מלון חדש של רשת Unbound Collection צפוי להיפתח בסנטוריני

זה יהיה המלון השלישי של קבוצת הייאט ביוון (אחרי גרנד-הייאט אתונה והייאט-רג׳נסי סלוניקי) אם כי לקבוצה יש שת״פ עם רשת SLH, המאפשר גם מימוש נקודות, ולרשת SLH יש די הרבה מלונות ביוון (שרובם ניתנים להזמנה באתר הייאט עם הטבות נוספות). המלון החדש נקרא ״Magma Resort Santorini״ וצפוי להיפתח מתישהו בקיץ 2022. את רשת Unbound Collection אני אוהב במיוחד, ואפילו הקדשתי לה פוסט, ומטרתה לאפשר למלון לפעול עם האופי המסוים שלו, בהתאם ליעד שבו הוא נמצא, עם סטנדרטים גבוהים של שירות ואיכות, ותוך כדי להנות מהמטריה השיווקית של הייאט אבל בלי להיות ממותג תחת אחת הרשתות האחרות. המלון בסנטוריני נמצא במיקום מבודד יחסית באי אבל במרחק נסיעה קצר לכל מוקדי העניין.

30% הנחה על כרטיסי בונוס של מועדון Miles&Smiles (טורקיש)

למבצע הזה יש שלל תנאים ומגבלות, ובתמצית: להזמנות עד ה-31 לדצמבר, לטיסות עד ה-15 למאי אבל לא כולל בין ה-7 לאפריל וה-25 לאפריל, לא תקף לכרטיסי בונוס הכוללים טיסות עם חברות תעופה שותפות (ברית סטאר) ונדרשת זמינות מוזלת מלכתחילה (Saver). אבל אם הצלחתם למצוא זמינות מתאימה בתאריכים רלוונטיים – המבצע הזה הוא עסקה מצוינת לכרטיסי בונוס במחלקת העסקים של טורקיש. כמובן חשוב לזכור שטורקיש גובה היטל-דלק בכרטיסי בונוס אבל הוא לרוב לא דרמטי. כרטיסי בונוס לטיסות טורקיש ניתן להזמין בקלות באתר המועדון.

הממשלה האריכה את מגבלות הכניסה לישראל עד ה-22 לדצמבר

נוסעים מחוסנים ימשיכו להידרש לבידוד של שלושה ימים, כביכול, אם כי בפועל יום הנחיתה נספר במלואו וניתן להשתחרר מבידוד לאחר קבלת תוצאה מבדיקה המבוצעת ביום השלישי כך שתיאורתית ניתן לשהות בבידוד אפילו פחות מ-30 שעות. לא-מחוסנים נדרשים לבידוד של שבוע בלבד. במקביל גם חל איסור גורף על כניסת תיירים לישראל, אם כי בפועל ניתנים אישורים מיוחדים למי שבאמת צריך.

רשת מלונות היוקרה קמפינסקי מתכננת להשיק מלון צף בדובאי ב-2023

דובאי ממשיכה להיות הלונה-פארק של העולם לרעיונות משוגעים, כמעט חסרי היתכנות כלכלית וראוותניים. הפעם תורה של קמפינסקי להשתתף בחגיגה עם הצעה למלון שכולו בנוי על המים – כן, ממש על המים – עם 156 חדרים, מספר בריכות, מעגן ל-16 יאכטות, מנחת מסוקים ו-12 וילות שיהיו מחוברות למלון עם גשרים קטנים אך ניתן יהיה לנתק אותו לגמרי ולהשיט אותן הרחק מהמבנה המרכזי.

הירשמו למבצע התקופתי החדש של מועדון World of Hyatt

המבצע תקף לשהיות בין ה-15 לינואר וה-20 לאפריל. נדרשת הרשמה מוקדמת. המבצע פשוט מאוד: כל חברי המועדון יהנו מבונוס של 2022 נקודות אחרי כל שני לילות שישלימו בתקופת המבצע, ללא תלות במספר ההזמנות, עד למקסימום אפשרי של 20,220 נקודות בונוס (כלומר לאחר השלמת 20 לילות). אפקטיבית מדובר בהחזר בשווי של כ-18$ לכל לילה, למי שיסיים עם מספר זוגי של לילות, ומבצע נוח למי שבדר״כ משלם מעט על הלילות שלו.

4 תגובות

    • אורי

      גוגל פלייטס. התוצאות תלויות בתאריכים ובהעדפות שלך. בחיפוש אקראי מצאתי 90$ הלוך ושוב עם וויז (קונקשן בבודפשט).

      הגב
  1. שמחה

    שלום
    נקודות membership rewards, לאיזה מועדון הכי משתלם להמיר?
    אל על? 1/29
    דלתא? 1/3
    או אולי יש מועדון עם מימוש יותר משתלם?

    הגב
  2. דורון

    מנסה בכל כוחי למצוא את הארכת התקנות האוסרות על כניסת זרים לישראל נעבר ל 12/12/2021
    טרם מצאתי

    הגב

השאר תגובה