כ-30% ממלונות קבוצת מאריוט משנים קטגוריה במועדון Bonvoy

השינוי ייכנס לתוקף ב-4 למרץ. קבוצת מאריוט מנהלת כיום למעלה מ-7,200 מלונות ברחבי העולם וכ-22% מהם יעלו בקטגוריה אחת ומעלה ו-7% מתוכם ירדו בקטגוריה אחת ומעלה. סה״כ מדובר בשינוי שלילי משמעותי של המועדון לתחילת 2020 והוא מגיע לאחר שורה של שינויים שליליים של המועדון וביניהם: הוספת קטגוריה 8 למימוש נקודות, שימוש בתעריפי ׳פיק׳ ו׳אוף-פיק׳ והגבלה על זמינות החדרים למימוש נקודות במלונות קבוצת סטארווד לשעבר.

מבצע מצוין של מועדון MileagePlan: מינימום 10,000 מיילים לכרטיס הלוך/חזור

המבצע תקף לטיסות בין ה-1 למרץ וה-31 לדצמבר של 15 חברות תעופה שותפות של המועדון (לרבות אלעל). המועדון בעצם מבטיח צבירת נקודות מינימלית של 5,000 מיילים לטיסות בכיוון-אחד מ/אל צפון-אמריקה. פוסט מקיף על המבצע הזה יעלה בקרוב. במבצע נפרד המועדון מציע כפל מיילים לטיסות של אייר-לינגוס בחודשים אפריל-אוגוסט (להרשמה עד ה-31 למרץ, לפרטים נוספים לחצו כאן).

3,000 נקודות בונוס לכל שהייה במלונות קבוצת בסט-ווסטרן

מבצע של מועדון Best Western Rewards. להרשמה עד ה-10 לפברואר, להזמנה עד ה-23 לפברואר ולשהיות עד ה-19 לאפריל. אין הגבלה על מספר הנקודות שניתן לצבור במסגרת המבצע. לילות-בונוס במועדון מתחילים מ-5,000 נקודות (במלונות זולים למדי…).

קתאי מבטלת חלק מהטיסות בקוים רבים ומוציאה צוותים לחופשה כפויה

באופן טבעי, לאור המצב בסין ובאסיה בכלל, אחוז תפוסת המושבים בטיסות קתאי ירדו בצורה דרמטית בשבועות האחרונים. טיסות מסוימות ממש נראות כטיסות רפאים והן כמעט ריקות לגמרי מנוסעים. לאור המצב החליטה קתאי לבטל טיסות בקוים מסוימים, ובעצם להוריד את התדירות היומית או השבועית, אבל בינתיים לא סוגרת לחלוטין קוים. גם הקו של החברה לת״א נמצא בסכנה לביטול טיסות מסוימות החל מה-1 למרץ. במקביל הורתה החברה לאנשיה לצאת לחופשה במהלך השבועות הקרובים.

המבצע החדש של מועדון IHG Rewards: צבירת נקודות מואצת

זוהי בעצם גירסה אטרקטיבית פחות ומתוחכמת יותר של המבצע הקודם של המועדון. המבצע מבטיח בונוס של 1,000 נקודות ללילה ראשון, 100% בונוס ללילות 5-2, 200% בונוס ללילות 14-6 ו-300% בונוס ללילה 15 והלאה. המבצע, אם כן, אטרקטיבי מאוד לנוסעים תכופים שמבלים לילות רבים במלונות קבוצת IHG. פוסט מקיף על המבצע הזה יעלה בקרוב.

עד 6,000 נקודות של פינאייר מהשכרת רכב של אוויס

להזמנות עד ה-29 לפברואר ולהשכרות עד ה-31 לאוגוסט. בונוס של 4,000 נקודות להשכרות של 4-3 ימים ובונוס של 6,000 נקודות להשכרות של 5 ימים ויותר. הרכב חייב להיות בקטגוריה C ומעלה. פרטים מלאים בעמוד המבצע – ושימו לב שחובה להשתמש ב-AWD של מועדון FinnairPlus.

חברת התעופה ההודית ויסטארה (Vistara) היא השותפה החדשה של מועדון MileagePlus

חדשות טובות לאלו שצוברים מיילים של יונייטד ומעוניינים להשתמש בהם לטיסות לאזור תת-היבשת ההודית. ויסטארה היא סוג-של חברת ׳בוטיק׳ ומתיימרת להציע מוצרים טובים יותר ושירות טוב יותר ממתחרותיה האזוריות ובפרט אייר-אינדיה (וזה אכן המצב).

השאר תגובה