ביקורת וכל דבר אחר.

(ניתן לפרסם שאלות בצורה אנונימית. אם תציינו את כתובת המייל שלכם תוכלו לקבל התראות על תגובות וכו׳ אבל כתובת המייל לא תפורסם).

12 תגובות

    • Lior@FlyingOut

      היו ועדיין ישנם שת״פים דומים, כמו: הייאט ואמריקן, מאריוט ויונייטד, מאריוט ואמירטס.

      אין חסרונות. זה פשוט שני מועדוני לקוחות שמאמינים שיש להם גישה לקהל חופף מנסים לעודד פעילות אחד אצל השני עם רווח הדדי. אם אקור תיתן לך נקודות בכל פעם שתטוס עם אייר-פראנס זה יתמרץ אותך לבחור במלון של אקור בנסיעה הבאה שלהם כי כבר יש לך קצת נקודות שם, לדוגמה.

      הגב
  1. דורון

    שלום ליאור,
    כגלובליסט בהייאט קיבלתי כשי ל(?) סטטוס אקזקיוטיב פלטיניום לשנה שכלל גם ארבעה שוברי שידרוג. אשמח לשמוע ממך על רעיונות כיצד ניתן למקסם את השוברים הללו עם מינימום הוצאה בהתחשב בעובדה שהם רלוונטיים רק לכרטיסים שנרכשו בכסף.

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      ראשית – אמריקן עתידה לפתוח קו לת״א בהמשך השנה, אז אולי תרצה כבר עכשיו לבדוק את התעריפים שהיא מציעה לטיסות בסוף השנה ולחפש זמינות לשדרוגים (אם כי הגיוני שבשלב זה לא תמצא בכלל). שנית – אמריקן מציעה כבר היום תעריפים נוחים לשוק הישראלי כשהיציאה מהארץ היא עם אלעל/בריטיש/איבריה/אחר אבל אז השוברים שלך ישדרגו רק את הטיסות הארוכות של אמריקן מאירופה לארה״ב. גם משהו. אני במקרה טס בדרך זו לניו-יורק החודש (כרטיס שעלה לי כ-750$ והטיסות הארוכות שודרגו לביזנס).

      הגב
  2. Yohanan Axelrad

    האם ניתן לקרדט מיילים של Vueling ל BA או שבאופן מקרי השם הוא Avios ?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      לא באופן ישיר.

      אתה יכול לצבור אוויוס מטיסות וולינג במועדון של איבריה (IberiaPlus) ואח״כ להעביר את האוויוס בקלות ובחינם למועדון של בריטיש. כלומר, הטיסות לא יתרמו לסטטוס שלך אבל כן יאפשרו לך לצבור אוויוס כאמור.

      הגב
      • יצחק

        אודה לקבלת פרטים הכיצד אני מעביר אוויוס מאיבריה לבריטיש.

      • Lior@FlyingOut

        יש אפשרות מובנית באתרים של שני המועדונים. לרוב בתחתית העמוד, כשאתה מחובר לחשבון שלך. זה נקרא ״Combine my Avios״.

        אתה יכול גם לפנות לשירות הלקוחות שיעזרו לך עם זה.

  3. דרור

    האם ניתן להשתמש במיילים של אוויאנקה בשביל לשדרג טיסות של חברות אחרות בסטאר?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      בעקרון כן, אבל רק ממחלקות כרטוס Y ו-B (תיירים>עסקים). גם אז צריכה להיות זמינות מסוימת שלא תמיד יש. בקיצור – זו אפשרות תיאורתית בעיקר ובתכלס לא פרקטית. כרטיסים במחלקות כרטוס Y ו-B לרוב עולים יותר מכרטיסים מוזלים במחלקת העסקים.

      הגב

השאר תגובה