עד 35% הנחה במלונות רשת קימפטון (מקבוצת IHG)

להזמנות עד ה-28 לאוקטובר ולשהיות עד ה-30 לספטמבר. ההנחה בגובה 25% עד 35% ביחס לתעריף הגמיש הרגיל, במלונות המשתתפים במבצע (רובם), והתעריף המוזל מאפשר ברוב המלונות ביטול בחינם עד 72 שעות לפני הצ׳ק-אין. רשת קימפטון, אם אינכם מכירים, היא רשת מלונות עם אופי ׳בוטיקי-טרנדי׳ שסה״כ מציעים דרגת אירוח גבוהה ויחד עם זאת צבעוניות וחדשנות. מרבית מלונות הרשת נמצאים בארה״ב אבל יש לרשת נוכחות גם באירופה בערים כמו לונדון, אמסטרדם וברצלונה. המבצע הנוכחי, שמגיע בכל שנה בחודש אוקטובר, הוא מבצע מצוין בשל ההנחה הגבוהה לצד אפשרות הביטול בחינם.

עד 100% בונוס ברכישת מיילים של מועדון MileagePlus (יונייטד)

בתוקף עד ה-27 לאוקטובר. על מנת להנות מהבונוס המקסימלי יש לרכוש לפחות 40,000 מיילים (לא כולל הבונוס). המחיר, בשקלול בונוס של 100%, הוא 17.5$ לכל 1,000 מיילים. מחיר הוגן למדי למיילים, אבל כנראה לא מחיר שמצדיק רכישה ספקולטיבית. מיילים של יונייטד הם ללא תוקף.

אלסקה תצטרף לברית וואן-וורלד ב-31 למרץ

בתחילת השנה הודיעה אלסקה על כוונתה להצטרף לברית וואן-וורלד (ובדרך על שת״פ חדש ומקיף עם אמריקן). כתבתי פוסט מקיף בנושא בפברואר. בהמשך היו דיווחים שונים על מועד ההצטרפות ובשלב מסוים הצפי היה כי אלסקה תצטרף לברית ברבעון האחרון של 2020. השבוע פורסם רשמית כי המועד יהיה בסוף הרבעון הראשון של 2021: ה-31 למרץ. המועדון של אלסקה, MileagePlan, עוד לא פרסם פרטים נוספים על השינויים הצפויים וחברי מועדון רבים חוששים ובצדק כי ערך המיילים יירד. זאת על אף, כמובן, שישנם יתרונות ברורים להצטרפות החברה לברית ובפרט שסטטוס גבוה במועדון יתורגם אז לסטטוס גבוה בברית כולה. ייתכן שלקראת המועד אלסקה תאלץ לוותר על השותפות שלה עם מספר חברות תעופה השותפות בבריתות תעופה מתחרות.

עד 50% הנחה במלונות קבוצת אקור בארה״ב

להזמנות עד ה-16 לנובמבר ולשהיות עד ה-30 לאפריל. המבצע ממותג ״כל לילה שני בחינם״ (ולא רק הלילה השני) ואפקטיבית מדובר בהנחה של 50%. המבצע תקף במלונות משתתפים בארה״ב בלבד. התעריף המוזל דורש תשלום מראש ובמקרה של ביטול ההזמנה לפחות הלילה הראשון הוא ללא החזר – אז היזהרו מהזמנות ספקולטיביות מדי.

אתיהאד, חברת התעופה מאבו-דאבי, השיקה אתר בעברית

אתיהאד טרם פרסמה מידע לגבי קו עתידי לת״א ואינה מחזיקה נציגות רשמית בישראל (אלא דרך סוכנות מייצגת שלא נותנת שירות ללקוחות בשלב זה). אבל, ככל הנראה בהכנה לפתיחת קו בעתיד הקרוב, השיקה החברה אתר בעברית עם מעט עמודי מידע מתורגמים. מדובר בהפקה מינימלית לעת עתה אבל לפחות זה צעד בכיוון הנכון.

תנאים מועדפים במועדון AAdvantage (אמריקן) לשנת 2021

הורדת דרישות הסף לסטטוס גבוה, הכפלת הקרדיט שייצבר ב-2020 לצבירה של 2021 (כלומר, כל טיסה תספר בעצם פעמיים, אחת ל-2020 ואחת ל-2021), הורדת דרישות הסף לבונוסים נוספים מעבר לסטטוס EXP (כנגזרת ישירה והגיונית של הורדת דרישות הסף לסטטוס זה), גמישות גבוהה יותר בבחירת הטבות לבעלי סטטוס זכאים והחלת הטבות הסטטוס גם לכרטיסים בתעריף בייסיק-אקונומי שעד כה מוגבלים בהיבט זה. סה״כ מדובר בשורה חיובית מאוד של שינויים שיקלו במידה רבה על השגת סטטוס גבוה במועדון ב-2021 ויטיבו מאוד עם בעלי סטטוס קיימים.

להתראות Alitalia, שלום ITA

עוד שלב יצירתי ומוזר באבולוציה המתמשכת של חברת התעופה הכושלת מאיטליה. אחרי שלא הצליחה להימכר במשך תקופה ארוכה, וקיבלה מענקים בלי סוף ממשלת איטליה שלא ידעה מה לעשות עם הבלאגן המוטס הזה, אליטליה רשמית מתה. אבל לא באמת. מרבית נכסיה – לא כולל חשבון הבנק שלה, כנראה – יועברו לתוך חברה חדשה עם השם הקליט ״Italia Trasporto Aereo SpA״ או בקיצור ״ITA״. הרי כל מומחי התעופה לבטח יסכימו ששינוי שם בהכרח מתורגם להצלחה כלכלית. בכל מקרה, לחברה החדשה יש מנהלים חדשים וכל מניותיה מוחזקות בידי ממשלת איטליה. בהצלחה.

5 תגובות

  1. דרור

    המבצע של יונייטד לא זמין לכולם באותה מידה. עבורי יש רק 75% בונוס (למרות שרכשתי בעבר לא מעט מיילים עם בונוס של 100%).

    הגב
  2. Eitan

    שלום ליאור,

    האם עדיין ניתן לרכוש כרטיס מחלקה ראשונה בלופטהנזה במיילים של יונייטד?
    תודה

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      כנראה שכן. לופטהנזה לא כ״כ מפעילה פירסט כרגע, אבל לא ידוע לי על שינוי מצד יונייטד באפשרות המימוש.

      הגב
  3. Idan Furman

    לפי מה שראיתי באתרי חדשות תעופה רבים הם טוענים שהשם ITA לא ישפיע על השם ״אליטליה״.
    שגם היום לאליטליה יש שם אחר (של החברה המחזיקה אותה) בדומה לITA

    הגב

השאר תגובה