את המבצע הזה הזכרתי בבלוג לפני כחצי שנה. הוא הוארך מאז, ובינתיים נהנו ממנו כבר כמה מקוראיי הבלוג שהזמינו שהיות דרכי, אז חשבתי לנכון להציג אותו מחדש עבור מי מכם שמחפש חופשה מפנקת בשבועות הקרובים. המבצע בלעדי לסוכני אימפסריו ובתוקף לשהיות שיושלמו עד סוף מרץ 2022.

תוכנית אימפרסריו

זוהי התוכנית הפרטית של קבוצת הילטון הזמינה רק לסוכנים מועדפים. מקבילה לוירטואוז, אם תרצו, אך עדיפה עליה כמעט בכל המקרים. התוכנית מציעה לסוכנים המועדפים תעריף בלעדי, הכולל הטבות רבות, בכל המלונות של הרשתות וולדורף-אסטוריה, קונראד ו-LXR. התעריף הזה כמעט תמיד זהה לתעריף הגמיש הרגיל באתר המלון. לעיתים מלונות מציעים מבצעים בלעדיים לתוכנית ואז המחיר יכול להיות נמוך משמעותית מכל תעריף פומבי.

למידע נוסף על תוכניות ייעודיות לסוכנים מועדפים – לחצו כאן, או לחצו כאן.

ההטבות הבסיסיות של תעריף אימפרסריו לכל שהייה בכל מלון:

  • שדרוג לחדר על בסיס זמינות בצ׳ק-אין
  • ארוחת בוקר זוגית בכל יום
  • 100$ קרדיט לשימוש במלון
  • צבירה כפולה של נקודות (על צבירת הבסיס בלבד)
  • צ׳ק-אין מוקדם וצ׳ק-אאוט מאוחר על בסיס זמינות
  • קדימות לכל בקשה מיוחדת או העדפה לחדר
  • מתנת הגעה (לרוב צלחת פירות או בקבוק יין)

כפי שניתן לראות, זהו סל הטבות בעל שווי רב אפילו לבעלי סטטוס גבוה שמקבלים את מרבית ההטבות בכל מקרה בזכות הסטטוס. לכן כמעט תמיד משתלם לבחור בתעריף אימפרסריו אפילו כשקיים תעריף מוזל באתר המלון – ובפרט בשהיות קצרות בהן הקרדיט במלון שקול לחיסכון של אחוז ניכר מהעלות הכוללת.

אני סוכן אימפסריו, ואתם כמובן מוזמנים לפנות אלי במייל בכל עניין: hotels@flying-out.com

לילה שלישי/רביעי בחינם

למעשה משתתפים במבצע הזה 19 מלונות באירופה ובמזרח-התיכון. אחד מהם מציע ׳לילה חמישי בחינם׳ ואחד מהם מציע ׳לילה שביעי בחינם׳, בניגוד לכל השאר, ובכל מקרה בחרתי להציג רק עשרה מתוכם בפוסט הזה כי בעיניי לא כל המלונות רלוונטיים לקהל הישראלי.

ראוי לציין שהמבצע תקף לשהיות עד סוף מרץ, אומנם, אך ייתכן שיהיו תאריכים מסוימים שיהיו חסומים למבצע המסוים הזה. אבל ב-95% מהמקרים לא צריכה להיות בעיה להנות מהמבצע.

ובכן…

מלון: Rome Cavalieri, a Waldorf Astoria hotel

הצעה: לילה שלישי בחינם

המלון ממוקם מחוץ למרכז רומא, וזה חסרונו העיקרי, אך מעבר לכך מדובר במלון מיוחד מאוד ויוקרתי להפליא. הוא ביתה של המסעדה היחידה ברומא המחזיקה בשלושה כוכבי מישלן ויש לו אוסף אומנות פרטי יוצא מן הכלל. התעריפים נוחים בדר״כ – בסביבות 350 אירו ללילה לפני שקלול המבצע – כך שבהחלט כדאי לשקול את המלון לחופשה חלומית ברומא במידה ואתם לא חייבים להיות במרחק הליכה מהאטרקציות המרכזיות בעיר.

Rome Cavalieri, a Waldorf Astoria hotel

מלון: Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah

הצעה: לילה רביעי בחינם

אחד המלונות הפופולריים ביותר בדובאי. שוכן בפאלם, כפי ששמו מסגיר, וכמובן נהנה מחוף פרטי עם נוף לעיר. בעיניי המלון מציע תמורה גבוהה למחיר ברוב הלילות בשנה כי התעריפים בדר״כ שפויים ביחס למלונות מתחרים וזה עוד לפני שקלול ההטבות של תוכנית אימפסריו או מבצע תקופתי כמו שיש כעת.

מלון: Waldorf Astoria Versailles Trianon Palace

הצעה: לילה שלישי בחינם

המלון הזה שוכן במבנה שמזכיר ארמון מתקופת הזוהר של צרפת, על אף שמראשיתו היה מלון, והאורחים יכולים להנות מחדרים מרווחים, שירות מוקפד וגישה נוחה לכל האתרים בוורסאי. אגב, וורסאי נמצאת כשעה נסיעה בלבד ממרכז פריס (ויש תחנת רכבת דקות בודדות מהמלון) כך שבהחלט אפשר להנות מסופ״ש בוורסאי ובכל זאת לקפוץ לביקורים בפריס עצמה.

Waldorf Astoria Versailles Trianon Palace

מלון: Conrad Abu Dhabi Etihad Towers

הצעה: לילה רביעי בחינם

מלון גדול שמקבל באופן עקבי ציונים גבוהים ופרסים בינ״ל. שוכן בצמד גורדי שחקים ובתוך כך רוב החדרים נהנים מנוף מרשים במיוחד. המלון כולל לא פחות מ-12 מסעדות וברים, חוף פרטי וספא מהגדולים באבו-דאבי.

מלון: Conrad London St James

הצעה: לילה שלישי בחינם

מלון מצוין למי שאוהב יוקרה בעיצוב קלאסי ורוצה להיות בשכונת ווסטמיניסטר המרכזית. החדרים מתחילים משטח של כ-30 מ״ר, וזה כמובן חריג לטובה בנוף הלונדוני. לא נשכח גם שהמלון כולל טרקלין שמהווה יתרון גדול לבעלי הסטטוס הגבוה במועדון של הילטון.

מלון: Waldorf Astoria Berlin

הצעה: לילה שלישי בחינם

שוק המלונות של ברלין הוא תענוג של ממש ובתקציב שפוי אפשר בדר״כ למצוא מספר חלופות טובות מאוד. הוולדורף-אסטוריה המקומי הוא בין המלונות היוקרתיים ביותר בעיר ואולי הטוב ביותר במערב העיר באזור גן החיות. אם משקללים פנימה את ההטבות ואת הלילה החינמי אז התוצאה לרוב אטרקטיבית במיוחד.

Waldorf Astoria Berlin

מלון: Conrad Dubai

הצעה: לילה רביעי בחינם

ממוקם ברובע העסקי של דובאי, אומנם, אבל המלון הזה בדר״כ מציע תמורה גבוהה למחיר בזכות תעריפים שפויים ושירות מצוין. הוא רחוק מלהיות הבחירה הראשונה בדובאי, ובטח לא המלון הכי טוב של קבוצת הילטון בעיר, אבל אני כן מציע לבדוק את התעריפים שלו בתאריכים בהם המחירים בדובאי גבוהים מהרגיל.

מלון: Waldorf Astoria Edinburgh, The Caledonian

הצעה: לילה שלישי בחינם

מלון שהפך לאייקון עירוני בבירת סקוטלנד. המבנה המקורי הוקם כתחנת רכבת מיוחדת במינה בסוף המאה ה-19 ובתחילת המאה ה-20 נוסף מלון יוקרתי שנועד לשרת את הנוסעים. ב-1965 נסגרה תחנת הרכבת והמלון התרחב. ב-2014 הושלם שיפוץ מקיף ויקר שאיפשר למלון להצטרף לרשת היוקרתית וולדורף-אסטוריה. מאז ועד היום הוא נחשב לאחד המלונות היוקרתיים ביותר בסקוטלנד שיהפוך כל ביקור באדינבורו לחוויה אמיתית.

מלון: Habtoor Palace Dubai

הצעה: לילה רביעי בחינם

עוד מלון בארסנל מלונות היוקרה של קבוצת הילטון בדובאי. הוא מעניין קודם כל משום שהוא מלון של רשת LXR שהיא האחות הקטנה של רשת וולדורף-אסטוריה הכוללת מלונות יוקרתיים שמעדיפים לשמור על האופי הייחודי שלהם והטעם המקומי שהם מציעים מבלי להיות כפופים למיתוג בינ״ל כבד. מספיק להעיף מבט זריז על המבנה של המלון הזה כדי להבין שהוא מתאים לרשת ובהחלט לא נראה כמו מרבית מלונות היוקרה בדובאי.

מלון: The Biltmore Mayfair

הצעה: לילה שלישי בחינם

מלון נוסף של רשת LXR. התלבטתי האם להכניס אותו לרשימה הזאת. מצד אחד, מדובר במלון יוקרתי למדי שנהנה ממיקום מצוין במרכז לונדון ומציע תעריפים נמוכים יחסית ברוב הלילות. מצד שני, לפחות שני לקוחות שלי התארחו במלון בחודשים האחרונים וסבלו מתקלות שירות (שבחלקן אומנם נפתרו לשביעות רצונם אבל עדיין). קשה להמליץ עליו, ולא ביקרתי בו בעצמי, אבל כאמור היתרונות מפתים מאוד והמבצע הנוכחי הוא הזדמנות טובה להזמין לילות במלון.

לסיכום

המבצעים האלו, המקנים לילה שלישי/רביעי בחינם לצד סל של הטבות, מהווים הזדמנות טובה להזמין שהייה במלון יוקרתי בלי לקרוע את הכיס. סופ״ש ארוך, מיום חמישי עד יום ראשון או יום שני, יכול להתאים בול למי שרוצה להכיר עיר חדשה ולהתפנק קצת על הדרך.

כפי שציינתי קודם – אני סוכן מועדף של הילטון, עם גישה מלאה לתעריפי אימפרסריו, אז אשמח לתת לכם ציטוט מחיר לכל מלון שמעניין אתכם ולסייע עם כל בקשה מיוחדת שיש לכם לקראת השהייה. השירות כמובן ללא תשלום, ואני תמיד שמח לעזור לקוראיי הבלוג בתכנון החופשות. פשוט כתבו לי מייל עם הפרטים: hotels@flying-out.com

3 תגובות

    • Lior@FlyingOut

      כן, בהחלט, זו הזמנה ישירה מול המלון. יותר מכך – אחת ההטבות של אימפרסריו היא צבירת נקודות כפולה.

      הגב

השאר תגובה