מבצע שכדאי לכם להכיר: הטבות משמעותיות ב-49 מלונות של קבוצת הילטון

המבצע נקרא ״Twice the Perks״ והוא זמין רק לסוכנים מועדפים של תוכנית Impresario. להזמנות ושהיות עד סוף השנה, עם מינימום של 2 לילות, ב-49 מלונות יוקרתיים של קבוצת הילטון ברחבי העולם. ההטבות הרגילות של אימפרסריו כוללות, בין השאר, שדרוג לחדר על בסיס זמינות בצ׳ק-אין וקרדיט של 100$ לשימוש במלון. אבל במסגרת המבצע ההטבות האלו משופרות משמעותית כך שאת השדרוג ניתן להבטיח כבר במועד ההזמנה והקרדיט מוכפל ל-200$, ובנוסף יש צבירה כפולה של נקודות במועדון Hilton Honors. בין המלונות המשתתפים במבצע: קונראד שיקגו, קונראד ניו-יורק מידטאון, וולדורף אסטוריה לאס-וגאס, קונראד מלדיביים, האבטור פאלאס דובאי, וולדורף אסטוריה פאלם דובאי, וולדורף אסטוריה קבליארי רומא ועוד. תעריף אימפרסריו זהה ב-99% מהמקרים לתעריף הגמיש הרגיל באתר המלון כך שאתם יכולים לבדוק בעצמכם מה תהיה עלות השהייה. כחלק משירות הזמנת מלונות היוקרה החדש של הבלוג – יש לי גישה גם לתעריפי אימפרסריו, אז מוזמנים לפנות אלי להזמנות (hotels@flying-out.com).

וירג׳ן אטלנטיק פותחת מחדש את הטרקלין המפורסם שלה בהית׳רו

ה-Clubhouse הפופולרי והצבעוני בטרמינל 3 בהית׳רו עתיד להיפתח מחדש ב-15 לחודש. זו בשורה גדולה לנוסעי וירג׳ן ולנוסעי דלתא, בעלי סטטוס גבוה, שהטרקלין הפך עבורם את המעביר בהית׳רו למפנק הרבה יותר. לא הייתי אומר שהוא הטרקלין הכי טוב באירופה, או אפילו בהית׳רו, אבל הוא בהחלט מיוחד, מעוצב וכיפי לאללה.

הירשמו למבצע התקופתי החדש של מועדון World of Hyatt

המבצע תקף לשהיות בין ה-20 ליולי וה-15 לספטמבר גם אם הוזמנו לפני ההרשמה למבצע (אבל ההרשמה הכרחית לקבלת הבונוס). ההרשמה תיסגר ב-20 לאוגוסט כך שעדיף להירשם בהקדם גם אם בינתיים אין שהיות מתוכננות. המבצע מקנה כפל נקודות לשהיות של לילה אחד וטריפל נקודות לשהיות של שני לילות ומעלה. כלומר, 10 או 15 נקודות לכל 1$ בחיוב – וכמובן שהנקודות הנוספות הן נקודות בונוס בלבד ולא נקודות בסיס שנספרות לסטטוס ולבונוסים נוספים. סה״כ מדובר במבצע אטרקטיבי מאוד כי נקודות של הייאט הן בעלות ערך גבוה.

קתאי מאחדת את Asia Miles ו-Marco Polo Club למועדון לקוחות יחיד

המותג החדש ייקרא פשוט ״Cathay״ והוא מוגדר כמועדון לייפסטייל. הוא יושק ב-2022 ובתור התחלה רק בהונג-קונג. בינתיים קתאי מפעילה מערכת פחות שיגרתית שבה ישנם למעשה שני מועדוני לקוחות – אחד לצבירת נקודות ואחד לקבלת הטבות על בסיס נסיעות והוצאות. האיחוד ביניהם מתבקש והגיוני, וימים יגידו אם ואיך המותג החדש ישרת את הלקוחות.

שינוי בנהלי הכניסה לישראל: גם מחוסנים יידרשו לבידוד על קבלת תוצאות הבדיקה

כיום מחוסנים יכולים לצאת מנתב״ג לאחר בדיקת קורונה ולהמשיך בחייהם כרגיל. רק במידה והם מדווחים על תוצאה חיובית בבדיקה הם נדרשים להיכנס לבידוד. בעקבות העלייה בתחלואה הוחלט על שינוי הנוהל הזה והחל מהימים הקרובים יידרשו גם מחוסנים להיכנס לבידוד מיד עם היציאה מנתב״ג ועד שיקבלו את התוצאה השלילית לבדיקת הקורונה שנערכת לפני היציאה מהשדה. יש הגיון, אם כי בפועל מדובר בשינוי שלילי עבור מחוסנים וכזה שעלול לגרום לרבים לבטל או לדחות את נסיעתם לחו״ל. זאת בשעה שתשובות לבדיקות מתקבלות אחרי שעות רבות של המתנה ולא באופן מיידי.

עוד שינוי שלילי-במסווה-חיובי של קבוצת הילטון

לפני מספר חודשים פורסם שבעלי סטטוס גולד ודיימונד במועדון של הילטון לא יקבלו יותר ארוחת בוקר בחינם במלונות בארה״ב אלא יקבלו קרדיט לשימוש במסעדת המלון או בשירות החדרים בהתאם לרשת. גובה הקרדיט פורסם לאחרונה והוא מביך עד כדי מקומם. אפקטיבית הילטון רמסה את אחת ההטבות המשמעותיות ביותר של המועדון והכל תוך הסבר שמדובר בצעד חיובי לחברי המועדון כי הקרדיט מציע גמישות גבוהה יותר. השבוע פורסם כי הרשת החדשה של הילטון, Signia, שאומנם מפעילה כרגע רק שלושה מלונות, לא תציע כניסה לטרקלינים שלה לבעלי סטטוס דיימונד על אף שמדובר בהטבה מובטחת בשאר הרשתות של הקבוצה. כעת מודיעה הקבוצה על שינוי בתוכנית CleanStay – התוכנית הייעודית להגדרת ההגיינה במלונות הקבוצה לאור הקורונה – ובעצם מעתה ברירת המחדל ברוב מלונות הקבוצה היא שלא לספק ניקיון יומי לחדרים. אורח שירצה שחדרו ינוקה ויסודר יוכל להזמין את השירות ע״י פנייה לקבלה. השינוי לא חל ברשתות היוקרתיות ביותר של הקבוצה שימשיכו להציע את השירות כרגיל.

אמקס מתכננת להגביל כניסת אורחים לטרקליני סנטוריון

השינוי אמור להיכנס לתוקף רק בפברואר 2023, כך שיש הרבה זמן להתאקלם, ולא ברור אם הוא יחול גלובלית או רק לכרטיסי אשראי אמריקניים. בכל מקרה, השינוי מבטל את הזכאות של בעלי כרטיס הפלטינום להכניס לטרקליני הסנטוריון שני אורחים בחינם בכל ביקור ובעצם רק בעל הכרטיס יוכל להיכנס בחינם ואורחיו בעלות של 50$/אורח. בעלי כרטיס הסנטוריון ובעלי כרטיס הפלטינום עם חיוב שנתי של 75,000$ ומעלה ימשיכו להנות מהטבת האירוח כרגיל. בעיניי מדובר בשינוי חיובי, למעשה, שיוריד במעט את הצפיפות בטרקליני סנטוריון. אלו טרקלינים מעולים וראוי שלא להקל מדי על הכניסה אליהם.

4 תגובות

  1. eladpelleg

    היי ליאור , שאלה לגבי ארוחת בוקר ברשת הילטון ארה"ב : האם ברשתות היוקרה שלהם כגון – וולדורף ו קונראד ינתן ארוחת בוקר למעמד גולד ודיימונד ?

    תודה אלעד.

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      לא!

      בשלושת רשתות היוקרה של הקבוצה – וולדורף אסטוריה, קונראד ו-LXR – ההטבה היא 25$/יום/אורח כקרדיט לארוחת בוקר. פורמלית אם בעל הסטטוס לבד בחדר אז הוא יקבל רק 25$ ולא 50$ כאילו החדר לזוג. אני לא יודע אם ואיך מלונות יאכפו את המדיניות החדשה הזאת בפועל. כלומר, ייתכן בהחלט שיהיו מלונות יוקרה שכן יתנו לאורח יחיד 50$ קרדיט.

      בכל מקרה מדובר בשינמוך דרמטי של ההטבה החשובה הזאת ולמזלנו בינתיים זה תקף רק למלונות בארה״ב. נקווה שהניסוי הזה יוכיח את עצמו ככישלון ושלקוחות רבים יתלוננו בתקיפות לשירות הלקוחות של המועדון.

      https://hiltonhonors3.hilton.com/rs/even-more/faq/#sectionFoodBeverageCredit

      הגב
  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה ניסגר עם עולם הטרוול בכלל והילטון בפרט?
    איך רשת כזאת מרשה לעצמה לרדת בסטנדרטים כל כך.
    הזוי

    הגב

השאר תגובה