5,000 מיילים כבונוס הצטרפות למועדון Miles+Bonus

בתוקף עד ה-1 לדצמבר. המועדון של איג׳יאן, חברת התעופה האזורית היוונית, נחשב לאחד ממועדוני התעופה המעניינים בברית סטאר בזכות טבלאות צבירה ומימוש נוחות, דרך קצרה יחסית לסטטוס גולד (שמתורגם לגולד בברית) ועבור חברי מועדון ישראלים יש את היתרון הנוסף שהמועדון מגדיר את ישראל כחלק מאירופה. באופן שיגרתי המועדון מציע בונוס הצטרפות של 1,000 מיילים (שנספרים גם לסטטוס!) אך עד סוף החודש הבונוס הזה מוכפל פי 5 (ועדיין רק 1,000 מיילים נספרים לסטטוס…). אין צורך לטוס עם איגי׳אן כדי להפעיל את הבונוס. בהחלט הזדמנות מצוינת להצטרף למועדון במידה ואין לכם עדיין חשבון.

עד 25% הנחה על כרטיסים של קתאי ברכישת שני כרטיסים ומעלה

המבצע תחת המיתוג ״Green Friday״ והוא יימשך עד ה-30 לנובמבר. הפוקוס של המבצע הוא על איכות הסביבה, לכאורה, בניסיון להציג את קתאי כחברת תעופה שמתייחסת לנושא ברצינות. במסגרת המבצע אפשר למצוא תעריפים נוחים יחסית ליעדי המשך רבים של קתאי, החל מ-720$ במחלקת התיירים והחל מ-1590$ בפרימיום, ובנוסף ניתן לקבל 25% הנחה כאשר טסים ביחד שני נוסעים ומעלה. ההנחה נגזרת מעלות הבסיס של הכרטיס, ללא המסים וכו׳, אז אפקטיבית מדובר ב-150$ הנחה לכל נוסע ומעלה. כך, לדוגמה, כרטיס הלוך/חזור בפרימיום לשני נוסעים מתחיל מ-2800$ סה״כ.

עיריית ת״א מעוניינת להביא לעיר מותג מלונות בינ״ל מהשורה הראשונה

בצעד חריג מאוד הודיעה העירייה לחברת הנדל״ן ישראל-קנדה כי תיתן לה היתר בנייה מוגדל – הטבה בשווי של כ-100 מיליון ש״ח – במידה והחברה תקים בת״א מלון של רשת מלונות יוקרה מובילה דוגמת Four Seasons. זאת תוצאה של פשרה בסכסוך שקיים בין העירייה לחברה באשר להסכמים קודמים. ראוי לציין שכיום לא פועלים בת״א מותגים בינ״ל בכירים במיוחד, מעבר לאינטרקונטיננטל למשל שאינו באותה דרגה כמו פור-סיזנס, אך כרגע נמצא בבנייה מלון ובית-דירות של רשת מנדרין אוריינטל (על החוף, בסמוך לאינטרקונטיננטל).

אתיהאד תפעיל קו מאבו-דאבי לת״א החל מה-28 למרץ (ערב פסח)

בעבר הערכתי שאתיהאד תהיה חברת התעופה הראשונה להפעיל קו בין ישראל ואיחוד האמירויות. זאת התבררה כטעות מוחלטת לאור העובדה שכל חברות התעופה האחרות בשתי המדינות כבר הודיעו על תוכניות לפתוח קוים במועדים מוקדמים הרבה יותר וחלקן אף החלו להפעיל טיסות. בכל מקרה, הטיסות של אתיהאד כבר ניתנות להזמנה ואפילו ישנה זמינות של מושבי בונוס בתעריף רגיל. כדאי להשתמש במיילים של אמריקן או אייר-קנדה לטובת העניין. ראוי לציין שאתיהאד מתכננת לשלוח לת״א מטוסי A321 ולא מטוסים רחבי-גוף עם מוצרים נוחים יותר. קצת חבל.

32% הנחה במלונות קבוצת IHG

להזמנות עד ה-10 לינואר ולשהיות עד ה-30 לאפריל. פורמלית ההנחה היא 30% עם כי חברי מועדון מקבלים 2% נוספים (וההצטרפות כמובן בחינם). התעריף המוזל נקרא ״Book Now, Pay Later״ ומכאן שמדובר בתעריף גמיש שלא דורש תשלום מראש – ולכן מדובר בהנחה אמיתית ואטרקטיבית. ההנחה נגזרת כמובן מהתעריף הגמיש הרגיל במלון.

דלתא תמשיך לחסום מושבי-אמצע עד סוף מרץ 2021

דלתא היא חברת התעופה היחידה שנוהגת במדיניות זו באופן עקבי ומאריכה את תוקפה. אני לא רואה מגבלות על קוים מסוימים ומכאן אני מניח שגם בקו היחיד של החברה לישראל, מניו-יורק (JFK), ייחסמו כל מושבי האמצע במחלקת התיירים מה שיקנה לנוסעים נוחות משופרת משמעותית.

אלעל ואתיהאד חתמו על מזכר הבנות לשת״פ עתידי

צעד מעניין מאוד ששווה לעקוב אחריו. השת״פ אמור לכלול קודשייר הדדי לטיסות בין המדינות ולטיסות המשך לשני הכיוונים, אפשרויות לצבירה ומימוש של נקודות ומיילים במועדוני התעופה של החברות, הטבות הדדיות לנוסעים בעלי סטטוס גבוה ושיתופי פעולה נוספים בנושאים כמו שילוח מטענים והכשרת טייסים. נחיה ונראה, ובכל מקרה יש הגיון בצעד הזה.

מטוס ה-737MAX של בואינג קיבל את כל האישורים הנדרשים מה-FAA

הדגם הידוע לשימצה הוצא משימוש של כל חברות התעופה שהחזיקו בו לאחר ששני מטוסים התרסקו ומאות נוסעים נהרגו. בואינג נפגעה קשות, באופן מתבקש, כשנתגלו כשלים משמעותיים בתכנון המטוס, בייצור שלו ובבדיקות שנעשו לו לפני שאושר לטיסות מסחריות. כעת, אחרי חודשים ארוכים של תכנון מחדש ובחינות מחודשות זכתה בואינג לקבל את האישורים הנדרשים ממנהל התעופה האמריקני ובכך היא יכולה להמשיך למכור את המטוס וחברות התעופה יכולות להמשיך להפעיל אותו. אמריקן צפויה להחזיר את המטוסים מדגם זה לשמיים כבר בסוף דצמבר. לעומתה סאות׳ווסט, המחזיקה בצי הגדול ביותר של מטוסים מדגם זה, הודיעה כי מטוסיה לא יחזורו לשמיים לפני הרבעון השני של 2021. בינתיים אמריקן, יונייטד וסאות׳ווסט הודיעו כי נוסעים שיירכשו כרטיסים לטיסות המופעלות באמצעות מטוסי המקס יוכלו להנות מגמישות גבוהה ולשנות את כרטיסם ללא עלות כדי לעבור לטיסה המופעלת באמצעות מטוסים אחרים.

2 תגובות

    • עברי דבר עברית

      נכון מאוד.
      זאת מילה משורש יחד, שקיים בעברית ובערבית, שמשמעותה בקירוב 'אחדות'. אין שום סיבה לעוות את המילה רק כי האמריקאים מתקשים בהגייה.

      הגב

השאר תגובה