רוצים להנות מיחס VIP במלונות יוקרתיים בלי לקרוע את הכיס או להחזיק סטטוס במועדון המתאים? רוצים לקבל תמורה גבוהה במיוחד לכסף? רוצים ייעוץ אישי ממני בבחירת המלונות לחופשה חלומית? אשמח לסייע, כי בזכות שת״פ חדש יש לי כעת גישה לכל התוכניות הייעודיות לסוכנים מועדפים! כך תוכלו לשלם את המחיר הרגיל המופיע באתר המלון, ללא עמלה נוספת, ולקבל הר של הטבות משמעותיות בחינם. ואם תרצו – תוכלו לעשות את הכל בעצמכם באופן מיידי, ועל הדרך לתמוך בבלוג.


כתבתי בבלוג פעמים רבות על התוכניות לסוכנים מועדפים. על וירטואוזו כתבתי ב-2017, על Prive של קבוצת הייאט כתבתי ב-2018 מעט לאחר השקתה, בקיץ שעבר הזכרתי את Luxury&Lifestyle של קבוצת IHG ולאחרונה פרסמתי פוסט מקיף בו התייחסתי לתוכניות נוספות. בסופו של יום התוכניות האלו הן חד-משמעית הערוץ הטוב ביותר להזמנת לילות במלונות יוקרה.

מה הבעיה? שמעטים הסוכנים הישראלים שמכירים את התוכניות האלו ומעטים עוד יותר אלו שיש להם גישה אפילו לחלקן. אני לא מכיר סוכן ישראלי אחד שיש לו גישה לכל התוכניות בצורה רחבה. כלומר, יכלתי לכתוב עליהן אבל לצערי לא יכלתי לסייע מעבר לכך לקוראיי הבלוג.

כל זה השתנה החודש

בזכות שת״פ עם הסוכנות האמריקנית ClassicTravel, אותה הזכרתי בבלוג מספר פעמים בשנים האחרונות, יש לי כעת גישה לכל התוכניות לסוכנים מועדפים בלי יוצאת מן הכלל. כן – אני מציע שירות חינמי של ייעוץ בבחירת מלונות יוקרה והזמנה ישירה. זאת ועוד, השת״פ מאפשר לקוראיי הבלוג גם לפתוח חשבון באתר ClassicTravel, לבדוק עצמאית תעריפים של וירטואוזו ותוכניות אחרות ולבצע הזמנה ללא התערבות סוכן. זהו האתר היחיד, למיטב ידיעתי, שמאפשר ביצוע הזמנה באופן עצמאי לגמרי. אבל ראוי לציין שלא כל המלונות זמינים באתר ולכן לפעמים אין מנוס מפנייה לסוכן (או אלי!) בבקשה לציטוט מחיר ובדיקות נוספות.

התעריפים המיוחדים, דוגמת תעריף וירטואוזו, זהים כמעט תמיד לתעריפים הגמישים הרגילים באתרי המלונות. הם גם אינם דורשים תשלום מראש וניתנים לביטול ללא קנס. לפעמים הם אף נמוכים יותר מהתעריפים הפומביים בזכות מבצעים בלעדיים לסוכנים מועדפים. כלומר, הלקוח משלם את המחיר הרגיל באתר המלון אבל מקבל תמורה טובה הרבה יותר בצורת סל הטבות הכולל שדרוגים, ארוחות בחינם, קרדיט לשימוש במלון ועוד ועוד. מכיוון שאלו הזמנות ישירות לגמרי – הרי שניתן בהחלט לצבור נקודות במועדון הלקוחות של המלון ולהנות מהטבות סטטוס ככל שישנן.

הכנתי עמוד ייעודי עם מידע נוסף בנושא ופירוט על התוכניות השונות – לחצו כאן.

איך לבדוק תעריפים ולבצע הזמנה?

האפשרות הראשונה היא לפתוח חשבון באתר ClassicTravel ולבצע הזמנה עצמאית. היתרון הוא, כמובן, שניתן לעשות הכל באופן מיידי. העמוד הייעודי של הבלוג:

www.classictravel.com/FlyingOut

ההרשמה פשוטה (מייל וסיסמה), האתר נוח לניווט ובתוצאות החיפוש מופיע כל המידע הדרוש לביצוע הזמנה ללא חשש. שימו לב שמוצגים באתר גם תעריפים רגילים במלונות השונים בצבע אפור, שאותם ניתן למצוא גם באתרי המלונות עצמם, בעוד התעריפים המיוחדים מוצגים בצבע זהב. במידה והמלון משתתף בשתי תוכניות או יותר יוצג בדר״כ תעריף של אחת התוכניות בלבד. התעריפים המיוחדים אינם דורשים תשלום מראש ברוב המוחלט של המקרים אך יש צורך להזין פרטי אשראי לביטחון כנהוג גם באתרי המלונות (ללא חיוב במועד ההזמנה). לצערנו בשלב זה לא כ-ל המלונות מהתוכניות השונות מופיעים בתוצאות החיפוש באתר.

האפשרות השניה היא לפנות אלי במייל: ״hotels@flying-out.com״. אוכל לייעץ בבחירת המלון המתאים, לבדוק את כל התעריפים המיוחדים הזמינים לאותו מלון וכמובן לבצע את ההזמנה עבורכם. אני משתדל לענות למיילים בהקדם האפשרי. השירות ללא תשלום, כמובן.

תמיכה בבלוג

השת״פ עם סוכנות ClassicTravel כולל חלוקת עמלות מכל הזמנה (עצמאית באתר לאחר מעבר בקישור הייעודי או דרכי במייל). לכן אני מודה מראש למי מכם שיבחר להירשם לאתר ולבצע בו הזמנות או מי שיבחר להעזר בי להזמנות. בדרך זו אתם יכולים לתמוך בפעילות הבלוג בלי לשלם פרמיה כלשהי ובלי לגרור טירחה עודפת. אז תודה!

חשוב לי להבהיר שההזמנות הן בפועל של סוכנות ClassicTravel (בעיניי המלונות) והיא האחראית להזמנות מכל בחינה. אבל אני פועל מטעמה, אני בקשר ישיר עם אחד ממנהליה ואני בהחלט מסוגל לסייע בכל בעיה ולייעץ בכל הנדרש. הסוכנות חשופה לכל ההזמנות, כמובן, ויכולה להתערב לטובת הלקוח במקרה הצורך או לפנות למלונות לקראת השהייה.

4 תגובות

  1. הקורא

    כל הכבוד על היוזמה. אשמח לעבור דרכך בפעם הבאה שאני מזמין מלון.

    הגב
  2. איתמר

    יפה מאוד… כל הכבוד על היוזמה והנכונות לסייע.
    מקווה לחזור לשגרת נסיעות בקרוב ואז אפנה אליך.
    הרבה הצלחה בהמשך

    הגב
  3. אריאל

    נרשמתי באמצעות הלינק, ממתין להזדמנות נאותה משהשמיים יתבהרו להם מענני המגיפות

    הגב

השאר תגובה