תעריף מוזל במיוחד של הייאט לשהיות ארוכות

התעריף המוזל, שנקרא ״The Great Relocate״, זמין לשהיות עד סוף השנה (להזמנה עד ה-3 לדצמבר) ומחייב הזמנת 29 לילות רצופים ומעלה בכל מלון של קבוצת הייאט באירופה, המזרח התיכון, אפריקה והודו. כלומר, מדובר בתעריף ייעודי עבור מי שרוצה לגור במלון לתקופה מסוימת. ישנן מספר הטבות הכלולות בתעריף לרבות שדרוגים למי שיזמין 60 לילות ומעלה בשהייה אחת. למה התעריף הזה כ״כ מעניין? כי במלונות מסוימים התעריף הזה מוזל בעשרות אחוזים לעומת התעריף הגמיש הרגיל (אפילו מעל 70%…). כנסו לעמוד הייעודי באתר הייאט, בצעו חיפוש ליעדים פופולריים כמו לונדון, פריס, אמסטרדם, בודפשט, וינה או מדריד ותופתעו מהתוצאות.

צעד נוסף לקראת ההלוואה שאלעל מבקשת: נדחה ערעור הטייסים

בית המשפט קבע כי ההסתדרות פעלה בתום לב ובמסגרת סמכותה כשחתמה על הסכם ההתייעלות בשם וועד טייסי אלעל, מול הנהלת החברה, וכי וועד הטייסים לא שיתף פעולה כנדרש. לפיכך ערעור וועד הטייסים נדחה – מה שסולל את הדרך לקבל הלוואה בערבות המדינה, אותה מבקשת אלעל, שעוכבה עד שיתברר הערעור ועד שהבעלים החדש של החברה יסכים להזרים הון נוסף מכיסו. בתוך כך נחת בארץ השבוע אלי רוזנברג, מי שמחזיק באלעל באופן פורמלי אם כי ברור לכולם שאין לו מילה בניהול החברה, במטרה לסיים את סאגת ההלוואה שתכניס כ-300 מיליון דולר לקופת החברה שמנסה להתאושש. דרישת המלווים היא שרוזנברג יעביר 75 מיליון דולר לחברה כתנאי להלוואה.

המאבק בין הדרג הפוליטי לדרג המקצועי על שדה תעופה משלים לנתב״ג

ראש הממשלה ושרת התחבורה מתעקשים על הקמת שדה תעופה חדש בנבטים כדי שיהיה שדה תעופה משלים לנתב״ג קרוב למרכז הארץ (ולנתב״ג). החלופה היא להקים את שדה התעופה המשלים ברמת דוד אשר בעמק יזרעאל. אחת הטענות, כמובן, ששדה תעופה באזור הצפון ישרת היטב תושבים רבים המתגוררים רחוק ממרכז הארץ ושעבורם נסיעה לנתב״ג אורכת זמן רב. גופים מקצועיים רבים מעדיפים את החלופה הצפונית, אך הפוליטיקאים מעדיפים דווקא את החלופה הדרומית. נחכה ונראה.

מיילים של מועדון LifeMiles במחיר ריצפה – 1.25 סנט/מייל בלבד

במסגרת מבצע חדש למכירת מיילים, שימשך עד ה-25 לפברואר, מציע המועדון בונוס של 150%. אם תרשמו למבצע הייעודי של הבלוג OMAAT תוכלו להנות מבונוס מוגדל של 165% שיהיה תקף לרכישת כל יתרת מיילים (החל מ-1,000 בלבד). המחיר, בשקלול הבונוס המוגדל, הוא 12.5$ לכל 1,000 מיילים. במסגרת המבצע ניתן לרכוש עד 530,000 מיילים כולל הבונוס.

ארה״ב מתלוננת על אפליית חברות התעופה האמריקניות בטיסות החילוץ לישראל

אלעל קיבלה אישור להפעיל טיסות חילוץ מניו-יורק לת״א. אישור כזה לא ניתן ליונייטד או לדלתא על אף ששתיהן פעילות בקו. הממשל האמריקני טוען שמדובר באפלייה ומאיים בסנקציות. אם תשאלו אותי – נראה שהממשל החדש מעוניין ׳לעשות שרירים׳ מול ישראל, ולהראות למדינה הקטנה מהמזרח התיכון שהיא לא יכולה לעשות ככל העולה על רוחה, ואפילו שיש כל הגיון שטיסות שמטרתן להביא ישראלים הבייתה יבוצעו ע״י חברת תעופה ישראלית (ובאותה מידה היה מתקבל על הדעת שאם המטרה הייתה להחזיר אמריקאים הבייתה אז הטיסות היו מופעלות ע״י יונייטד או דלתא).

אלעל טוענת לשיא: חיסנה את כל עובדיה שבאים במגע עם לקוחות

החל מצוותי אוויר, דרך צוותי הקרקע בשדה ועד מאבטחים – כל עובדי אלעל קיבלו את החיסון לקורונה. לא ברור האם מדובר בכ-ל עובדי החברה, כמעט 6,000 במספר כולל העובדים הזמניים, או רק בעובדים שלא נמצאים כעת בחל״ת – אבל להבנתי מדובר בכל העובדים כולם למעט כאמור עובדים שאינם באים במגע עם לקוחות. בכך, כנראה, אלעל היא מובילה עולמית. מספר חברות תעופה נוספות, ביניהן איתיחאד וסינגפור איירליינס, הודיעו גם כן שחיסנו את כל צוותי האוויר שלהן שמפעילים טיסות בתקופה זו.

תגובה אחת

  1. אורי

    לא ברור איך הצליחו לחסן את כ-ל העובדים הרלוונטיים. הרי יש לצערנו סרבני חיסונים בישראל, וודאי יש גם בין עובדי אל על.
    מעסיק לא יכול לכפות חיסון על עובדיו (אולי איתיחאד כן).
    אולי עובדים שסירבו להתחסן לא משובצים למשמרות, או הועברו לתפקידים עורפיים? גם סנקציה כזאת ספק אם תעמוד בבית דין לעבודה.

    הגב

השאר תגובה