אתמול בחר משרד הבריאות להוכיח שטבלת המדינות שלו דינאמית וכביכול מבוססת על נתוני תחלואה ומתודולוגיה מוסדרת (בנוסחה שכמובן לא נחשפה לציבור ואינה תואמת את הנתונים הגלויים). המשרד מנסה לצמצם את היקף הנסיעות לחו״ל, כמעט לכל היעדים, עם חובת בידוד של שבוע לנוסעים חוזרים. זה נכון גם למדינות בהן רמת התחלואה נמוכה ו/או אחוז המחוסנים גבוה. זאת בזמן שהנתונים הגלויים לא מציגים את נתב״ג כערוץ קורונה משמעותי כשמתוך כ-525,000 נוסעים שחזרו מחו״ל בחודש האחרון רק כ-3,000 התגלו חיוביים בבדיקות (כלומר, כ-0.6% בלבד, ורבים מהם חזרו מטורקיה).

להלן השינויים שצפויים להיכנס לתוקף ב-31 לאוגוסט:

  • רשימת המדינות האדומות – האסורות לטיסה – תכלול ארבע מדינות: בולגריה, ברזיל, מקסיקו וטורקיה.
    – – –
  • אוסטריה ומולדובה, שבינתיים מוגדרות צהובות והחוזרים מהן לא חייבים בבידוד, יהפכו כתומות.
    – – –
  • פולין, סלובקיה ובחריין, שבינתיים מוגדרות כתומות, יהפכו לצהובות. לצידך מדינות צהובות אחרות שאינן מכניסות ישראלים כלל או דורשות בידוד של שבוע ומעלה: הונג-קונג, סינגפור, טיוואן, סין וניו-זילנד.
    – – –
  • שאר מדינות העולם נשארות כתומות.

המשמעות היא שהרבה יותר ישראלים יטוסו בשבועות הקרובים לפולין, ורבים כנראה יבטלו את נסיעותיהם המתוכננות לאוסטריה. אפשר להניח שרוב הנוסעים לפולין יסתפקו בחופשה עירונית בוורשה.

בעוד וינה היא ביתם של מלונות יוקרתיים רבים, שאת חלקם הצגתי בפוסט לאחרונה, שוק מלונות היוקרה של וורשה הוא אחד האנמיים באירופה. ובכל זאת – אציג לכם חמישה מלונות טובים בוורשה שתרצו לשקול לטובת ביקור בעיר.

Raffles Europejski

ככל הנראה המלון היוקרתי ביותר בעיר ואולי היחיד שבאמת אפשר להגדירו כחמישה כוכבים בסטנדרט בינ״ל. רשת מלונות רפלאס, שנרכשה בשנים האחרונות ע״י קבוצת אקור, היא רשת וותיקה ויוקרתית שמוצאה בסינגפור ומפעילה כיום 15 מלונות ברחבי העולם (רק שניים מהם באירופה: המלון בוורשה והמלון הפריסאי Le Royal Monceau). המלון משתתף בפורטפוליו של וירטואוזו ולכן ניתן להנות מהטבות רבות במהלך השהייה בהזמנה בערוץ זה.

לאתר המלון לחצו כאן.

Bristol, a Luxury Collection Hotel

אם הרפאלס לוקח בקלות את מדליית הזהב אז הבריסטול הוא המועמד המוביל למדליית הכסף. באופן מעניין שני המלונות נמצאים ממש אחד מול השני, כך שלפחות מבחינת מיקום הם מקבלים את אותו הציון (והוא גבוה, בהיותם על הרחוב הראשי שמוביל לעיר העתיקה). הבריסטול שומר על עיצוב מסורתי יותר ומודרני פחות – לחובבי הז׳אנר. גם הבריסטול משתתף בפורטפוליו של וירטואוזו (שכולל רק את שני המלונות לעיל בוורשה) וכמו כן בתוכנית סטארס של מאריוט המציעה הטבות דומות.

לאתר המלון לחצו כאן.

Sofitel Victoria

אני בעיקר אוהב את המיקום של המלון הזה – במבנה גדול ומבודד מול כיכר ענקית, שמקנה למלון ניראות של ארמון קטן (בבניין שלא נראה כמו ארמון בכלל), והכל במרחק דקות הליכה מהעיר העתיקה בכיוון ארמון המדע והאומנויות. כלומר, אי שם באמצע בין שני המוקדים התיירותיים העיקריים של וורשה. המלון משתתף בתוכנית STEP של אקור ומציע לסוכנים מועדפים את ההטבות הבאות: שדרוג על בסיס זמינות בצ׳ק-אין, ארוחת בוקר זוגית בכל יום, קרדיט של 50$ לשימוש במלון, מתנת הגעה, צ׳ק-אין מוקדם בשעה 12:00 וצ׳ק-אאוט מאוחר בשעה 14:00.

לאתר המלון לחצו כאן.

InterContinental Warszawa

אחד המלונות הפופולריים ביותר בעיר ובפרט בקרב הקהל העסקי. אפשר לומר שהוא המלון הטוב ביותר לנוסעים עסקיים – בזכות המיקום, המתקנים והטרקלין בקומה העליונה שהוא כנראה הטרקלין המרשים ביותר בעיר ומקום מצוין לקיים בו פגישות. אני ממליץ בחום להזמין חדר קלאב וממליץ בחום לבקר בבריכה של המלון שגם היא נמצאת באחת הקומות העליונית ונשקף ממנה נוף מצוין. בגלל שהמלון מאכלס את אחד הבניינים הגבוהים והאייקונים בעיר – רבים מאוד מחדריו נהנים מנוף שקשה להתחרות איתו, ובפרט החדרים הפונים לארמון המדע והאומנויות. אפשר היה לצפות שהמלון ישתתף בתוכנית IHG Luxury Collection, כדי לספק הטבות נוספות, אבל הוא לא.

לאתר המלון לחצו כאן.

Nubo Hotel

מלון חדש יחסית שנפתח לפני כשנה בלבד. העיצוב שלו, בחוץ ובפנים, הוא מודרני מאוד, נקי ובעיניי מיוחד למדי. בטח ביחס למתחריו בעיר. המלון שייך לרשת LVX של קבוצת פריפרד אך לצערנו אינו משתתף עדיין בתוכנית Preferred Platinum Partner. בחירה מצוינת למי שרוצה מלון יוקרתי אך אופנתי, טרנדי ומתקדם. אבל שימו לב למיקום – מעט רחוק מהעיר העתיקה, באזור שרובו קניות ובילויים. למלון יש גם בר מגניב שמארח ערבי ג׳אז והופעות בסופ״ש.

לאתר המלון לחצו כאן.

השאר תגובה