במבצע משתתפים סה״כ 14 יעדים. בכל קוים משרתים מטוסי 738 ו-739 עם מחלקת עסקים נוחה למדי (ובהחלט לא דומה ל׳ביזנס אירופי׳ שמציעות רוב החברות הזרות בקוים לאירופה). חלק מהטיסות לפריס מופעלת ע״י מטוסי 787 עם מחלקת העסקים המתקדמת של אלעל, כך שכדאי לכוון אליהן אם אתם גמישים בלו״ז.

היעדים המשתתפים: אתונה (ATH), לרנקה (LCA), טביליסי (TBS), ברלין ברנדנבורג (BER), בוקרשט (OTP), קייב (KBP), מוסקבה דומודאדובו (DME), וינה (VIE), בריסל (BRU), פרנקפורט (FRA), ציריך (ZRH), מינכן (MUC), פריס שארל-דה-גול (CDG) ולונדון לוטון (LTN).

המחירים: 300$ ללרנקה ואתונה, 1000$ לפריס ולונדון, ו-500$ לכל שאר היעדים ברשימה.

תעריף המבצע לא זמין בכל התאריכים, מלאי המושבים מוגבל וכרטיסים נחטפים מהר. היעדים האטרקטיביים ביותר בעיניי: וינה, ברלין, מינכן, פרנקפורט, ציריך ואתונה.

סה״כ מדובר במבצע מצוין שמוריד את רמת המחיר לשפל חסר תקדים. לפחות ברוב הקוים. כמובן שיש אותיות קטנות אז שימו לב לפני הרכישה.

לעמוד המבצע לחצו כאן

תנאי המבצע

  • לרכישה עד ה-23 לאוקטובר בלבד (כולל).
    – – –
  • לטיסות בין ה-1 לנובמבר וה-28 לפברואר.
    – – –
  • הטיסות במסגרת מבצע מכורטסות במחלקת כרטוס J.
    – – –
  • בחלק מהיעדים מינימום שהייה 3 ימים או מוצ״ש. ביעדים אחרים ללא מינימום. מקסימום שהייה 3 חודשים לכל היעדים.
    – – –
  • ניתן לשלב יעדים במסגרת המבצע.
    – – –
  • במקרה של שינוי: לא תהיה עמלה, אבל יש לשלם את הפרש המחיר לכרטיס הרצוי החדש וזאת כנראה תהיה קפיצת מחיר משמעותית בהנחה שהשינוי ייקרה אחרי תום המבצע.
    – – –
  • במקרה של ביטול: ניתן לקבל את מלוא ערך הכרטיס בקרדיט לשימוש עתידי באלעל, ללא עמלת ביטול. כמובן שניתן גם לבטל את הכרטיס בהתאם לחוק הגנת הצרכן.

צבירת נקודות

במועדון של אלעל צבירת הנקודות אינה אטרקטיבית כשמדובר בכרטיסים מוזלים משום שהיא מבוססת-הוצאה. נוסע ללא סטטוס יצבור נקודה אחת לכל 10$ בעלות הכרטיס, לא כולל מסים, וזה אומר פחות או יותר 40 נקודות מכרטיס שמחירו 500$. אם נניח שנקודת אלעל שווה כ-40 סנט הרי שמדובר בהחזר בשווי כ-16$ בלבד (כ-3% מההוצאה). בעלי סטטוס במועדון צוברים נקודה לכל 7$ בעלות הכרטיס, לא כולל מסים, כך שהם יצברו 60-55 נקודות מכרטיס שמחירו 500$. מחזיקי כרטיסי פלייקארד ופלייקארד-פרימיום נהנים מבונוס נוסף שמשפר את ההחזר הכללי – אבל בכל מקרה מדובר על החזר של פחות מ-10% מההוצאה גם לבעל סטטוס שמחזיק כרטיס פלייקארד-פרימיום.

אפשרות טובה אחרת היא לקרדט את הטיסות למועדון של אלסקה. במועדון זה צבירת המיילים עדיין מבוססת-מרחק ובתאם למחלקת הכרטוס. טיסות במחלקות כרטוס J, זו שתקפה למבצע, יצברו מיילים לסטטוס לפי 125% ממרחק הטיסה ומיילים למימוש לפי 225% ממרחק הטיסה. לפני בונוס לסטטוס במידה ויש. כך, לדוגמה, המרחק בין ת״א לברלין הוא כ-1760 מייל ולכן חבר מועדון ללא סטטוס יצבור כ-8,000 מיילים למימוש מכרטיס הלוך/חזור במחלקת העסקים. השווי של היתרה הזאת הוא 160$-120$, תלוי בערך שנותנים למיילים, ומכאן שגם בהערכת שווי פסימית יחסית מדובר על החזר של קרוב ל-25% מעלות הכרטיס (בערך פי 8 מהצבירה היחסית במועדון של אלעל…).

7 תגובות

  1. שמואל

    היי
    מי שיש לו כרטיס אמריקן אקספרס פלטינה באתר של אמריקן אקספרס כתוב מפורש שהוא זכאי בהרץ למעמד HERTZ GOLD PLUS REWARDS FIVE STAR, ומצורף שם קישור. לחצתי על הקישור ובסוף התהליך אני רואה שהמעמד שקיבלתי הוא רק גולד רגיל בסיסי כמו שהיה לי עד היום וכמו שכל אחד יכול לעשות לבד באתר הרץ ללא צורך בכרטיס פלטינה. יצרתי קשר עם מועדון הרץ בארצות הברית במספר 8889994900 – והם אמרו לי שבהסכמים שלהם עם אמריקן אקספרס אפילו שיש לי פלטינה אני ממש לא זכאי למעמד FIVE STAR ואני גולד רגיל, ואולי זכאי להחזיר רכב באיחור של עד 4 שעות ו-10 אחוז הנחה אבל אין שום שדרוג רכב או שדרוג ל-FIVE STAR. יצרתי קשר עם מוקד פלטינה פה בארץ, וחזרו אלי לאחר יום שלאחר בדיקה שלהם מי שיש לו פלטינה זכאי למעמד גולד, הסברתי לנציג שזה כל אחד יכול אף ללא כרטיס פלטינה, אז הוא ניסה להגיד לי שבקישור המצורף כתוב FIVE STAR, אז הסברתי לו שבסוף התהליך אני גולד וזה גם התשובה שקיבלתי בטלפון מארצות הברית, אז הוא אמר לי אני מצטער זה המידע שיש לי. אשמח לשמוע מה אתה חושב על זה, והאם יש מה לעשות בנושא. מה שראיתי בעבר אני לא הראשון שפונה בנושא.

    הגב
  2. המגהץ המתמיד

    המבצע תופס גם על כרטיסי בונוס
    קניתי כרטיס בונוס לפריז בביזנס ב 750 נק פחות מבדכ

    הגב
  3. hemedr

    ובהצלחה לכל מי שרוצה לקרדט באלסקה איירליינס, אני מאחל לכם הרבה סבלנות ואריכות ימים כי אל על יוציאו לכם את המיץ

    הגב
      • hemedr

        למה? כי לפני שנה אני ועוד חבר פה בקבוצה לא הצלחנו לקרדט, שרות הלקוחות של אל על לא הכיר בשיתוף פעולה, כשהכירו אז הפילו את כל האחראיות לשווא על אלאסקה וכו וכו עד שלבסוף לפני שייפוג תוקף הטיסה ביקשתי לקרדט באל על בצער רב

  4. סיכום חדשות ומבצעים מהשבוע האחרון - FlyingOut

    […] המבצע כולל 14 יעדים בשלוש מדרגות מחיר: 300$ ללרנקה ואתונה, 500$ לוינה, ברלין, מינכן, פרנקפורט, בריסל, ציריך, טביליסי, בוקרשט וקייב, ו-1000$ לפריס ולונדון (לוטון בלבד, לא הית׳רו). תקף ליציאות מישראל בין ה-1 לנובמבר וה-28 לפברואר, אך מכיוון שניתן להשאר ביעד עד 3 חודשים ניתן לבחור חזרה לישראל עד סוף מאי. כמו כן ניתן לשלב יעדים. כמובן זמינות המושבים מוגבלת והם נחטפים במהרה. המבצע כולל גם הוזלה של עלות כרטיסי הבונוס ליעדים האלו – אבל בעיניי מימוש הנקודות לא כדאי במקרה הזה לאור המחירים בכסף. מידע נוסף בפוסט שפרסמתי מוקדם יותר השבוע. […]

    הגב

השאר תגובה