הרץ מאפשרת לבעלי סטטוס גבוה לחלוק אותו עם אחרים

הטבה מעניינת של מועדון Hertz Gold Plus Rewards. בעלי שני הסטטוסים הגבוהים של המועדון – Five Star ו-President's Circle – יכולים לתת במתנה את הסטטוס שלהם למישהו אחר, חבר או קרוב משפחה או כל אחד בעצם, שיהיה בתוקף למשך שנה אחת מה-31 לינואר 2021 ועד ה-31 לינואר 2022. זה כמובן לא ישפיע על הסטטוס של נותן המתנה. אני מזכיר כי מחזיקי כרטיס הפלטינום של אמקס נהנים מסטטוס Five Star של הרץ בחינם כחלק מהטבות הכרטיס.

פלייקארד פרימיום עם פטור מדמי שימוש לשנה ובונוס הצטרפות

הצעה חדשה ואטרקטיבית של כאל להוצאת כרטיס פלייקארד פרימיום מאסטרכארד (לא משולב, ככל הנראה). ע״פ עמוד הנחיתה ההצעה כוללת פטור מלא מדמי שימוש חודשיים למשך שנה אחת (עלות רגילה: 38.90 ש״ח לחודש) ובנוסף בונוס הצטרפות של 200 נקודות למצטרפים חדשים (שלא החזיקו כרטיס פלייקארד כלשהו ב-18 החודשים לפני ההצטרפות). לא ברור האם הפטור הוא באמת לכל לקוח או רק לבעלי סטטוס גבוה של אלעל, ובכל מקרה כרטיס הפרימיום של פלייקארד מיועד לבעלי סטטוס גולד ומעלה של אלעל או למי שיכול להגיע לחיוב חודשי של 10,000 ש״ח ומעלה. אני מעריך שההצעה הזאת מגיעה על רקע ירידה משמעותית בביקוש לכרטיסי הפלייקארד לאור מיעוט הטיסות בחודשים האחרונים, תדמיתה הרעועה של אלעל לאור משבר ההחזרים ובאופן כללי ירידת השווי הריאלי של נקודות אלעל.

עד 100% בונוס ברכישת מיילים של יונייטד

המבצע בתוקף עד סוף השנה. חלק מחברי מועדון MileagePlus מקבלים בונוס מקסימלי של 85% בלבד, ויש להתחבר לחשבון כדי לבדוק איזו הצעה קיימת. תחת הבונוס המקסימלי – שמוצע לרוב ברכישת 40,000 מיילים ומעלה (לא כולל הבונוס) – המחיר יורד ל-1.75 סנט/מייל. כלומר, 17.5$ לכל 1,000 מיילים. מדובר במבצע שיגרתי ובמחיר שלא מצדיק רכישה ספקולטיבית של מיילים אבל יכול להתאים למי שיש לו מימוש מיידי רצוי.

תזכורת: המירו נקודות אמקס ישנות שעתידות להימחק בסוף השנה

נקודות אמקס (MR) תקפות למשך שלוש שנים קלנדריות מעבר לשנה בה נצברו. כלומר, נקודות שנצברו במהלך שנת 2017 יימחקו ב-31 לדצמבר 2020. לכן – אם אתם לקוחות וותיקים של אמקס ולא נוטים להשתמש בנקודות לעיתים תכופות, הכנסו לחשבונכם באתר או באפליקציה ובדקו האם יש לכם נקודות שצפויות להימחק. נקודות אלו ניתן להמיר למספר מועדוני לקוחות. מחזיקי כרטיסי פלטינום וסנטוריון צוברים נקודות המוגדרות ׳פרימיום׳ והן לא נמחקות לעולם כך שהתזכורת רלוונטית למחזיקי כל הכרטיסים האחרים ובפרט כרטיסי הגולד השונים.

השאר תגובה