טיסות לסיישל צפויות להתחיל ב-17 לנובמבר

מדינת האיים, השוכנת באוקיינוס ההודי מול חופי מזרח אפריקה, הכריזה על ישראל כ׳מדינה ירוקה׳ ותקבל ישראלים ללא חובת בידוד. הנוסעים הנכנסים כן יידרשו להציג הצהרת בריאות ובדיקת קורונה שלילית שנעשתה בארץ בטרם היציאה. כמו כן, החוזרים מסיישל לא יידרשו לבידוד בישראל. את הטיסות הראשונות תפעיל חברת התעופה אייר-סיישל, שטסה לישראל לפני משבר הקורונה אך הקפיאה את הקו עד כה, וככל הנראה ארקיע תצטרף עם קו משלה שיחל ב-24 לנובמבר. זמן הטיסה הוא כ-6 שעות ובכיוון סיישל תפעיל אייר-סיישל טיסת לילה לא נוחה בעליל שתמריא מנתב״ג ב-23:25 ותנחת ביעד ב-7:25 בבוקר (וטיסת אחה״צ נוחה מאוד בחזור). מחירי כרטיסים: החל מ-500$ במחלקת התיירים והחל מ-2400$ במחלקת העסקים.

בונוס של עד 100% ברכישת נקודות של פינאייר ובנוסף נקודות-סטטוס

מבצע מעניין של מועדון התעופה FinnairPlus. בתוקף עד ה-16 לנובמבר. במסגרת המבצע נהנים חברי המועדון מבונוס מדורג ברכישת נקודות, כאשר ברכישת 100,000 נקודות ומעלה הבונוס הוא 100% (ניתן לרכוש עד 150,000 נקודות לא כולל הבונוס). המחיר, בשקלול הבונוס המקסימלי, הוא 7.5$ לכל 1,000 נקודות. לא מדובר במחיר חסר-תקדים, אלא שבאופן לא שיגרתי 25% מסך הנקודות שייכנסו לחשבון (כולל הבונוס!) ייספרו כנקודות-סטטוס. המשמעות היא שניתן לצבור עד 75,000 נקודות-סטטוס במסגרת המבצע – וזה כמעט מספיק כדי להשיג סטטוס גולד במועדון הדורש 80,000 נקודות-סטטוס. המועדון גם מאפשר להמיר נקודות רגילות לנקודות-סטטוס ביחס של 1:3 כך שאפקטיבית ניתן לוותר על 15,000 נקודות מתוך היתרה הנרכשת, לאחר שייכנסו הנקודות לחשבון, וכך להגיע ל-80,000 נקודות-סטטוס הדרושות. סטטוס גולד של פינאייר מתורגם לסטטוס ספיר בברית וואן-וורלד והוא יהיה בתוקף עד תום שנת החברות (לא קלנדרית) ולכל שנת החברות הבאה. נקודות של פינאייר יכולות לשמש לרכישת כרטיסי בונוס, אם כי טבלאות המימוש לא מרשימות במיוחד, אך מימוש טוב יותר יהיה לשדרוגים בטיסות פינאייר עצמה.

מזל טוב לרשות שדות התעופה על אתר האינטרנט החדש

רש״ת, בהיותה רשות ממשלתית, מפרסמת לא מעט מידע לציבור כנדרש ממנה. האתר החדש נראה מצוין ובתקווה ייקל על הגולשים להגיע בזריזות למידע שהם מחפשים. כדי למצוא דו״חות על פעילות נתב״ג ורש״ת בכלל לחצו על ״אודות״ בתפריט הראשי ועל ״מידע תעופתי״ בתפריט שייפתח.

סינגפור איירליינס מוציאה 26 מטוסים מהצי שלה

שוק התעופה העולמי במצב קטסטרופלי וחברות התעופה לא רואות את האור בקצה המנהרה. רבות מהן הודיעו בחודשים האחרונים על צמצומים משמעותיים בציי המטוסים שלהן, ביטולי הזמנות וסגירות קווים. סינגפור איירליינס, חברת תעופה מצוינת ככל שתהיה, הפסידה סכומי כסף אדירים במהלך המשבר הנוכחי ואף קיבלה סיוע ממשלתי נדיב. כעת מודיעה החברה כי תוציא מהצי שלה 26 מטוסים מתוכם 7 מטוסי A380 ו-8 מטוסי 777. החברה הפעילה סה״כ 24 מטוסי A380 לאורך השנים אך 5 מהם הוצאו מהצי הרבה לפני פרוץ המשבר וכעת 7 נוספים ייעזבו וישאירו את החברה עם 12 מטוסים אחרונים מדגם זה (שחלקם די חדשים ובהם מותקנת המחלקה הראשונה החדשה של החברה).

מנכ״ל אלעל, גונן אוסישקין, עוזב את תפקידו בינואר הקרוב

מתוך הכתבה בכלכליסט: ״מאז רכישת השליטה באל על, הודיע הרוכש אלי רוזנברג על כוונתו לבצע שינוים בהנהלה – ובראשם המנכ"ל. הדירקטוריון החדש של אל על שמינה רוזנברג בראשות דוד ברודט הקים לאחרונה ועדת איתור שתפקידה למצוא מחליף לאוסישקין. בעבר פורסם בכלכליסט כי אורי סרקיס, מנכ"ל ישראייר, הוא אחד מועמדים לתפקיד […]גונן אוסישקין, טייס, שימש כמנכ"ל אל על בשלוש השנים האחרונות, אחרי ששימש כסמנכ"ל סחר וקשרים תעופתיים במשך שנה ולפני כן כמנהל אסטרטגיה ופיתוח עסקי. לפני שעבר לתפקידי ניהול היה טייס באל על. עלות שכרו לרבעון הראשון של 2020 עמדה על 492 אלף שקל״.

הזדמנות מצוינת להירשם לאתר הקאשבק Rakuten

אין לכם עדיין חשבון באתר הקאשבק המוביל בארה״ב? הירשמו עד ה-25 לדצמבר ותהנו מבונוס מוגבל של 40$ לאחר פעילות ראשונית בחשבון! תוכלו, למשל, לעבור מאתר Rakuten לאתר אקספדיה, לרכישת כרטיסי טיסה לדוגמה, ולצבור החזר שיכול להגיע ל-3.5% מסכום הרכישה. בנוסף, כאמור, תקבלו בונוס הצטרפות של 40$ לאחר מכן (בהתאם לתנאים). אציין שהקישור לעיל הוא קישור-הפנייה והבלוג יתוגמל על כל משתמש חדש שיירשם ויצבור בהמשך את הבונוס המוגדל.

2 תגובות

  1. יהלה

    לגבי rakuten, מצוין בתנאים שצריך להיות תושבי ארה"ב, ובחיבור לחשבון הפייפאל הם מקבלים גישה לכתובת. זה לא עושה בעיות בקבלת ההחזר?

    בכל מקרה, תודה על השיתוף במבצע, מקווה שהוא אכן רלבנטי גם לי 🙂

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      אני משתמש בחשבון שלהם כבר שנים ואין כל בעיה עם קבלת כסף לפייפאל.

      הגב

השאר תגובה