עד 25% הנחה במלונות רשת קימפטון – בתעריף חצי-גמיש

להזמנות עד ה-6 לדצמבר ולשהיות בין ה-26 לנובמבר וה-30 לאפריל. המבצע נקרא ״Ceyber Sale״ על אף שסייבר-מאנדיי מגיע רק ב-29 לנובמבר. מבצעים שמקנים הנחה של 25% עד 50% הם יחסית נפוצים בתקופות מסוימות אבל כמעט בכל המקרים מדובר בתעריפים שלא ניתנים לביטול, ואפילו לפני הקורונה המלצתי בחום להתרחק מתעריפים כאלו אז כיום זה נכון בחזקת קל וחומר. אבל התעריף המוזל של קימפטון הוא לא כזה והוא דווקא כן מאפשר ביטול ללא קנס עד שבוע לפני השהייה ועם קנס של לילה אחד בלבד במסגרת אותו שבוע, כך שבעיניי הוא תעריף שבהחלט אפשר להשתמש בו וזאת בעצם הזדמנות טובה להזמין לילות במלונות הרשת. משזה נאמר, כדאי תמיד לבדוק את החלופות. חלק ממלונות הרשת משתתפים בתוכנית IHG Luxury& Lifestyle ומציעים הטבות נוספות (או ׳לילה שלישי חינם׳ במלונות מסוימים) וכמובן תמיד אפשר לבדוק את התעריפים באתר Club1Hotels.

השמועה אומרת שאמירטס תשלח לנתב״ג איירבוס A380 בטיסת הבכורה בקו החדש

לא ראיתי פרסום רשמי של החברה לידיעה הזאת ונכון לכרגע המטוס שרשום על טיסת הבכורה הוא בואינג 777-300ER (עם מחלקה ראשונה, לפחות פורמלית, אם כי מחלקה זו אינה משווקת לטיסת הבכורה בכיוון ת״א וסביר להניח נשמרת לבכירים שיהיו בטיסה). איתי בלומנטל, כתב תעופה שחתום על לא מעט סקופים, פרסם אתמול (ה׳) שאמירטס תשלח את ה-A380 באופן חגיגי לטיסת הבכורה ב-6 לדצמבר. אם זה יקרה זו תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה שמטוס-הענק של איירבוס נוחת בנתב״ג, על אף שמבחינה לוגיסטית השדה מוכן למטוס הזה כבר שנים רבות. אגב, בימים האחרונים פורסם כי אמירטס מתכננת להחזיר לפעילות לפחות חצי מצי ה-A380 שלה שכמעט כולו הורדם בגלל הקורונה.

שוב אותה הבטחה ישנה: שרת הפנים טוענת שב-2023 ישראלים לא יצטרכו ויזה לארה״ב

אני רוצה להיות אופטימי בעניין הזה. אני בטוח שלא מדובר בפרסום ריק לשם הפרסום, ויש מגעים ויש תוכנית סדורה, אבל המציאות היא שאת ההבטחה הזאת שמענו כבר עשרות פעמים מפוליטיקאים רבים אז עד שזה לא יקרה בפועל אני אמשיך לשמור על סקפטיות. שרת הפנים, איילת שקד, נפגשה בארה״ב עם מקבילה לתפקיד ואחרי הפגישה הודיעה כי מתוכנן פטור מויזה לדרכונים ישראלים החל מתחילת 2023. נחיה ונראה.

משרד הבריאות צפוי לאשר שימוש בבדיקת אנטיגן לנוסעים לפני טיסה חזרה לארץ

נכון להיום נוסעים ששהו מעל 72 שעות בחו״ל מחוייבים להציג בשדה התעופה לפני טיסתם ארצה תוצאה שלילית לבדיקת PCR שנערכה במסגרת 72 שעות שלפני הטיסה. ביעדים רבים ניתן לבצע בדיקה כזאת בחינם או כמעט בחינם וזו טירחה יחסית שולית, אבל ביעדים אחרים (לונדון לדוגמה) בדיקת PCR יכולה להיות יקרה להפליא, מסורבלת או איטית. מה גם שלא כל מעבדה מחזירה תוצאה תוך שעות בודדות. כדי להקל על הנוסעים החוזרים צפוי משרד הבריאות לאשר שבמקום הצגת תוצאה של בדיקת PCR ניתן יהיה להציג תוצאה של בדיקת אנטיגן שנערכה במסגרת 24 שעות לפני ההמראה. חלון הזמן הקצר אינו בעייתי משום שבדיקת אנטיגן היא בדיקה פשוטה מאוד וזולה מאוד, שניתן לרכוש בדר״כ בכל פארם, והתוצאה מתקבלת מיד. לכן אישור של חלופה זו יהיה בשורה גדולה לנוסעים.

צפו במפגן אווירי מרשים של מטוס בואינג 777X

מדובר בדגם העתיד של סדרת ה-777 שכנראה לא ייכנס לשירות מבצעי לפני 2024 או 2025. זהו מטוס גדול מאוד, מתקדם, חסכוני בדלק וכפי שנראה בסרטון גם בעל יכולות תעופתיות מרשימות. למטוס יש כבר צבר הזמנות של כמה מאות יחידות מחברות תעופה בודדות (ובראשן אמירטס). המפגן הזה צולם בתערוכת התעופה בדובאי שהתקיימה השבוע.

3 תגובות

  1. שי

    אני לא חושב שבדיקת אנטיגן מפארם כלשהו תספיק. למיטב זכרוני בדיקה עצמית לא תתקבל.

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      אתה כנראה צודק. אני מחכה לראות את הפרסום הרשמי של הנהלים החדשים.

      הגב
    • אורי

      חזרתי לפני שבועיים מלונדון, בדיקת ה-PCR שעשיתי היתה בדיקה עצמית – שלחו לי ערכה בדואר, עשיתי בדיקה ושלחתי חזרה.
      אז זאת לא היתה סתם בדיקה שקניתי בפארם אלא באמצעות מעבדה מוסמכת (מופיעה ברשימות של הממשלה האנגלית), ומצד שני אף אחד לא וידא שבאמת אני נבדקתי.

      אז אני לא אתפלא אם אפשר יהיה לקנות בדיקה עצמית בפארם, בתנאי שהפארם נמצא ברשימה הנכונה.

      הגב

השאר תגובה