150 ש״ח הנחה באתר ExpressFly תמורת הטבת בונוס

עוד מבצע מצוין של אמקס בשיתוף אתר ההזמנות ExpressFly המופעל ע״י סוכנות Smartair. תמורת הטבת בונוס – שקצת קשה לכמת את ערכה – יכולים לקוחות אמקס לרכוש ב-150 ש״ח שובר בשווי 300 ש״ח למימוש עתידי באתר ExpressFly. השובר תקף ל-5 שנים (!) וניתן להשתמש בו גם להזמנת מלונות וגם להזמנת טיסות כך שאפקטיבית הוא טוב כמעט כמו כסף למי שממילא מזמין כרטיסי טיסה מדי פעם. שימו לב שאת קוד ההטבה ואת המימוש שלה (רכישת השובר) יש להשלים עד סוף החודש. במקום לשלם 150 ש״ח ניתן להשתמש בנקודות, כי רכישת השובר נעשית באתר ExpressFly, וכך אני עשיתי כששילמתי בפועל 600 נקודות ו-19 ש״ח עבור השובר (מימוש נקודות לפי שווי של 6,73 סנט/נקודה – מעל ומעבר לסביר).

משרד הבריאות החליט שכל מדינות העולם יהפכו לאדומות

כרגיל – צעד תמוה שלא ברור אם הוא מבוסס על שיקולים מקצועיים-רפואיים או שיקולים פוליטיים ריקים. יש הטוענים כי ההחלטה נבעה בעיקר מרצון להפוך את איחוד האמירויות למדינה אדומה, אך פעולה כזאת עלולה ליצור אי-נעימות דיפלומטית. כך או כך, החל ממחר כל המדינות אדומות ונוסעים החוזרים מחו״ל ייאלצו להיכנס לבידוד עם חזרתם (אלא אם הם מחזיקים באישור מחלים). שימו לב שחובת הבידוד תיכנס לתוקף רק במוצ״ש ה-26 לדצמבר, ובעצם הממשלה נותנת לישראלים השוהים בחו״ל כעת שבוע אחד לחזור לארץ ללא חובת בידוד. כי הרי הקורונה יכולה לחכות.

תופעה מחליאה: ישראלים רבים נוסעים לדובאי בשביל צריכת זנות

מתוך מאמר קשה שפורסם הסופ״ש במוסף 7-ימים, וכך מתוך הכותרת: ״מאחורי הפוסטרים המעוצבים והכתבות התיירותיות על דובאי מסתתרת אמת אפלה: חבורות של גברים ישראלים ממריאות ליעד הלוהט החדש בעיקר בשביל תעשיית הזנות שבו. עם אלפי דולרים בארנק, אלכוהול נון–סטופ ומינימום מצפון, הם מעבירים את זמנם מאישה לאישה, לפעמים חמש–שש ביום. עולים לחדר המלון וחוזרים למסיבה. משלמים אלף דולר, וקופצים לבריכה. הכל בגלוי, תוך העלמת עין מצד השלטונות״.

אלסקה מציגה סרטון בטיחות טיסה חדש שכולו ריקוד

קחו דקה של הפסקה אחת מהחיים.

רשמים מטיסת הבכורה של אלעל לדובאי

הטיסה הראשונה בקו החדש המריאה בבוקר יום ראשון השבוע. באותו יום המריאו ארבע טיסות של אלעל לדובאי. זאק גריף, אחד הכותבים הצעירים של ענק-המדיה TPG, היה על טיסת הבכורה ומיהר לפרסם את רשמיו בפוסט. בטיסה הוא גם פגש את מייקי, אחד ממנהליי הלאונג׳, שאף התראיין לפוסט.

בכל זאת נמשכת הדרמה של רכישת ישראייר

קבלן גדול הציע סכום של כ-170 מיליון ש״ח עבור ישראייר ובכך עקף את ההצעה של רמי לוי שהיה המועמד המוביל. אלא שההצעה הגבוהה, ככל הנראה, הוגשה לאחר שחלף המועד האחרון להגשת הצעות עליו הכריז הנאמן של החברה. כעת נראה כי הסכסוך הזה יגיע לבית-משפט שייאלץ לקבוע איזו הצעה היא הזוכה האמיתית.

השאר תגובה