ענק הקמעונאות רמי לוי רכש את ישראייר תמורת 162 מיליון ש״ח

ככל הנראה הגיעה לסיומה הסאגה שנמשכה כבר חודשים ארוכים במסגרתה לא מעט אנשי עסקים וחברות מקומיות ובינ״ל הציעו הצעות שונות לרכישת ישראייר המככבת בכותרות במהלך משבר הקורונה. ערך החברה המשיך לטפס וההצעות בסופו של דבר כמעט הכפילו את עצמן. פורמלית הרכישה תתבצע ע״י חברה בורסאית בשם בי.ג׳י.איי הנמצאת בבעלות משותפת של רמי לוי ושלום חיים, וע״י חברה נוספת שנמצאת בבעלותו המלאה של רמי לוי (לא שיווק השקמה). במידה וישראייר תונפק בבורסה בהמשך תהיה הצעת הרכישה שווה ריאלית מעל 200 מיליון ש״ח. ע״פ השמועות רמי לוי הוא חבר קרוב של מנכ״ל ישראייר המוערך אורי סירקיס – אז נקווה שהחברות הזאת רק תשפר ותעשיר את ישראייר.

חברת התעופה הלאומית של מרוקו תחל לטוס לישראל בעוד כשבועיים

ייתכן שמדובר בהודעה מוקדמת מדי וקפיצה מעל הפופיק, אבל שרת התיירות של מרוקו הודיעה כי רויאל אייר-מרוק, נושאת הדגל המרוקנית השותפה בברית וואן-וורלד, תפתח קו מקזבלנקה לת״א כבר ב-16 לינואר. הקו אמור לפעול בתדירות של ארבע טיסות שבועיות, ככל הנראה במטוסי דרימליינר מתקדמים, ולהערכת השרה תנועת הנוסעים בקו תהיה של מעל ל-200,000 בשנה. ראוי לציין, למען האומדן, כי בשנים האחרונות נכנסים למרוקו בערך 40,000 ישראלים בכל שנה שמסגרת טיולים מאורגנים עם ויזות המסודרות עבורם מראש. אשרי המאמין.

40% הנחה במעל ל-100 מלונות של רשת SLH

להזמנה עד מחר, ה-3 לינואר, ולשהיות עד ה-30 ליוני. ההנחה נגזרת כמובן מהתעריף הגמיש הרגיל. התעריף המוזל בדר״כ כולל ארוחת בוקר אבל דורש תשלום מראש ולא ניתן לביטול – זאת על אף ש-SLH מאפשרת בינתיים שינוי תאריכים בחינם גם בתעריפים שאינם גמישים. זיכרו – הזמנה דרך אתר SLH לא תאפשר קרדיט במועדון World of Hyatt או הטבות נוספות לחברי המועדון.

אמירטס הציגה מחלקת פרימיום-אקונומי חדשה לצד רענון למטוסי ה-A380

המוצר שבחרה החברה למחלקה החדשה הוא די קלאסי ולא פורץ-דרך. העיצוב נעים, האבזור מספק וסה״כ אני מאמין שרוב הנוסעים יהיו מרוצים מאוד. סה״כ מחלקות פרימיום מציעות תמורה גבוהה מאוד לכסף באופן יחסי. מעבר לכך, אמירטס הציגה רענון קל למחלקות האחרות במטוסי ה-A380 לרבות למחלקת העסקים המעט-מיושנת שלה. אמירטס לא צפויה לשלוח A380 לת״א, אומנם, אבל תמיד טוב לראות שיפורים.

הירשמו למבצע התקופתי החדש של מועדון Hilton Honors

לשהיות עד ה-2 למאי. כולל כאלו שהוזמנו לפני ה-1 לינואר. במסגרת המבצע מקבלים חברי המועדון 2,000 נקודות בונוס לכל שהייה ובנוסף 5,000 נקודות בונוס עבור כל 5 לילות. אין הגבלה למספר הנקודות שניתן לצבור וגם לילות-בונוס נספרים כרגיל במועדון של הילטון. חובה להירשם לפני מועד הצ׳ק-אאוט כדי להנות מהנקודות ופורמלית הנקודות יכולות להגיע רק מספר שבועות לאחר השהייה אם כי בפועל הן לרוב מגיעות בתוך מספר ימים.

השאר תגובה