שדרוג לתוכנית אמבסדור: שובר ה-BOGO תקף מעתה גם במלונות רשת קימפטון

חברי תוכנית האמבסדור של רשת אינטרקונטיננטל מקבלים שובר ״Complimentary Weekend Night Certificate״, או בשם המקוצר BOGO (ר״ת: Buy One, Get One), שמקנה לילה שני בחינם במימוש בסופ״ש בכל מלון של הרשת בעולם (עם מגבלות זמינות מסוימות). השובר הזה לבדו יכול להפוך את החברות בתוכנית למשתלמת – אם כי החברות מציעה הטבות משמעותיות נוספות במלונות הרשת וסטטוס פלטינום במועדון IHG Rewards. על כל פנים, מעתה ניתן להשתמש בשובר גם במלונות רשת קימפטון שלה מלונות רבים בארה״ב ושישה מלונות באירופה לרבות הפיטסרוי בלונדון והדה-וויט באמסטרדם. זאת ועוד, במלונות רשת קימפטון ניתן להשתמש בשובר בכל יום בשבוע ולא רק בסופ״ש! מדובר בשדרוג משמעותי עבור חברי תוכנית אמבסדור.

15% החזר על מימוש נקודות של הייאט בשלושת החודשים הקרובים

נדרשת הרשמה עד ה-1 לספטמבר והוא תקף למימוש נקודות עד ה-8 לאוקטובר. כל מימוש נקודות תקף – גם בתעריף נקודות+כסף וגם עבור שוברים לספא/מסעדות. ההחזר אמור להגיע 8-6 שבועות לאחר המימוש, אבל סביר שיגיע קודם לכן. בעלי כרטיס האשראי האמריקאי של קבוצת הייאט יזכו להחזר של 10% נוספים. אם חסרות לכם נקודות למימוש רצוי – מועדון World of Hyatt מציע בונוס של 30% ברכישת נקודות עד ה-29 ליולי.

קוונטס הפסיקה למכור טיסות בינ״ל שתוכננו עד מרץ 2021

למעט טיסות בינ״ל בין אוסטרליה וניו-זילנד שמנסות ליצור ׳בועה׳ לתנועה חופשית ביניהן. הטיסות של קוונטס לא הוסרו לגמרי מהלו״ז אבל מלאי המושבים הוסר ובעצם לא ניתן בשלב זה לרכוש מושבים לטיסות אלו. בכך הופכת קוונטס לחברת התעופה שנוקטת בגישה המחמירה ביותר, אך זאת בהתאם להודעות של ממשלת אוסטרליה שכנראה לא תאפשר כניסת תיירים לשטחה בשנת 2020.

רשת מלונות היוקרה סיקס-סנסס מוכרת תווי-קנייה עם בונוס של 20%

לכאורה מבצע שולי ולא אטרקטיבי לישראלי הממוצע – אלא עבור מי שמעוניין להזמין לילות במלון החדש בשחרות שעתיד להיפתח ב-1 לדצמבר. מדובר במלון יוצא דופן שאין לו תחרות בישראל ובשל המשבר מציע כרגע חדרים (סוויטות למעשה) במחירים יחסית נוחים ונמוכים משמעותית מהצפוי. כמובן שבכל זאת מדובר במחירים שאינם לכל כיס – מעל 600$/לילה כמעט בכל תאריך בלו״ז – אבל התמורה גבוהה גם כן, ומה טוב אם אפשר ליצור חיסכון נוסף של כ-17% (בדיוק המע״מ…). שימו לב שאין בהכרח תאימות מלאה בין המחירים באתר הרשת למחירים באתר קבוצת IHG, וכמובן שיכולים להיות מחירים נמוכים יותר אצל ספקים אחרים (אם כי המלון לעת עתה לא מופיע באתר Club1Hotels שבדר״כ מציע מחירים מוזלים מאוד למלונות מהסוג הזה).

האם רשות החברות הממשלתיות מטרפדת עסקה שיכולה להציל את אלעל?

בשבועות האחרונים נודע כי יש רוכש פוטנציאלי לאלעל. שמו לא נחשף, אך מדובר בישראלי המיוצג ע״י רו״ח ראם עמינח (מבכירי הרו״ח בישראל ששימש בעבר כיועץ הכספי לרמטכ״ל). בשל המשמעויות של השליטה באלעל – שהיא בין השאר בגדר נכס ביטחוני/אסטרטגי של מדינת ישראל – נדרש תהליך בדיקה לאישור המהלך. לכאורה מדינת ישראל מעוניינת לקדם עסקה כזאת שלא תכריח אותה להשתלט על אלעל בעצמה (דבר שהיא כביכול לא מעוניינת לעשות ומציעה בהיעדר חלופה אחרת) אך משום מה נראה שרשות החברות הממשלתיות, שאמונה על הבדיקה כאמור, תוקעת מקל בגלגלים. בינתיים אפילו לא ניתן לרוכש הפוטנציאלי אישור להפעיל מטעמו את הראל לוקר (יו״ר התעשייה האווירית) שמן הסתם מחזיק בסיווג ביטחוני מתאים. עכשיו תשאלו את עצמכם מי יכול להרוויח מקריסת העסקה הזאת ומהלאמה של אלעל…

טייסי אלעל עדיין לא מוכנים לתת הסכמתם למתווה הצלת החברה

ההנהלה הסכימה, שלושה וועדי עובדים אחרים בחברה כבר חתמו (תחזוקה, מנהלה וצוות-אוויר) אבל וועד טייסי אלעל מסרב להסכים תחת הדרישה שהטייסים יקבלו פיצוי עתידי כשהחברה תתאושש. רצוי לציין כי עובדים אחרים בחברה לא קיבלו כל הטבה או הבטחה לפיצוי עתידי. לפי המתווה נקבע כי כ-110 מתוך כ-550 הטייסים של אלעל יפוטרו ושכרם של הנותרים יקוצץ ב-20%. לכאורה מהלך זה אמור ליצור לחברה חיסכון של כ-110 מיליון דולר. במקביל יפוטרו למעלה מ-1,700 עובדים נוספים בחברה – וכאמור על כך כבר הוסכם עם וועדי העובדים האחרים.

בונוס של 100% ברכישת נקודות של מועדון IHG Rewards

מבצע שיגרתי, שחוזר מספר פעמים בשנה, והפעם יימשך עד ה-31 ליולי. במסגרת המבצע יכול כל חבר מועדון לרכוש עד 250,000 נקודות ולהנות מבונוס של 100% (ובעצם לרכוש עד 500,000 נקודות סה״כ). המחיר בשקלול הבונוס, כרגיל, הוא 5$ לכל 1,000 נקודות. שימו לב שיש לרכוש לפחות 26,000 נקודות – לפני הבונוס – כדי להגיע למחיר המינימום כאמור. בשל אחוזי התפוסה הנמוכים מלונות רבים של קבוצת IHG מציעים לילות-בונוס במחיר מוזל משמעותית מהמחיר הרגיל.

תגובה אחת

  1. סיכום חדשות ומבצעים מהשבוע האחרון - FlyingOut

    […] המבצע היה אמור להסתיים ב-31 ליולי, אבל ברגע האחרון הוארך עד ה-14 לאוגוסט. במסגרת המבצע ניתן בונוס של 100% ברכישת 25,000 נקודות ומעלה (לא כולל הבונוס) אבל בפועל כדאי לרכוש לפחות 26,000 נקודות. המחיר, בשקלול הבונוס, הוא 5$ לכל 1,000 נקודות. המועדון לא מוכר נקודות במחיר נמוך יותר. הנקודות בדר״כ נכנסות לחשבון בתוך מספר שעות, אבל עושה רושם שבחשבונות החדשים התהליך לוקח מספר ימים. […]

    הגב

השאר תגובה