מיילים של מועדון LifeMiles במחיר הנמוך אי פעם

מועדון התעופה של אוויאנקה הוא אחד המתקדמים ביותר. הוא בנק למיילים יותר מכל דבר אחר, ומבצעים למכירת מיילים הם עניין שיגרתי. בדר״כ, תחת בונוס מקסימלי של 150%, המחיר יורד עד כ-1.4 סנט/מייל. במסגרת המבצע הנוכחי, שיימשך עד ה-25 לספטמבר, מציע המועדון מיילים במחיר הנמוך אי פעם: 1.1 סנט/מייל. ההצעה הפומבית דורשת רכישת 101,000 מיילים – לפני הבונוס – כדי להגיע למחיר הזה, אך אם תירשמו בעמוד הייעודי לבלוג OMAAT תוכלו להנות מהבונוס המקסימלי, בגובה 200%, ולפיכך מהמחיר הנמוך ביותר, ברכישת כל יתרה של מיילים! כדאי בהחלט. את המיילים ניתן לממש עבור כרטיסי בונוס בכל ברית סטאר. במקביל ובנפרד מציע המועדון הנחה של עד 20% על כרטיסי בונוס בקוים נבחרים בכל מחלקות השירות.

קיצור בדרך מזרחה: מטוסים ישראלים יורשו לטוס מעל ערב הסעודית

עד כה טיסות של חברות תעופה ישראליות, וחברות תעופה זרות שנדרשו לעמוד בתנאים דומים, לא הורשו לטוס במרחב האווירי הסעודי. המגבלה הזו האריכה משמעותית את אורך הטיסות בין ישראל ויעדים באסיה. כעת, לאור ההתפתחויות במזרח התיכון, שינו הסעודים את עמדתם ומעתה יורשו כל הטיסות מישראל ואליה לחלוף בשטח האווירי של המדינה.

מבצע תקופתי חדש ומעולה של מועדון World of Hyatt

להרשמה עד ה-30 לנובמבר ולשהיות בין ה-1 לאוקטובר וה-4 לינואר. הזמנות קיימות תקפות לטובת המבצע, אז אין צורך לבצע הזמנה מחדש, אבל כן חובה להירשם בזמן. המבצע הזה למעשה כפול: ראשית, כל השהיות במסגרת המבצע יזכו לטריפל נקודות (ביחס לבסיס) עד למקסימום של 150,000 נקודות בונוס (הוצאה של 15,000$…). שנית, כל לילה שייצבר בהמשך שנת 2020 יירשם כקרדיט גם לשנת 2021. כלומר, המבצע מאפשר אפקטיבית להתחיל את המירוץ לסטטוס כבר ב-1 לאוקטובר במקום ב-1 לינואר. המבצע תקף בכל מלונות הקבוצה, כל מלונות רשת MGM וכל מלונות של רשת SLH. שימו לב גם למבצעים אחרים שמציע המועדון כיום.

לופטהנזה תוציא משירות את כל מטוסי ה-A380 וכל מטוסי ה-744

חברת התעופה הגרמנית מתכננת רענון משמעותי לצי המטוסים שלה שיחול בשנתיים הבאות. הצי של החברה כולל כיום כ-760 מטוסים וככל הנראה בשנת 2023 הוא יכלול בין 600 ל-650 מטוסים בסה״כ. בין השאר יוצאו משירות כל מטוסי ה-A380 הענקיים, כל מטוסי ה-744 ורוב מטוסי ה-A340 (הוותיקים יחסית, אבל הצעירים שבהם יישארו). לבינתיים אין שינוי לגבי צי ה-748i של החברה. לופטהנזה דיווחה על הפסד של כ-1.8 מיליארד אירו בחודשים ינואר-יוני השנה ובינתיים קיבלה סיוע משמעותי מממשלת גרמניה (בתמורה למניות).

אייר-פראנס מתכננת להתקין מחלקה ראשונה במטוסי ה-A350

הפתעה מעניינת שהיא בגדר הצהרת כוונות מצד החברה הצרפתית. לא רק שאייר-פראנס אינה זונחת את המחלקה הראשונה שלה, ואפילו לאור משבר הקורונה שמנבא רעות לעתידן של מחלקות הפרימיום, אלא שהחברה מעוניינת להתקין את המחלקה במטוס שרוב חברות התעופה נמנעו מלהתקין בו מחלקות ראשונות מסיבות שונות. בריטיש, לופטהנזה, קטאר איירוויס וסינגפור איירליינס – כולן חברות תעופה מובילות שמתפארות ומתגאות במחלקה ראשונה יוקרתית וכולן בחרו שלא להתקין אותה במטוסי ה-A350 שלהן. כעת נותר לראות האם באמת כך יהיה והאם ההימור הצרפתי הזה יצליח. ראוי לציין שבעיניי רבים המחלקה הראשונה של אייר-פראנס היא אחת מהטובות ביותר בעולם ובפרט מבחינת המוצר הרך.

מיילים של יונייטד במחיר מוזל – החל מ-1.75 סנט/מייל

המבצע בתוקף עד ה-16 לספטמבר. כדי להנות מהמחיר הנמוך ביותר, בזכות בונוס של 100%, עליכם לרכוש לפחות 40,000 מיילים (לא כולל הבונוס). סה״כ מדובר במחיר הוגן למיילים של מועדון MileagePlus, אבל זה לא מצדיק רכישה ספקולטיבית ובפרט בתקופה הזאת.

לאחר הסאגה: נתניהו יטוס לארה״ב יחד עם המשלחת

ב-15 לספטמבר צפוי להיחתם בבית הלבן ההסכם לנירמול היחסים בין ישראל ואיחוד האמירויות (שאינו הסכם שלום). בהתחלה, כמקובל בנסיעות מסוג אלו, המשימה הוטלה על נושאת הדגל אלעל שלטובת העניין החזירה לשירות מבצעי מטוס 777 שהוסב למטוס מטען (ואף התכוונה להתקין בו מיטה) וכמובן גם צוות אוויר שהוצא זמנית מחל״ת. אלא שבתחילת השבוע פורסם כי ראש הממשלה יטוס לארה״ב בנפרד מהמשלחת, במטוס פרטי יחד עם אישתו ובנו יאיר, בטענה של הגנה על בריאותו. בעקבות זאת בחרה סוכנות הנסיעות הממשלתית ענבל לבטל את הזמנת הטיסה של אלעל והודיעה כי המשלחת, הכוללת בכירי ממשל ועיתונאים, תטוס במטוס 777 שתחכור ישראייר מחברת תעופה זרה. כתוצאה מכך הודיעו חלק מכלי התקשורת שלא יצטרפו לנסיעה ולא יסקרו את הטקס בוושינגטון ובמקביל נמתחה ביקורת גם מצד איגוד הטייסים הישראלים וגם מצד עובדי אלעל. הביקורת המוצדקת עשתה את שלה והוחלט כי ראש הממשלה יטוס ביחד עם המשלחת והעיתונאים במטוס אלעל עם טייסי אלעל.

11 תגובות

  1. יותם

    ליאור,
    כשאתה מתייחס לאל על כ"נושאת הדגל" זה חורה לי.
    מדובר בחברה פרטית, לא מוצלחת במיוחד, שלפי דעתי מילאה את תפקידה הלאומי נאמנה, אך לא עוד.
    טוב יהיה אם נפסיק להתייחס אליה כחברה הלאומית, היא כבר מזמן לא ראויה לתואר הזה.

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      המצב של אלעל בכי רע ואין על כך ויכוח. היא אכן חברה פרטית וכבר מזמן אינה חברה לאומית במובן שאינה בבעלות המדינה. אבל, גם אם נסכים שיש בה פגמים אינסוף, היא עדיין נושאת הדגל של ישראל ומגן הדוד על מטוסיה מעיד על כך היטב.

      הגב
      • נעם

        לפי המצב של המדינה…דווקא מאוד מתאים שאלעל במצבה היא נושאת הדגל שלה….

  2. רועי

    בכתבה בקישור כתוב שטיסות בין תל אביב לאמירויות יוכלו לטוס במרחב הסעודי. האם יש הודעה רשמית על כך שכל טיסה מזרחה תוכל לעבור במרחב?

    הגב
  3. איתן

    שלום ליאור,
    האם יש מימושים מעניינים למיילים של אוויאנקה? בפרט, האם ניתן לטוס במחלקה הראשונה של לופטהנזה ע"י מיילים?

    תודה רבה
    איתן

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      כן, יש מימושים אטרקטיביים למדי. המחיר במיילים לא נמוך ממועדונים אחרים, כמעט בכל המקרים, אבל בשקלול העלות הנמוכה של המיילים זה הופך לכדאי. המועדון גם מאפשר להשתמש בשילוב של כסף ומיילים. אסקור את טבלת המימוש של המועדון בפוסט נפרד.

      וכן, אפשר לרכוש עם המיילים מושבים בפירסט של לופטי. אבל זה לא בהכרח יהיה זול מדי. יצא לי כבר לרכוש עם מיילים של אוויאנקה טיסה בפירסט של לופטי (אירופה-ארה״ב).

      הגב
  4. עדי

    היי ליאור, שמתי לב לשינוי בזמינות להזמנת טיסת בונוס עם מיילים של אוויאנקה- זמינות נמוכה עד לא קיימת בטיסות של יונייטד וסינגפור איירליינס. ידוע לך על שינוי רשמי בזמינות שלהן או שסתם לא נשארו כרטיסים פנויים?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      הזמינות אותה זמינות. בגדול מה שעולה בתוצאות באתר של יונייטד יהיה זהה. ההבדל הוא בתצוגת הזמינות – כשלפעמים מושבים זמינים לא מופיעים בתוצאות החיפוש באתר LM, ולפעמים צריך לשנות מעט את מאפייני החיפוש (או לחפש מקטע טיסה בנפרד) כדי למצוא את הזמינות האמיתית.

      כאמירה כללית סינגפור איירליינס משחררת מעט מאוד מושבי בונוס במחלקות הפרימיום למועדוני תעופה זרים. זה לא קשור ל-LM.

      הגב

השאר תגובה