אלעל תפעיל כ-150 טיסות מטען מסין לאיטליה דרך ישראל

״בעודה ממתינה לחבל הצלה מהממשלה, אלעל מנצלת את הביקוש הרב לשינוע ציוד רפואי לישראל ואת העובדה שצי המטוסים שלה מקורקע לטובת טיסות מטענים. היום (ג') הודיעה חברת התעופה הישראלית כי חתמה על עסקה עם ענקית הלוגיסטיקה הגלובלית KUEHNE+NAGEL, במסגרתה תפעיל אל על כ-150 טיסות מטען מסין לאיטליה דרך ישראל הנושאות ציוד למלחמה בקורונה […] החברה הסבה שני מטוסי 777 למטוסי מטען לאחר שעקרה את כל מושבי הנוסעים בחלל המטוס […] בתחילת השבוע בוצעה טיסת מטען בכורה של מטוס ה-777 בתצורה החדשה שלו משנגחאי לתל אביב, במסגרתה הוטסו ציוד רפואי וציוד מיגון״.

מועדון המלונות IHG Rewards הודיע על הארכת סטטוס ב-12 חודשים

לפני מספר שבועות הודיע המועדון על הקלות בהשגת סטטוס בשנת 2020, ואח״כ על הארכה של שלושה חודשים בתוקף החברות בתוכנית אמבסדור, אבל בניגוד למתחריו לא קבע הארכת תוקף למי שמחזיק בסטטוס כיום. כעת זה השתנה והמועדון מאריך כל סטטוס גבוה ב-12 חודשים ובעצם סטטוס שקיים היום יישאר בתוקף עד סוף ינואר 2022. כמו כן, ובאופן חריג לטובה, בעלי סטטוס ספייר צפויים להנות מ׳מתנת שימור׳ נוספת השנה עם אפשרות לבחור בין 25,000 נקודות לבין הענקת סטטוס פלטינום לחבר מועדון אחר.

מועדון MileagePlan (אלסקה) מוכר מיילים במחיר נמוך במיוחד

ככלל המועדון לא מוכר מיילים בפחות מ-2 סנט/מייל (מחיר הוגן סה״כ). במסגרת המבצע הנוכחי, שיתקיים עד ה-31 למאי, חברי מועדון יכולים להנות מבונוס של עד 60% ברכישת מיילים – ותחת הבונוס המקסימלי המחיר יורד עד 1.72 סנט/מייל (או בתרגום: 17.2$ לכל 1,000 מיילים). שימו לב שלא כל חברי המועדון זכאים לבונוס הזה ורבים מקבלים הצעה עם בונוס מקסימלי של 40% בלבד. כדי לבדוק את ההצעה שלכם – התחברו לחשבון באתר המועדון. כדי להנות מהבונוס יש לרכוש לפחות 40,000 מיילים (לא כולל הבונוס).

אליטליה צפויה לחזור לטוס בחודש יוני

חברת התעופה האיטלקית הכושלת תחזור לידיים ממשלתיות ועתידה לחזור להפעיל את רשת הקוים שלה בתחילת יוני. בצי החברה כיום 113 מטוסים ו-90 מהם עתידים לחזור לשירות מיד. לפי דיווח של מיכל רז-חיימוביץ גם הקו של החברה לת״א יחזור לפעול ב-1 ליוני, אם כי יש ספק בעניין משום שלא ברור עדיין האם תותר כניסה לאיטליה של אזרחים לא-אירופים.

מבצע הצטרפות אטרקטיבי לאתר הקאשבק רקיוטן: בונוס של 30$

המבצע למצטרפים חדשים עד ה-1 למאי בלבד. הבונוס הרגיל למצטרפים חדשים הוא 10$ בלבד ולכן המבצע הנוכחי כ״כ אטרקטיבי. על מנת להנות מהבונוס יש לבצע רכישה בסך 30$ באחד האתרים המקושרים במסגרת 90 ימים מעת ההצטרפות. כדאי בהחלט, ומי שכבר מחזיק חשבון באתר יכול לפתוח חשבון חדש עם תיבת מייל אחרת. הקישור לעיל הוא קישור-הפנייה של הבלוג כך שגם הבלוג יהנה מבונוס עבור כל מצטרף חדש, אז תודה לכם מראש על השימוש בקישור ועל העברתו לאחרים. חדשים לאתרי קאשבק? קראו את הפוסט הזה.

כתבה מעניינת של ארז ליבנה בעיתון ביזפורטל על מצבה של אלעל

״החברה בצרות כי היא חברה שלא מנוהלת כבר שנים רבות. חברה שהאמת – לא ניתן לנהלה, כי המנהלים שלה בפועל – הם הוועדים החזקים והבריוניים […] העובדים של אל על, אלה שמתחננים היום לביבי שיתמוך בחברה הם אלו שהפילו אותה. היום הוועדים הוציאו מכתב לביבי ובו ביקשו את תמיכתו – מילים יפות, מילים מתחנפות, מילים שמחביאות את האמת – אתם, עובדים יקרים הבאתם את זה על עצמכם […] הגרועים מכולם הם הטייסים – במאבק מול ההנהלה הם "חלו", לא הגיעו לעבודה. שיחקו משחקים של כיתה א' כדי להראות כמה הם חזקים וכמה החברה חלשה. הם קיבלו במשא ומתן עם ההנהלה את כל מה שהם רוצים״.

מנכ״ל ראינאייר האקצנטרי, מייקל אולירי, יוצא נגד הרעיון של ריחוק חברתי בטיסות

חברות תעופה רבות רומזות או קובעות כי לפחות בחודשים הקרובים הן יחסמו מושבים במטוסיהן – את מושבי האמצע בכל שלשה של מושבים, בפרט – על מנת ליצור ריחוק חברתי נדרש בין הנוסעים. לכאורה מהלך כזה אמור להוריד משמעותית את הסיכוי להידבקות בין נוסעים. המחיר, כמובן, הוא אי-האפשרות למכור עד שליש מהמושבים בכל טיסה – אבל אולי זה מחיר שחברות תעופה מוכנות לשלם בתקופה שבה גם ככה הביקושים נמוכים ולא סביר שהטיסות יהיו מלאות. על כל פנים, מנכ״ל ראינאייר כרגיל הולך נגד הזרם וטוען נחרצות שמהלך כזה אינו ריאלי לאף חברת תעופה ושאם תהיה חובה רגולטורית לכך הרי שראינאייר לא תעמוד בה.

השאר תגובה