תמונת הפוסט מוקדשת לבריטיש. או, נכון יותר, למועדון התעופה Executice Club. זאת משום שבריטיש בחרה לשחרר כ-100,000 מושבי בונוס נוספים לטיסות בחודשים הקרובים במגוון רחב מאוד של קוים ליעדים ברחבי העולם. כמובן שזה לא נעשה מטוב-לב בלבד אלא משום שהמטוסים טסים בעיקר ריקים בימים אלו, אבל בכל זאת צעד חיובי. בחודשים יולי ואוגוסט, למשל, תוכלו למצוא מושב בונוס במחלקת העסקים בין ת״א ללונדון כמעט בכל יום.

הגיבו לפוסט ושתפו אותי ואת שאר הקוראים בכל שאלה, תהייה, התלבטות, הערה, רעיון, ביקורת וכל דבר אחר.

(ניתן לפרסם שאלות בצורה אנונימית. אם תציינו את כתובת המייל שלכם תוכלו לקבל התראות על תגובות וכו׳ אבל כתובת המייל לא תפורסם).

16 תגובות

  1. אמיר

    אהלן ליאור
    רציתי לדעת לגבי מועדון לקוחות של Hotels.com
    כסף וזהב, האם שווה משהו ?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      יתרונות זניחים למדי. זה בדיוק מה שאקספדיה מציעה בשנים האחרונות. היתרון העיקרי, לכאורה, הוא גישה למלונות ״VIP Acess״ (בדיוק אותו שם באקספדיה) שהם מלונות שכביכול מציעים הטבות מיוחדות לחברי המועדון בסטטוס סילבר/גולד כמו ארוחות בוקר, שדרוגים וכו׳. בפועל זה קשקשוש גדול כי המלונות האלו לא מציינים מראש איזו הטבה הם מציעים ולא מחוייבים בפועל להציע אותה כשתגיע לצ׳ק-אין, אז הכל מאוד תיאורתי.

      כאמירה כללית אני לא ממליץ להשתמש באתרים כמו הוטלס/אקספדיה/בוקינג. אולי רק עבור מלונות זולים יחסית. אם כבר ערוץ לא-ישיר אז עדיף לבדוק ב-Club1Hotels שכמעט תמיד מנצח את המחירים של האתרים הרגילים.

      הגב
      • borisdan

        אני כן רוצה לציין, שהשירות של hotels.com הוא מצויין. אני לא יודע אם זה קשור למעמד – לא זכור לי שפניתי אליהם לפני שהפכתי לסילבר – אבל הם כן מציינים את המעמד שלי אז יתכן שזה קשור.

      • Lior@FlyingOut

        פורמלית אמור להיות צוות שירות ייעודי לבעלי סטטוס. זה מקובל בכל חברה. בפועל זה כמעט תמיד בדיוק אותם הודים עם סט הנחיות מעט שונה כדי שתהיה להם גמישות גבוהה יותר לגבי שינויים/פיצויים. אבל זה באמת זניח ברוב המקרים.

        על כל פנים, תודה על הפידבק ושמח שאתה מקבל מהם שירות טוב בינתיים. זה יתרון גדול בעיניי.

    • יוחי

      מניסיוני הסטטוס שם לא שווה כמעט כלום ( אני גולד בהילטון ומריוט ואי אפשר להשוות ) אבל וזה אבל גדול, קבלתי הרבה פעמים השוואה למחיר נמוך יותר – BRG למרות שתאורטית לא הייתי זכאי (השוואה ל LMT במחירים לחברים בלבד), ולתחושתי זה רק בגלל סטטוס הגולד שם.

      הגב
  2. יואל

    יש לי 89,000 מיילים של לופטהנזה, כרטיס בונוס מתל אביב לא כ"כ משתלם. איפה אני יכול למכור את הנקודות שלי? כמה אוכל לקבל תמורתן?
    תודה

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      יש אתרים שמתמחים ברכישת נקודות. בישראל יש את MyleFly. אבל המחיר שתקבל יהיה נמוך מאוד – בסביבות 1 סנט/מייל. בעיניי זו אפשרות לא כדאית בעליל. אם תפנה לקונים פרטיים אולי תקבל קצת יותר – בסביבות 1.2 או 1.3 סנט/מייל.

      אני ממליץ לך בכל זאת לחשוב על כרטיס בונוס. בדוק שוב את טבלאות המימוש של M&M ובדוק את מבצע MileageBargains. יש לא מעט אפשרויות למימוש יתרה של 89K, גם אם לא ישראל-ארה״ב הלוך/חזור בביזנס.

      הגב
    • אסף

      שלום יואל,
      אתה יכול לפנות אליי, אני חושב שאוכל להציע לך את הסכום הגבוה ביותר.
      facebook.com/More-for-your-miles-100864128185815

      הגב
  3. טום

    שלום,

    אנחנו רוצים לטוס באוגוסט לארה"ב בעסקים.
    האם לפי דעתך יש אפשרות לירידת מחירים בקרוב לטווח הקרוב עקב הקורונה?

    תודה!

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      אני לא מאמין שהקורונה תשפיע משמעותית על המחירים בשוק ישראל-ארה״ב ובפרט במחלקת העסקים. לא הייתי בונה על זה.

      אם המחיר הוא פקטור משמעותי אז אני ממליץ לך לעקוב קודם כל אחר התעריפים של בריטיש/אמריקן. לפעמים הם יורדים עד כ-2200$ ליעדים מסוימים בארה״ב, לרבות בחוף המערבי ולרבות באוגוסט.

      הגב
  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    היי ליאור
    איך אפשר לחפש רחב על התאריך הזול ביותר בביזנס של חברה X? או התאריך הזול ביותר בביזנס/פרימיום אקונומי של חברה X ליעד מסוים?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      גוגל-פלייטס, בתור התחלה. אתה יכול להגדיר חברת תעופה, או מספר חברות תעופה, וכמובן גם מחלקת שירות, ואז להסתכל על כל הלו״ז בריצה של חודש אחר חודש בחיפוש אחד. נוח מאוד. אתה יכול גם להכניס גם חמישה יעדים שונים (וגם חמישה שדות מוצא, אבל מניח שאתה מתכוון ליציאה רק מנתב״ג).

      כמובן שגם המטריקס הוא כלי מצוין לחיפושים כאלו אבל במקרה הזה גוגל-פלייטס נוח יותר.

      הגב
  5. Tom

    שאלה שמסקרנת אותי זמן מה: נניח ורכשתי לינה בתעריף גמיש, ולאחר כמה שבועות המחיר לתעריף זה יורד, או אפילו החלטתי שאני מוכן לעבור לתעריף no cancellation , האם ניתן לפנות למלון ולבקש לעבור לתעריף החדש ובאיזה דרך? ישן בעיקר (ובעל סטטוס) בהילטון ובאקור

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      אם הזמנת ישירות במלון – אז כן, אתה יכול לפנות במייל/בטלפון למחלקת ההזמנות במלון ולבקש לשנות את ההזמנה לתעריף אחר. זו לא בעיה.

      אפשרות אחרת היא פשוט להקים הזמנה חדשה ואח״כ לבטל את הישנה. זה הכי קל והכי מהיר, ואתה לא תלוי באף אדם אחר שיתערב בתהליך. מאוד מקובל לעשות את זה. קרה לי שביטלתי והזמנתי מחדש גם חמש פעמים את אותה הזמנה לאותו מלון באותם תאריכים רק בגלל שינויים במחיר/בתעריפים/בכדאיות (קאשבק וכו׳).

      הגב

השאר תגובה