גבירותיי ורבותיי, בעלי סטטוסים ואספני נקודות, חובבי מטוסים ומתפנקי מלונות, אמרו מזל טוב לקבוצה הנהדרת שלנו שחוגגת בדיוק היום שלוש שנים להיווסדה. מאחורינו אלפי פוסטים, עשרות אלפי תגובות, צמיחה מתמדת של חברים, שת״פים בלעדיים וגם מפגש שהספקנו לקיים לפני שהקורונה נכנסה לחיינו – והעיניים קדימה לעוד הרבה מכל זה.


2013, 2018 ו-2021

הבלוג החל את דרכו בקיץ 2013. מאז כתבתי למעלה מ-1,400 פוסטים ומאמרים. קהל הקוראים המשיך לגדול משנה לשנה ובאוקטובר 2018, בעזרתם של גיא ומייקי, הוקמה קבוצת הלאונג׳ בפייסבוק במטרה לאפשר לקוראיי הבלוג במה לדיונים ושיתופים. הקהילה שנוצרה חרגה מגבולות הבלוג והמשיכה לגדול ולהשתפר.

נכון להיום מונה הקהילה כ-3930 חברים. אנחנו ממשיכים לאשר ידנית כל חבר חדש אם כי קיימת אפשרות לאישור אוטומטי בתנאים מסוימים. חשוב לנו לשמור על הקהילה ׳סגורה׳ כדי להגן על אופיה ואיכותה. רמת המעורבות של החברים גבוהה מאוד ביחס לקבוצות פייסבוק אחרות, ובפרט מאז שנדרש אישור לפני פרסום פוסטים חדשים. נמשיך לשפר ולקדם את הקהילה המצוינת שנבנתה בעמל רב.

שבוע של חגיגות

לכבוד יום-ההולדת השלישי של הלאונג׳ פנינו למספר חברות מובילות בתעשייה המקומית, וגם אחת מחו״ל, והצענו להן לקחת חלק בחגיגות. רובן שמחו על ההזדמנות להציע מבצע בלעדי לזמן מוגבל או לחלק מתנות שוות!

לא אפרט כעת מה מציעה כל חברה – ואת זה תוגלו לגלות בפוסטים שיפורסמו בקבוצה במהלך הימים הקרובים – אך לבינתיים אציין שרשימת החברות המשתתפות כוללת את אלעל, GINGER סוכנות לביטוח, יונייטד, שלמה Sixt, וירג׳ן וטרמינל פתאל. יהיה מעניין בשבוע הקרוב אז היו עירניים לפוסטים שיעלו כדי שלא תפספסו את ההזדמנות להנות ממבצע אטרקטיבי או לזכות במתנה שווה! 

(למען הסדר הטוב – רק מי שהיה חבר בלאונג׳ נכון ל-14 לאוקטובר יוכל להנות מהמבצעים והמתנות).

בנוסף, יש לנו שתי הפתעות מעולות בתנור והן יפורסמו בהמשך החודש כאן בבלוג וכמובן גם בפייסבוק. מבטיח מתנה קטנה ממני לראשון/ה שיצליח/תצליח לנחש במה מדובר (בתגובות לפוסט זה).

אז מזל טוב ללאונג׳, ומזל טוב לבלוג, ומזל טוב לכולנו, וחכו לשורה של הפתעות בשבוע הבא!

19 תגובות

  1. שמואל

    היי
    אני קורא קבוע שלך, ושואל וכותב פה ושם, ומקבל מייל כל שבוע, האם אני מוגדר כחבר?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      הפעילויות הן בפייסבוק בלבד, אז פתוחות רק לחברי קהילת הלאונג׳ (לא כולל מצטרפים חדשים מהיום והלאה).

      הגב
      • tch

        חבל מאד – ההסבר לגבי פייסבוק לא תופס בדיוק גן אם הוא מבחינתכם נכון. פייסבוק הוא כלי שמאד צריך להיזהר איתו כמו כל התוכנות הדומות ששייכות לקבוצת פייסבוק ו/או גוגל. יש קבוצות שלמות במדינתנו כמו בכל העולם שלא משתמשות בתוכנות אלו הן מסיבות אידאולוגיות והן מסיבות אחרות ולא נכון מסיבות אלו ו/או סיבות מסחריות להזניח את הקהל הזה.
        חבל, שלא הזהרתם את קהל מקבלי המיילים מראש על כך ו/או שלא מצאתם דרך להתריע – כדי שכל אחד יעשה מראש את החשבון שלו לגבי הנושא לפני שקהל מקבלי המיילים וכותבי התגובות ינקוט בצעדים שונים לפני שיקול דעתו.

      • Lior@FlyingOut

        שוב, מקבל את הביקורת אבל בעיניי היא מוגזמת.

        בעבר היו גם פעילויות שעלו בבלוג ולא עלו בקבוצת הלאונג׳. אז מה, משתמשי הפייסבוק יתלוננו שהם מודרים מהפעילות כי הם מעדיפים לצרוך תוכן שם ולא באתר? תמיד יהיו מי שירגישו שהם בחוץ כי אי אפשר להציע הכל לכולם כל הזמן. זה לא נעשה ממקום של אפלייה ובטח לא במטרה לפגוע בחלק מקוראיי הבלוג. הפעם החגיגה היא של הלאונג׳, כי זה ציון דרך עבור הקהילה בפייסבוק, וגופים אחרים מעוניינים לשמוח עם הקהילה בפייסבוק. וזה בסדר גמור. אני לא צריך לפצות את אלו שבוחרים לא להשתמש בפייסבוק ואני לא חייב להרחיב את הפעילות גם מחוץ לפלטפורמה שלשמה היא נוצרה.

        בכל מקרה התכנים של הבלוג – שהם העיקר – עולים קודם כל באתר ובפייסבוק עולים רק התקצירים. כך ימשיך להיות. זה לא סותר. דעתי על פייסבוק אינה רלוונטית לצורך העניין (ומה גם שכתבתי שאין לי פרופיל אישי שם) אבל אני מבין שעבור רוב האנשים הפייסבוק הוא כלי משמעותי לקבלת תכנים אז רק הגיוני שאשתמש גם בו.

    • Lior@FlyingOut

      אין פה איזו אפליה. אין ״מועדון חברי הבלוג״. יש קבוצה בפייסבוק וצריך להצטרף אליה כדי להיות חברים בה. החגיגות הן של הלאונג׳, ולכן. מתנצל אם אתה קורא וותיק של הבלוג אך לא משתמש בפייסבוק ולכן לא חבר בלאונג׳.

      הגב
  2. שמואל

    תודה על תשובתך המהירה, ועל הבלוג המועיל.
    למעלה מ 5 שנים קורא באופן מאד קבוע, שואל ומגיב, ומקבל מייל, ולא משתמש בפייסבוק – הצטערתי לשמוע את תשובתך.

    הגב
    • מוטי

      גם אני מצטרף לשמואל ומביע את אכזבתי מתשובתך.
      אני לא מחזיק חשבון בפייסבוק מסיבות אידיאולוגיות.
      ראוי היה שאם בחרת לצ'פר רק את בעלי חשבון פייסבוק, אז לא היית מפרסם כאן בבלוג את שרלוונטי אך ורק לבעלי חשבון פייסבוק, הרי הם מעודכנים בפעילות הפייסבוק שלך.

      הגב
      • רחל ק.

        מצטרפת להבעת הצער…אני מקבלת מייל שבועי כבר שנים, אין לי חשבון פייסבוק וסיבותיי עימי וחבל שלא נמצאה דרך לצ'פר גם את המנויים למייל השבועי. מאכזב.

      • Lior@FlyingOut

        אני מקבל את הביקורת, וצר לי על האכזבה, וכל קוראיי הבלוג חשובים לי באותה מידה. אבל בכל זאת יש פלטפורמה נוספת – שכמובן לא לכולם נוח איתה, וגם לי עצמי אין חשבון פייסבוק אישי מאותן סיבות – ובמקרה הזה הפעילות כולה, לרבות כל המתנות, מופנית לאותה פלטפורמה. זה לא יום-הולדת לבלוג אלא יום-הולדת ללאונג׳, והחברות שבחרו להששתף בחגיגה מעוניינות לבוא לטובת חברי קהילת הלאונג׳.

        לאורך השנים היו הרבה שת״פים ופרסים שניתנו לקוראיי הבלוג ללא כל קשר לפייסבוק. יהיו עוד בהמשך, אבל לא השבוע.

  3. יואב

    יש מעורבות של מישהו מכם המנהלים בג'ינג'ר?
    יש יותר ויותר פירסום לגבי החברה הזו לאחרונה, לא?
    ומזל טוב!!

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      אין מעורבות. אנחנו פשוט אוהבים את המוצר שהם משווקים והוא מתאים בול לקהילת הלאונג׳. אנחנו כן מקבלים עמלה קטנה מכל פוליסה שנרכשת – אבל זה נאמר מהתחלה, בגלוי, וזה גם בסדר גמור להרוויח בדרך טובה. לא אמליץ על מוצר גרוע.

      הגב
  4. ערן

    הניחוש שלי הוא שת״פ עם אחת מחברות האשראי עם הטבות לקהילת הבלוג

    הגב
  5. dude26

    נותן את הניחוש שלי לגבי ה״הפתעות״:

    איזושהיא הנחה לרכישת מותג מזוודות:)

    הגב

השאר תגובה