לפני כחודשיים החל השת״פ בין קהילת הלאונג׳ בפייסבוק, הפועלת תחת הבלוג, לבין סוכנות הביטוח GINGER המתמחה בשוק הייטק. השת״פ הזה הוא ערך מוסף מובהק לקוראיי הבלוג. אבל רק כשהתחילו להופיע התגובות הבנתי כמה נכון המהלך הזה.

לרכישת ביטוח נסיעות לחו״ל – לחצו כאן.

לאתר סוכנות הביטוח – לחצו כאן.


תחילת הדרך

ב-8 ליולי פרסמתי בלאונג׳ פוסט שעיקרו:

היום אנחנו רוצים לספר לכם על חברת ביטוח אחת שמפוקסת כמו לייזר על קהילת ההייטק, בתוך כך על נוסעים תכופים, ועושה את הדברים קצת אחרת וקצת טוב יותר. יש לה גם אפליקציה מעולה ומספר הטבות ייחודיות ושימושיות. לחברה הזאת קוראים ג׳ינג׳ר ואנחנו ממליצים לכם לנסות אותה בנסיעה הבאה! ג׳ינג׳ר, אגב, לא משווקת ביטוח לקהל הרחב אלא רק לעובדי חברות הייטק שבהסכם – כך שההצעה לקהילת הלאונג׳ היא ייחודית.

דוגמה בולטת לערך מוסף: האפליקציה של ג׳ינג׳ר יודעת לעקוב אחר לו״ז הטיסות שלכם (יש להזין את הפרטים לפחות 24 שעות מראש) ואם אחת הטיסות תתעכב בשעה או יותר אתם תקבלו מיד שובר המקנה כניסה לטרקלין בשדה שבו אתם נמצאים. ככה פשוט – ככה מתוחכם. לא ניצלתם את השובר באותה הזדמנות? אין בעיה, הוא יישאר בתוקף למשך חצי שנה לשימוש באותו השדה.

אבהיר שהבלוג אומנם מתוגמל עבור כל פוליסה שנרכשת אונליין בקישור הייעודי או ע״י לקוחות שמזדהים כחברי הלאונג׳, אבל האזכורים של GINGER בלאונג׳ ובבלוג הם ביוזמת הכותבים בלבד ואינם תוכן ממומן/מקודם. תודה מראש לכל מי שבוחר לרכוש ביטוח נסיעות של GINGER באמצעות הקישור הייעודי.

חדשנות מתבקשת

בקצרה: GINGER היא גם סוכנות ביטוח וגם סטארט-אפ טכנולוגי מתחום הטרוול-טק. החברה מציעה פלטפורמה מתקדמת, מבוססת אפליקציה, ששואפת לתת פתרון כולל ומקיף לארגונים ולנוסעים עסקיים – בעודם בארץ או במהלך נסיעה לחו״ל – ולמעשה היא מכניסה את תרבות ההייטק לתחום הביטוח המיושן. אבל עזבו אתכם מכותרות יפות, ואל תסמכו רק על הביקורת שלי – פשוט קחו רגע והורידו את האפליקציה של החברה כדי להבין כמה אפשרויות כלולות בה.

לאפליקציה לאייפון – לחצו כאן.

לאפליקציה לאנדרואיד – לחצו כאן.

אני עצמי רחוק מלהיות פריק של טכנולוגיה (בניגוד למשל לשני מנהלי הלאונג׳ האחרים מייקי וגיא) אבל אני בכל זאת מעריך מאוד שירותים מתקדמים שהופכים משימות מורכבות לפשוטות או לפחות מרכזים ומסדרים את המידע. יש לי במכשיר הסלולרי לא מעט אפליקציות רלוונטיות לנוסעים, של חברות שמציעות שירותים שימושיים: Blacklane עשתה מהפכה של ממש לתחום ההסעות היוקרתיות, AwardWallet הפכה את ניהול הפעילות במועדוני לקוחות לקליל ו-LoungeBuddy מייתרת כמעט לגמרי את הצורך לחפש מידע על טרקלינים בכל ערוץ אחר. אבל אתם יודעים כמה פעמים הורדתי למכשיר הסלולרי שלי אפליקציה של סוכנות ביטוח? התשובה הנכונה היא אפס, וזה גם מספר הפעמים ששקלתי לעשות את זה. עד שהורדתי את האפליקציה של GINGER.

התגובות בפייסבוק

בקהילת הלאונג׳ יש כיום כ-3,800 חברים. רבים מהם עובדים בחברות הייטק. לכן היה לי ברור שנקבל תגובות מחברים בקהילה שכבר יש להם ניסיון עם GINGER, אך לא תיארתי לעצמי כמה חיוביות יהיו התגובות. הנה מספר דוגמאות:

סימני קריאה, המלצות חמות, ״שירות מעולה״, ואחרי הכל מדובר בסוכנות ביטוח, כן? כלומר, ביטוח בהגדרה הוא מוצר שאנחנו לא באמת אמורים להכיר את טיבו אלא אם קורה אסון – אז הייתי מצפה למחמאות רבות מלקוח שקרה לו אסון ו-GINGER הצילה אותו, למשל, אבל אפשר להניח שרוב המגיבים לעיל לא ניצלו מאסון והם פשוט מרוצים מאוד משירות הלקוחות של החברה ׳במצב שיגרה׳. אותי זה מרשים. זה קצת כמו להתלהב מערכה של תיקון פנצ׳רים לרכב, לפני שהיה לך פנצ׳ר, ואם כן זאת כנראה ערכה פנטסטית.

המסקנה שלי מהתגובות לעיל היא שהנציגים של GINGER מספקים באופן עקבי שירות לקוחות שהוא הרבה מעבר לסטנדרט הישראלי, ואני שמח לשתף פעולה עם חברה כזאת.

לשאלות, תהיות ובקשות להצעת מחיר, כתבו ל-GINGER במייל: office@gingerbit.co.il

לסיכום

השת״פ עם GINGER התחיל טוב והמשיך אפילו טוב יותר. בקרוב יעלה פרסום קבוע של החברה בעמוד הראשי של הבלוג וישתנה גם העמוד הייעודי לביטוח נסיעות לחו״ל. מדי פעם יהיה פוסט רלוונטי בנושא, אך אני ומנהלי הלאונג׳ האחרים בהחלט לא מעוניינים להתיש את הקהילה עם מה שייראה כמו קמפיין פרסומי.

אני שמח לראות את התגובות החיוביות להפליא על GINGER שמחזקות את חשיבות השת״פ. כן ירבו.

תגובה אחת

השאר תגובה