25% הנחה על טיסות אליטליה לאירופה בחודשי הקיץ

להזמנות עד ה-2 לפברואר (כולל) ולטיסות בין ה-5 ליולי וה-30 לספטמבר. ההנחה לא תקפה לכרטיסים במחלקת התיירים בתעריף לייט (המוזל, שאינו כולל בחירת מושב או כבודה) ותקפה גם לכרטיסים במחלקת העסקים (אם כי בקו ת״א-רומא יש מחלקת עסקים פנים-אירופית לא אטרקטיבית בעליל). ההנחה, באמצעות הקוד ״PLAN25IL״, זמינה כמובן רק באתר החברה ולהזמנות של נוסע אחד בלבד אם כי אין הגבלה על מספר הפעמים לשימוש בקוד ההנחה.

חברות תעופה מבטלות קוים לסין בעקבות התפשטות וירוס הקורונה

דלתא, לדוגמה, ביטלה את כל הקוים שלה לסין עד סוף אפריל. זה צעד חריף מאוד – בהסתכלות שלושה חודשים קדימה. חברות תעופה אחרות ביטלו את הקוים שלהן לסין לשבועות הקרובים, לרבות אלעל, בריטיש, לופטהנזה, אמריקן, יונייטד ובעצם כמעט כל חברת תעופה מערבית אחרת. מדינות רבות אוסרות על טיסות שמקורן בסין לנחות בשטחן וממליצות או כופות על בידוד של נוסעים שהגיעו מסין בדרכים אחרות. ארה״ב, לדוגמה, הודיעה כי תגביל כניסת זרים לשיטחה אם ביקרו בסין ב-14 הימים לפני נחיתתם בארה״ב. מדובר בצעדים חסרי-תקדים בענף התעופה עם משמעות כלכלית מרחיקת לכת. מנכ״ל קוונטאס מזהיר כי האירועים עלולים לגרום לקריסתן של חברות תעופה אסייתיות.

מספר עדכונים לבלוג לרבות עדכון ׳המדריך למתחילים׳

בשבועות האחרונים עדכנתי את כ-ל הפוסטים בבלוג ומספר עמודי תוכן בתקווה לשפר את נגישות המידע לקוראים. בתוך כך עודכנה רשימת הקטגוריות בבלוג ועודכנו התגיות בכל הפוסטים הקיימים. ׳המדריך למתחילים׳ קיבל עדכון משמעותי, ובפרט בגזרת הקישורים בחלק התחתון, ובנוסף עדכנתי גם את עמודי התוכן על מועדוני התעופה (יש כעת תשעה), את בנק הקישורים, את עמוד הביקורות ועוד. בקרוב יעלו עמודי תוכן נוספים.

לאטאם תעזוב את ברית וואן-וורלד ב-1 למאי

חברת התעופה הדרום-האמריקנית, שמפעילה גם קו לת״א, הייתה אמורה לעזוב את הברית רק באוקטובר. זאת לאחר שדלתא רכשה חלק ממניות החברה והודיעה על שת״פ עתידי (ואולי הצטרפות של לאטאם לברית סקיי). כעת פורסם כי לאטאם תעזוב את בכרית OneWorld כבר ב-1 למאי.

שנה קשה עברה על בואינג – והמספרים בהתאם

חטיבת המטוסים המסחריים של בואינג מסרה בשנה הקלנדרית האחרונה 380 מטוסים בלבד. ברבעון האחרון של 2019 היא הפסידה לא פחות מ-2.8 מיליארד דולר וסה״כ ב-2019 היא הפסידה כ-6.6 מיליארד דולר. התוצאות האלו הן על רקע משבר מטוסי ה-737MAX שייצורם הופסק בינתיים בעוד מאות מטוסים בשלבי הרכבה שונים ממתינים במפעלי בואינג ללא אפשרות למסור אותם ללקוחות. אי לכך ביקשה בואינג הלוואה בסך 12 מיליארד דולר כדי לשמור על נזילות גבוהה.

מועדון המלונות IHG Rewards מפסיק, לפחות לבינתיים, את מבצע PointBreaks

המבצע-המתגלגל, שמהדורה חדשה שלו יוצאת בכל 3-2 חודשים, היה פופולרי מאוד בקרב שחקני נקודות עד לפני מספר שנים כשתנאיו שונו לרעה. מאז הוא המשיך להיות די אטרקטיבי, גם אם משמעותית פחות מבעבר, וקיבל כותרות בכל פעם שיצאה מהדורה חדשה. במסגרת המבצע יכולים חברי המועדון לרכוש לילות במלונות של קבוצת IHG במחיר מוזל משמעותית מהמחיר הרגיל. ובכן, אחרי שנים רבות של מהדורות ברצף נראה שהמועדון לא ממשיך את המסורת וב-1 לפברואר לא תצא מהדורה חדשה (האחרונה הסתיימה אתמול, ב-31 לינואר).

מהדורה חדשה למבצע יום-הולדת של מועדון הנוסע המתמיד

אם אתם חוגגים יום-הולדת בחודש פברואר תוכלו במהלך החודש לרכוש כרטיס בונוס מוזל במיוחד, עם פטור מהיטל-דלק, בצמוד לכרטיס בכסף לאותן טיסות. זו אחת ההטבות הטובות ביותר של המועדון. היעדים הפעם: ציריך, ליסבון, וינה, פראג, בוסטון, יוהנסבורג, בייג׳ינג ומיאמי. ליציאות עד ה-31 למאי. שימו לב שהחל מה-1 לאפריל תפעיל אלעל מחלקת עסקים בקו לפראג ועד ה-26 למרץ לא תפעיל אלעל את הקו שלה לבייג׳ינג.

מזל טוב ל׳טיסות סודיות׳ על השקת אתר האינטרנט החדש!

יניב ואריאל, שאחראים למפעל המצוין הזה שאחריו עוקבים כחצי מיליון ישראלים בפלטפורמות שונות, השיקו בשעה טובה אתר אינטרנט חדש הכולל תוכן מקורי, עדכונים, טיפים, חדשות ואת מערכת הדירוגים המתקדמת ביותר בישראל. כמובן שגם הבוט הפופולרי מוטמע באתר. זו הזדמנות טובה להזכיר שעד ה-9 לפברואר ניתן להנות מהצעה בלעדית של אמקס לחברי קהילת ׳טיסות סודיות׳ במסגרתה מוצע כרטיס הגולד של אמקס ללא דמי שימוש לשנה אחת ועם עמלת המרת מט״ח נמוכה במיוחד של 1% (פרטים מלאים כאן).

4 תגובות

  1. אלעד

    ליאור, תוכל בבקשה לכתוב את רשמיך על כרטיס האשראי שטיסות סודיות פירסמו?
    מעניין אותי איך הוא בהשוואה לשאר.
    תודה!

    הגב
  2. רועי

    מישהו יודע מה לגבי מבצע accelerate של ihg? לא אמור היה להישלח כבר?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      בינתיים לא פורסם המבצע הבא של IHGR. נאלץ להמתין בסבלנות.

      הגב

השאר תגובה