פוסט אורח: בחודש שעבר כתבתי על המבצע המצוין של אמקס במסגרתו ניתן להנות מהנחה של 350 ש״ח להזמנת מלון בישראל. גם החסכן הספיק לנצל את המבצע כדי להנות מחופשה קצרה בצפון הארץ, והוא חזר לספר על זה.


לפני שבועיים כתב ליאור על מבצע מצוין של אמקס המעניק 350 ש״ח הנחה להזמנה של מלון בישראל באתר ExpressFly.

ההטבה, שהיא בעצם זיכוי בסך 350 ש״ח במעמד החיוב, הוגבלה ל-1,000 מימושים בלבד (והקופון עדיין זמין להורדה!). המספר הזה נראה נמוך מאד ולכן די הופתעתי כשהצלחתי לנצל אותה, הרבה אחרי שהוכרזה, בחודש החיוב הבא (יולי) לאחר פרסום ההמלצה של ליאור. כנראה שההטבה הורחבה לכמה אלפים, אחרת קשה לי להסביר את ההצלחה שלי.

אם יש לכם אמקס – כדאי לכם לנצל אותה!

בזכות ההטבה הזמנתי לילה זוגי באמצ״ש במלון ׳חוף התמרים׳ בעכו בעלות 231 ש״ח כולל חניה וארוחת בוקר. אומנם שמחתי על הדיל אבל היו לי חששות רבים מהחופשה בעכו וספקות רבים באשר למלון.

נתחיל מהיעד: עיר תיירות פופולארית כמו עכו, שיש בה לא מעט מה לראות וחוף ים, נשמעת כמו מתכון בטוח לצפיפות איומה בחודש יולי של שנה בה מרביתנו הישראלים לא יכולים לנפוש בחו״ל. גם בימי טרום-קורונה צפיפות התיירים (ולא חשוב מאין הם באים) הייתה deal-breaker בשבילי, והקורונה רק מספקת לגיטימציה להתרחק ממקומות הומי אדם מבלי להיראות סנוב. אמנם בחרנו לבקר בימים שני-שלישי שהם יחסית חלשים בתיירות פנים, אבל בכל זאת הייתי בהלם ממיעוט התיירים שפגשתי ומהיעדר הצפיפות במלון. בבריכה (הגדולה) שלו לא שהו יותר מחמישה אנשים בו-זמנית לפחות בפעמים הספורות שהשקפתי עליה. גם בעיר העתיקה בעכו היו בעיקר תושבי המקום ומעט מאד תיירים כמונו. חלק קטן מהאטרקציות נותרו סגורות ואחרות דווקא היו פתוחות ובמחיר מוזל. גם חלק מהמסעדות היו סגורות וניתן היה לראות בקלות (ובצער) עד כמה נפגעה פרנסתם של תושבי העיר בחצי השנה האחרונה. באופן כללי עכו הייתה ונשארה מקום שניתן להעביר בו יום או יומיים מאד בנעימים גם בתקופה הנוכחית.

לגבי המלון: הביקורות באינטרנט לא פרגנו במיוחד, וזאת בלשון המעטה, והיו טענות על חדרים מיושנים ומאכזבים. הסיבה העיקרית שאני מכור לסטטוס שלי ברשתות כמו IHG היא שהוא מבטיח כמעט תמיד חדר טוב במלון אם לא שדרוג (אלא אם נפלתם על תאריך גרוע במיוחד, ראו ערך קראון פלזה ירושלים). במקרה של מלון ׳חוף התמרים׳, לא רק שאין לי סטטוס (וגם למיטב ידיעתי למלון אין מועדון לאורחים מתמידים) אלא הזמנתי את החדר דרך אתר חיצוני ולכן לפי הכלל הבלתי-כתוב אמור הייתי לקבל חדר סטנדרטי (כי מלונות הרי מעדיפים שנזמין ללא תיווך). אף על פי כן, קיבלנו חדר משודרג בקומה העליונה מבלי שביקשתי זאת, וכמובן לא ציינתי בפני אף אחד שאני כותב פוסטים בנושאי תיירות מדי פעם.

החדר לא היה כליל השלמות אבל בהחלט מודרני ומהנה והייתי רואה בו תמורה טובה לכספי גם אם הייתי משלם את המחיר המלא. ארוחת הבוקר הייתה מעולה. לשמחתי (ואף להפתעתי) המלון לא ניצל לרעה את מגבלות הקורונה כדי להוריד את הסטנדרטים, שהם בהחלט גבוהים כמקובל במלונות טובים בישראל, והארוחה הייתה מגוונת, עשירה וטעימה. צוות המלון השתדל מאד למען האורחים והיה מסביר פנים, והבעיה היחידה הייתה שבגלל המסכות לפעמים קשה לשמוע ולהבין מה שמישהו אומר ולכן צריכים לדבר עם הידיים קצת יותר מהרגיל (מזכיר קצת את המצב במדינות מזרח אירופה שבהן מקובל שצוות ההגשה אינו דובר אנגלית). בסך הכל זו הייתה חוויה נעימה. ודיל מעולה. החסכנית גם ביקשה לחזור למלון בספטמבר לאחר שיתרחקו המדוזות מחוף עכו – וזה בעצם אומר הכל.

לסיכום

מבחינה צרכנית, צריך לשבח את אמקס שממשיכה לתת הטבות בעלות ערך ללקוחותיה בניגוד לשאר חברות האשראי בישראל אשר ה"פינוקים" שלהן די מעוררי רחמים. במיוחד בתקופה המתסכלת הזו, כשספר חינם בסטימצקי בדיוטיפרי לא ממש עוזר לי כשאני רואה את המקום הזה רק בחלומותי.

אתם מוזמנים לחלוק המלצות למלונות מוצלחים אחרים שניתן להזמין באתר ExpressFly.

שלכם,
החסכן

5 תגובות

  1. מה זה משנה

    לילה ברויאל ביץ יצא לי ב707 שקל ושדרגו אותו לחדר נשיאותי!!

    הגב
  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    האם צריך דווקא המזמין שיהיה לי כרטיס אמריקאי אקספרס?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      זו הטבה ללקוחות אמקס בישראל בתמורה ל׳הטבת בונוס׳. כרטיס אמקס אמריקני לא יעזור.

      מה שכן, בפועל כל לקוח אמקס זכאי יכול להשתמש בהטבה כדי להזמין לילות גם למישהו אחר. אני לא בטוח שזה מותר פורמלית ע״פ התנאים אבל זה בפועל זה אפשרי.

      הגב
  3. דוד

    האם אפשר לקבל את ההטבה גם ללא בעלות של כרטיס אמקס

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      לא. זו הטבה ללקוחות אמקס, וגם צריך שתהיה ללקוח זכאות ל׳הטבת בונוס׳ (ככלל – חיוב של לפחות 1,500 ש״ח בחודש שעבר).

      הגב

השאר תגובה