קתאי חוזרת להפעיל את הקו לישראל

החל מה-8 ליולי, בעוד כחודש, תחזור קתאי להפעיל את הקו הסדיר שלה מהונג-קונג לת״א בתדירות של טיסה שבועית אחת בימי חמישי. סביר להניח שבקו ימשיכו לשרת מטוסי A350 חדישים עם שלוש מחלקות שירות, כפי שהיה טרם הקורונה (אבל עד בתדירות יומית). עד כאן החדשות הטובות. החדשות הרעות הן שאסיה, כאמירה כללית, עדיין סגורה ומסוגרת בגלל הקורונה וכך גם אוסטרליה וניו-זילנד שהם שניים מיעדי ההמשך הפופולריים ביותר של קתאי. ראוי לציין שקתאי כן טסה לנתב״ג בתקופת הקורונה – אבל במתכונת של טיסות מטען.

עדכונים חיוביים של מועדון AAdvantage

רוב העדכונים בדף המקושר אינם חדשים. חיוביים מאוד, ברובם, אבל פורסמו כבר מזמן. החידושים כעת: מיילים לא יימחקו בשנת 2021 (ולאחר מכן, אם לא תהיה הארכה, המיילים יימחקו בהתאם למדיניות הרגילה של חשבון שאינו-פעיל במשך 18 חודשים) ושוברי שדרוג מסוג SWU שתוקפם במועד כלשהו ב-2021 הוארכו עד ליולי 2022 (כלומר לפחות בחצי שנה וברוב המקרים בהרבה יותר).

שר הפנים (המכהן לבינתיים) מעוניין להתיר כניסת תיירים מחוסנים מה-1 ליולי

הכוונה לפיילוט שיאפשר לתיירים מחוסנים ממספר מדינות להיכנס לישראל באופן עצמאי בכפוף לבדיקות וכיוצ״ב. כיום יכולים תיירים להיכנס לישראל רק במסגרת קבוצות מאורגנות תחת אישור מראש ובכפוף למגבלת כמות. בפועל אין תיירות חוץ בישראל כיום, וזה כמובן פוגע משמעותית במלונות ובעסקים רבים אחרים הנשענים על תיירים. כמובן שישנם מתגדים רבים למהלך של פתיחת שערי המדינה לתיירים בשלב זה – אם כי ראוי לציין מנגד שלטענת גמזו, מי שהיה פרוייקטור הקורונה בזמנים הקשים ביותר ואולי הוא המומחה הבכיר להתמודדות איתה, נכון להאיץ את הפעילות התעופתית בנתב״ג ובכלל זה כניסת תיירים לישראל לאור מצב התחלואה האפסי במדינה.

לופטהנזה תתקין מחלקה ראשונה במטוסי ה-A359 החדשים שתקבל

הקורונה גרמה לרעידת אדמה ענקית בתעשיית התעופה העולמית. כתוצאה מכך חברות תעופה רבות צימצמו את צי המטוסים שלהן, את היצע המוצרים והשירותים שלהן, את קוי התעופה ותדירות הטיסות, ואף שינוי או ביטלו תוכניות עתידיות שהיו ידועות. הרבה תהו מה יעלה בגורלן של המחלקות הראשונות והאם הן ימשיכו להיות כלכליות ונדרשות בעידן הפוסט-קורונה. לופטהנזה כנראה עדיין מאמינה ביכולת שלה להרוויח מהמחלקה הראשונה, כלומר מאמינה בביקוש למוצר הזה, וכהוכחה לכך הודיעה כי במטוסיה החדשים ביותר תותקן מחלקה ראשונה בכל זאת. לא ברור האם היא תהיה זהה למחלקה הראשונה הנוכחית או תהיה חדשה לגמרי. לופטהנזה ידועה באחידות הגבוהה שהיא מציעה לנוסעי המחלקה הראשונה כשכיום המוצר זהה בכל מטוסי הצי והשירות עקבי גם כן.

חיפשתם סיבה נוספת למה לא להתארח במלון קראון-פלאזה ירושלים לשעבר?

המלון הוא כיום חלק מרשת VERT החדשה, כמיתוג מחדש ללא החלפת בעלות או ניהול, אבל הוא עדיין נשען על מוניטין מזעזע משנים קודמות. וזאת על אף שהמלון עבר שיפוץ משמעותי לפני כשנתיים (ואני עצמי לא ביקרתי בו לאחר השיפוץ). כאמירה כללית אני ממליץ להתרחק מהמלון הזה כמו מאש אלא אם המיקום נראה לכם מושלם לצרכים שלכם. על כל פנים – המלון הגיע כעת להסכם עם המדינה במסגרתו 11 קומות במלון ישמשו כדיור לקשישים שיפונו ממלון דיפלומט בעיר (שיפונה לטובת השגרירות האמריקנית). לא ברור האם תיבנה כניסה נפרדת שתשרת את אותן 11 קומות, כמעין בית-אבות שנפרד לחלוטין מהמלון עצמו, או שמא הקשישים יהיו על תקן אורחי-קבע במלון על כל מתקניו. המדינה תשכור את 11 הקומות, שבהן כ-240 יחידות דיור, לתקופה של שבע שנים.

6 תגובות

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

      ילדים טסים *חינם* ? חחח הצחקת.. לא חינם ולא נעליים.

      הגב
    • Lior@FlyingOut

      מבצע ׳ילדים טסים חינם׳? נגמר שלשום. אכן מבצע מצוין.

      הגב
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה עם פתיחת הקו של אמירייטס האם היא נדחתה?

    הגב
    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

      היא מעולם לא נקבעה.. תתעלם מכותרות של ישראל היום

      הגב
    • Lior@FlyingOut

      הטיסות עדיין לא בלו״ז. לפחות האתר של אמירטס כבר מזהה את ת״א בתור יעד.

      הגב

השאר תגובה