מועדון Bonvoy מוכר נקודות ב-30% הנחה

המבצע בתוקף עד ה-20 ליוני. ניתן לרכוש בין 2,000 ל-100,000 נקודות (התקרה השנתית) והמחיר בשקלול ההנחה הוא 8.8$ לכל 1,000 נקודות. זה המחיר הנמוך ביותר בו מוכר המועדון נקודות וסה״כ מחיר הוגן. לא ניתן לרכוש נקודות לחשבון חדש – ובעצם ניתן לרכוש נקודות רק לחשבון בן 90 ימים לפחות או בן 30 ימים לפחות אם הושלמה שהייה במהלך אותם 30 ימים. אחד המימושים הטובים ביותר לנקודות של מאריוט הוא בהזמנת חמישה לילות-בונוס רצופים במלון יקר ויוקרתי מקטגוריה גבוהה.

אמירטס צפויה להתחיל טיסות לת״א בחודש הבא

חברת התעופה האמירתית טרם פרסמה הודעה רשמית, ועדיין לא ניתן להזמין כרטיסים כמובן, אבל ע״פ מקורות שונים חברת התעופה מתכננת לפתוח את הקו לת״א ב-15 ליוני. הידיעות פורסמו מעט לפני תחילת ההסלמה בגזרת עזה והאירועים החמורים בערים המעורבות – אז נצטרך לחכות ולראות אם ואיך המצב הביטחוני המורכב ישפיע על התוכניות של אמירטס. החברה צפויה לשלוח לנתב״ג מטוסי בואינג 777 שאינם כוללים מחלקה ראשונה וסה״כ מציעים מוצר בינוני-מינוס במחלקת העסקים. במקביל פועלת בקו פליי-דובאי, החברה-האחות של אמירטס, המפעילה מטוסים צרי-גוף בלבד.

לאור המצב הביטחוני – מלונות מציעים עד 50% הנחה לתושבי הדרום ועוטף עזה

התאחדות המלונות מפרסמת את הרשימה הכוללת כמה עשרות מלונות ברחבי הארץ. רובם מציעים הנחה של 30% אך חלקם מציעים הנחות גבוהות יותר. אחד מהמלונות שמציעים 50% הנחה הוא מלון איביס בירושלים עליו שמעתי לפחות שתי ביקורות טובות בתקופה האחרונה. מדובר במחווה יפה מצד המלונות המשתתפים ואפילו שמדובר בתקופה שבה אחוזי התפוסה נמוכים גם ככה. ראוי להדגיש שההנחה תינתן בכפוף להצגת תעודת זהות המציגה את כתובת המגורים של האורח.

אילו מדינות מקבלות ישראלים מחוסנים ללא חובת בידוד?

האתר המצוין של ׳טיסות סודיות׳ ממשיך לעדכן פוסט הכולל את כל המידע אודות המדינות המוכנות לקבל כעת ישראלים ללא חובת בידוד. רובן כמובן דורשות בדיקת קורונה שלילית שנערכה עד 72 שעות לפני הטיסה, אך זו דרישה שהפכה שיגרתית ואינה מהווה מכשול אמיתי למי שמעוניין לטוס. מדינות רבות פוטרות מבידוד גם ישראלים שאינם מחוסנים.

לאור המצב הביטחוני – חברות תעופה זרות מבטלות טיסות לישראל

נתב״ג נמצא עמוק בתוך טווח הרקטות של החמאס והוא נחשב למטרת איכות. השדה אומנם לא נפגע בינתיים אך יירוטים שהיו בסביבתו גרמו לחשש אמיתי שמא על אחד המסלולים נותרו רסיסים שעלולים להיות מסוכנים ביותר לכל מטוס נוחת או ממריא. בשל כך השדה נסגר לסירוגין במהלך הימים האחרונים וחברות תעופה רבות – כמעט כולן – הודיעו על ביטולי טיסות או הפנו את טיסותיהן לשדה התעופה רמון הסמוך לאילת.

שווה קריאה: מאחורי הקלעים של תעשיית אוכל המטוסים

כתבה של גלעד ילון שפורסמה באתר Ynet. במרכז הכתבה ראיון עם אמיר שוצמן, מנכ״ל חברת תמ״מ – ספקית האוכל הגדולה בנתב״ג, המתאר את התנהלות המפעל בתקופת הקורונה ואת המודל החדש שהוא מפעיל בהצלחה במסגרתו הוא מספק ארוחות ארוזות לעסקים וגם ללקוחות פרטיים. מעניין ללמוד כיצד פועלת חברת קייטרינג כמו תמ״מ והאם הקונספציה שיש לרוב האנשים על אוכל מטוסים תואמת את המציאות.

קוואנטס האוסטרלית מבטלת את כל טיסותיה הבינ״ל עד סוף השנה

לאורך כל משבר הקורונה נראה שהאוסטרלים מונעים בעיקר מפאניקה וממהרים לצאת בהכרזות פסימיות בכל הזדמנות ולהכניס מחוזות שלמים לסגר מוחלט אחרי כל שיעול. זה היה יכול להיות מוצדק אם התחלואה באוסטרליה הייתה נעלמת כבר מזמן. על כל פנים, וגם אם הביקורת שלי מעט מוגזמת, הממשלה האוסטרלית הודיעה כעת כי היא לא צופה שתפתח את גבולות המדינה עד אמצע 2022 וכתוצאה מכך חברת התעופה הלאומית הודיעה כי היא מבטלת את כל טיסותיה הבינ״ל המתוכננות לפחות עד סוף 2021. בהצלחה עם זה.

השאר תגובה