נקודות של מאריוט במחיר מוזל

במסגרת המבצע, שיימשך עד ה-30 ליוני, ניתן לקבל בונוס של 60% ברכישת 2,000 נקודות ומעלה. באופן שיגרתי יכול חבר מועדון לרכוש עד 50,000 נקודות בשנה קלנדרית אבל במסגרת המבצע הזה הרף הועלה ל-100,000 נקודות (לא כולל הבונוס). המחיר, בשקלול הבונוס, הוא 7.8$ לכל 1,000 נקודות (לעומת המחיר המלא של 12.5$ לכל 1,000 נקודות). בעבר הציע המועדון עד 50% בונוס ברכישת נקודות. סה״כ מבצע טוב, אבל לא הייתי ממהר לרכוש אם אין מימוש מסוים בעתיד הנראה לעין.

לופטהנזה הסכימה עם הממשלה על חבילת חילוץ

נושאת הדגל הגרמנית תקבל חבילת חילוץ בסך 9 מיליארד אירו. כ-6 מיליארד אירו כמענק וכ-3 מיליארד אירו כהלוואה בערבות המדינה מבנק שנמצא בשליטת המדינה. בתמורה תקבל גרמניה 20% ממניות החברה עם אופציה לעלות ל-25%.

18% הנחה להזמנה ראשונה באתר CheapTickets (ו-16% הנחה לכל אחד)

אתר CheapTickets הוא למעשה אתר Expedia בצבעים אחרים, אז אין חשש להזמין דרכו ורוב הוא עדיף על אקספדיה כי הוא מציע מבצעים וקופונים אטרקטיביים יותר. כעת מוצע מבצע למצטרפים חדשים במסגרתו אפשר להנות מ-18% הנחה להזמנה ראשונה, עם קישור הפנייה (תודה לכל מי שיבחר להשתמש בקישור של הבלוג!), אבל גם מי שכבר הזמין דרך האתר יכול להנות ממבצע קיים אחר שמציע 16% הנחה באמצעות הקוד ״Sunshine״. אני בדר״כ לא ממליץ על קופונים מהסוג הזה באתרי הזמנות – כי בדר״כ ישנם ערוצי הזמנה עדיפים, כשההנחות לפעמים מוגבלות לתעריפים לא-גמישים – אבל כעת יש מצב מיוחד בו כמעט כל המלונות מציעים אפשרות ביטול בחינם לכל התעריפים אז שימוש באתרי הזמנות, תוך ניצול הנחה משמעותית, הופך להיות כדאי יותר.

ענקית השכרות הרכב Hertz הודיעה על פשיטת-רגל

החברה נמצאת בחובות של כ-19 מיליארד דולר בעוד יש לה יתרת כסף נזיל של כ-1 מיליארד דולר בלבד. לחברה כ-38,000 עובדים בארה״ב (השוק הגדול בעולם להשכרות רכב). מדובר במהלך צפוי למדי, ואני מאמין שהממשל האמריקני לא יאפשר לחברה לקרוס ויימצא עבורה פתרון מתאים. באופן כללי ארה״ב מצטיינת בחילוץ חברות מפשיטות-רגל, ויעידו על כך פחות או יותר כל חברות התעופה האמריקניות מלבד סאות׳ווסט.

חדרים במלונות רשת בראון החל מ-390 ש״ח ללילה בלבד

שימו לב שהמחירים משתנים ממלון למלון ומתאריך לתאריך. המחירים הנמוכים ביותר הם במלונות הרשת בת״א בחודשיים הקרובים ובפרט באמצ״ש (אבל יש גם מחירים נמוכים משמעותית מהרגיל עד סוף אוגוסט בכל המלונות). גם מלון קראון פלאזה בחוף ת״א מציע מחירים מוזלים מהרגיל במסגרת מבצע חדש, וכך גם מלון דריסקו הידוע והיוקרתי בדרום העיר (החל מ-600 ש״ח בלבד). זה הזמן לחופשה בישראל, כנראה.

בונוס קטן באתר האמריקני של TCB

כדאי לשים לב לאתרי הקאשבק בתקופה הקרובה כי רבים מהם יוצאים במבצעים אגרסיביים למדי לעידוד רכישות מקוונות. בינתיים לא ראיתי מבצעים מיוחדים על אתרי הזמנות או חברות תעופה – אבל אני מאמין שגם זה יגיע בהמשך. המבצע החדש של TCB מציע בונוס צנוע של 3$ למי שיבצע רכישה של 10$ ומעלה בשלושת הימים הקרובים, זה הכל. אין לכם עדיין חשבון ב-TCB? לחצו כאן.

קפריסין תאפשר כניסת ישראלים לשטחה החל מה-9 ליוני

זאת במסגרת הסכם שנחתם בין המדינות כצעד לקראת נורמליזציה כלשהי של שוק התיירות. כמובן שלא תהיה חובת בידוד בקפריסין. בשלב ראשון, החל מה-9 ליוני ועד ה-20 ליוני, יורשו לטוס לקפריסין רק אלו שיוכלו להוכיח שעברו בדיקת קורונה ונמצאו נקיים (בשלושת הימים שלפני הנסיעה). בשלב שני, החל מה-20 ליוני, לא יהיה תנאי כאמור. במקביל ובנפרד הודיעה יוון על פתיחת שוק התיירות שלה החל מה-15 ליוני ועל קבלת טיסות בינ״ל באופן מלא החל מה-1 ליולי. ייתכן שחברת התעופה היוונית איג׳יאן תחזור להפעיל את הקו הסדיר שלה מאתונה לת״א עוד בחודש הבא.

אייר-קנדה מעדכנת את לו״ז הטיסות הבינ״ל שלה לקיץ הקרוב

הקו העונתי המתוכנן ממונטריאול לת״א בוטל. הקו הסדיר מטורונטו לת״א יחל לפעול כבר ב-2 ליוני עם שלוש טיסות שבועיות במטוסי בואינג 789. ב-1 ליולי הקו יעבור לתדירות של טיסה יומית.

2 תגובות

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תודה על הסקירה.
    איך מקבלים את ה18% הנחה דרך הבלוג?
    לחצתי על הקישור לאתר והגעתי למחירים הרגילים.
    תודה רבה

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      אם אין לך חשבון באתר – המעבר דרך הקישור אמור להוביל אותך לדף הבית אבל גם להקפיץ לך חלון עם קוד להנחה חד-פעמית של 18% כלקוח חדש. כשתבצע חיפוש יופיעו המחירים הרגילים, נכון, ואת הקוד אתה מזין במסך התשלום כדי להציג את ההנחה ולשלם את המחיר המוזל. אם יש לך חשבון באתר ואתה לא לקוח חדש – הכל אותו דבר אבל במסך התשלום אתה צריך להשתמש בקוד ״Sunshine״ כדי לקבל 16% הנחה במקום 18%.

      הגב

השאר תגובה