ניו-זילנד תיפתח לתיירים מחוסנים החל מסוף אפריל

בעיניי ניו-זילנד מייצגת את הפנינה של תיירות הנופש העולמית, ולכן פתיחתה לתיירים היא נקודת ציון משמעותית בחזרה לשיגרה. בשניים האחרונות מדינת האי סגרה את עצמה הרמטית במטרה למגר לחלוטין את הקורונה וזה כמעט הצליח לה. מספר מקרי הקורונה בניו-זילנד אפסי וכל מקרה חדש גורר סגר אזורי מיידי. אבל אף מדינה לא יכולה להשאר סגורה לנצח, ובפרט כשתיירות היא מרכיב משמעותית מהתמ״ג המקומי, ובהתאם השבוע פורסם המתווה לפתיחת המדינה לתיירים מחוסנים החל מה-30 לאפריל 2022 (אחרי עונת התיירות שעיקרה דצמבר-פברואר). התיירים המבקשים להיכנס למדינה יחוייבו בבידוד של שבוע בכניסה ובנוסף בשלוש בדיקות קורונה (אחת לפני הטיסה, אחת אחרי הנחיתה ואחת בתום תקופת הבידוד).

מטוס הנוסעים הגדול בעולם בדרך לישראל – לראשונה בהיסטוריה

ב-6 לדצמבר תמריא הטיסה הראשונה בקו החדש של אמירטס מדובאי לת״א. ככלל ישרתו בקו מטוסי בואינג 777, אך לכבוד האירוע החגיגי תשלח אמירטס באופן חד-פעמי את מטוס האיירבוס A380. נתב״ג ערוך לקבל את מטוס-הענק כבר שנים רבות אבל עד כה לא ביקר בנתב״ג מטוס מדגם זה. כלומר, ה-6 לדצמבר יהיה יום חג אמיתי לחובבי תעופה וברכות למי מהם שרכשו מושב בטיסת הבכורה.

50% הנחה במלונות קבוצת בראון, בישראל ובאירופה

להזמנות במהלך הסופ״ש הנוכחי ולשהיות עד ה-30 לאפריל. בחלק מהמלונות התעריף המוזל תקף רק לשהיות אמצ״ש. שני יתרונות למבצע הזה: (א) המבצע הוא לא ״עד 50% הנחה״, כשבפועל ההנחה נמוכה יותר, אלא ״50% הנחה״, ובתקווה שלא הקפיצו את המחירים רגע לפני המבצע. (ב) בדר״כ תעריפים מוזלים כאלו הם ללא אפשרות ביטול, אבל במבצע הזה ההזמנות ניתנות לביטול ללא קנס עד 48 שעות לפני השהייה וזה הוגן לגמרי.

הממשלה אישרה: בדיקת אנטיגן מהירה תספיק לפני טיסה לישראל

שימו לב שלא מדובר על ערכות לבדיקה עצמית שניתן לרכוש במדינות רבות. ההנחייה תקפה רק לבדיקת אנטיגן שתבוצע ע״י גוף מוסמך בחו״ל, וזאת במסגרת 24 שעות לפני הטיסה ארצה. כמובן שעדיין ניתן לבחור בבדיקת PCR במסגרת 72 שעות לפני הטיסה ארצה. במדינות רבות בדיקת אנטיגן היא זולה משמעותית וגם זמינה יותר – ולכן מדובר בהנחייה שתקל מאוד על נוסעים רבים.

בקרוב: מדריך מישלן למלונות

מתוך הכתבה באתר מאקו: ״לאחר שעזר למטיילים וחובבי אוכל לגלות את המסעדות הכי טובות ברחבי העולם במשך יותר ממאה שנה, מדריך מישלן ימליץ כעת גם על מקומות לינה. בחברה מבטיחים לדרג את המלונות באותה קפדנות שהם מדרגים את המסעדות שלהם״.

השאר תגובה