שלל הטבות ועדכונים חיוביים במועדון FlyingClub (וירג׳ן)

כל הפרטים בפוסט המקיף שפורסם בבלוג הבריטי HfP. בתמצית: החל מאפריל יידרשו פחות נקודות להשגת סטטוס סילבר או סטטוס גולד (300 ו-800 בהתאמה במקום 400 ו-1,000 בהתאמה), ניתן לצבור נקודות לסטטוס גם מטיסות בונוס, גם בעלי סטטוס סילבר יוכלו לפתוח חשבון משפחתי ולרכז את צבירת הנקודות של עד תשעה נוסעים במשפחה, אפשרות חדשה לצבירת נקודות לסטטוס בהזמנת חופשה תחת Virgin Holidays (וסיפור צבירת הנקודות הרגילה) ובונוס של 20,000 נקודות למי שישלים שתי נסיעות במחלקת פרימיום או מחלקת העסקים של החברה עד סוף מרץ.

במחלקת העסקים לניו-יורק החל מ-1375$ בלבד!

רויאל ג׳ורדניאן, השותפה בברית וואן-וורלד, מציעה בזמן האחרון תעריפים מצוינים מת״א לניו-יורק. הצוות של ׳טיסות סודיות׳ עוקב באדיבות, והשבוע פורסם כי התעריף המוזל במחלקת העסקים ירד לרמת שפל חסרת תקדים (כנראה) של כ-1500$ באתר החברה וכ-1375$ באתרי הזמנות מסוימים. הזמינת גבוהה בחודשים הבאים עד תחילת הקיץ. שימו לב בתאריכים רבים זמן הקונקשיין בעמאן בכיוון ניו-יורק הוא ארוך מאוד (15+ שעות) וכמובן שעדיף למצוא תאריכים בהם זמני הקונקשיין בשני הכיוונים הם קצרים ונוחים (לחצו כאן לדוגמה). רויאל ג׳ורדניאן שולחת לניו-יורק מטוסי בואינג 787 עם מחלקת עסקים נוחה יחסית אבל לא מהשורה הראשונה בשוק. המוצר מתאים במיוחד לזוגות בגלל תצורת מושבים של 2-2-2. סה״כ מדובר בתעריף פנטסטי שגם יכול לצבור הרבה נקודות במועדוני תעופה מובילים.

ב-26 לנובמבר ניתן יהיה לרכוש תווי-קנייה של רשת המלונות פיירמונט עם בונוס של 20%

המבצע הזה חוזר פעמיים בשנה והוא מהווה הזדמנות טובה ליצור חיסכון כספי משמעותי עבור מי שמתכנן להתארח במלון מסוים של הרשת בתקופה הקרובה. תווי-הקנייה של פיירמונט הם ללא תוקף, אבל שימו לב לאותיות הקטנות של תווי-הקנייה משום שיש יתרה מקסימלית שניתן לרכוש וכדאי גם להכיר את אפשרויות השימוש בתווי-הקנייה שלא יהיו הפתעות בהמשך. המבצע, לכבוד Black Friday, יתקיים ב-26 לנובמבר בין השעות 14:00 ל-16:59 לפי שעון מזרח ארה״ב (EST), כלומר בין השעות 21:00 ו-23:59 שעון ישראל.

באוקטובר עברו בנתב״ג קרוב ל-800,000 נוסעים

המספר הזה הוא אומנם מייצג שיפור משמעתי מול אוקטובר 2020, אך עדיין מדובר במספר נמוך מאוד ביחס לאוקטובר 2019 (אז עברו בנתב״ג קרוב ל-2.5 מיליון נוסעים, אם כי ב-2019 חגי תשרי היו בחודש אוקטובר בעוד השנה הם היו בחודש ספטמר). היעד הפופולרי ביותר בחודש החולף היה ארה״ב ואלעל חזרה להיות חברת התעופה הפעילה ביותר בשדה. סה״כ מתחילת השנה עברו בנתב״ג כ-4.5 מיליון נוסעים, וזה אומר שכלל הפעילות היא ברמה של פחות מ-25% בלבד ביחס ל-2019.

חברת התעופה הלאומית של מרוקו, רויאל אייר-מארוק, תתחיל לטוס לת״א ב-12 לדצמבר

לפחות זה התכנון כרגע והחברה כבר דחתה בעבר את מועד פתיחת הקו. המטרה העיקרית היא להביא תיירים ישראלים למרוקו, ופחות להביא תיירים מרוקנים לישראל, ולכן יש חשיבות פחותה למדיניות הישראלית להכנסת תיירים. בשלב זה מתוכנן קו ראשון מקזבלנקה לת״א עם שלוש טיסות שבועיות במטוסי בואינג 787 (בימים ראשון, שלישי וחמישי) כשבהמשך צפוי להתווסף קו נוסף ממרקש. מחלקת העסקים של החברה סה״כ נוחה מאוד, ומקבילה לזו של אלעל, ויש לזכור שרויאל אייר-מארוק שותפה בברית וואן-וורלד כך שניתן לצבור נקודות במגוון רחב של מועדוני תעופה.

4 תגובות

    • Lior@FlyingOut

      למועדון של אמריקן כן. כל מועדון בברית וואן-וורלד (בריטיש, אלסקה, קתאי, קוונטס…).

      הגב
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אכן מחיר מצויין של רויאל, וטיסה נוחה מאוד. אבל מבחינת קרדיט – לא משהו- מתומחרת במחלקה I שמקנה 100% באמריקן, 125% באלסקה

    הגב
  2. אלעד

    מעניין מאוד.
    מתלבט בין טיסת וירגין לניו יורק באקונומי אבל עם יתרונות גולד בלאונג שלהם (כי לא אצליח לחדש אותו, גם ב1000…) או רויאל בביזנס ועם הלאונג של אמריקן בjfk…..התלבטות
    אלעד

    הגב

השאר תגובה