​​פוסט אורח: מייקי, אחד ממנהלי הלאונג׳, לא נותן לקורונה להפריע לו לנפוש בחו״ל. בתחילת הקיץ הוא שיתף ברשמים ממלון יוקרתי בכריתים, והפעם הוא מציג מלון יוקרתי לא פחות של אותה הרשת בקורפו. הכותב היה אורח המלון.


הביקור הקודם ברשת Domes היוונית הסתיים ברודוס, ואחרי שהייה מוצלחת ו-3 סגרים שעברו מאז אותה שהייה, הגיע הקיץ בסימן שמיים פתוחים, וטסנו לקורפו, ל-Domes Miramare. בדומה למלון בחניה, גם המלון בקורפו הינו חלק מרשת Luxury Collection של קבוצת Marriott. המלון מציע חוויה באמת ייחודית, יוקרתית וגם שקטה (מלון למבוגרים בלבד, בכל זאת). את השקט אפשר לשמוע כבר בעצירת המונית בלובי, וזה שווה הכל.

המלון ממוקם כחצי שעת נסיעה משדה התעופה של קורפו. האי גדול ומלא באטרקציות, ולא מעט חברים המליצו לשכור רכב, אך הפעם העדפנו להישאר בקרבת המלון, בטח אחרי יומיים אינטנסיביים במיוחד באתונה. קבלת הפנים מרשימה: ישר מהכניסה ללובי אי אפשר לפספס את עץ הזית הענק שנמצא ממש בלב הקבלה. את הצ׳ק-אין עושים בישיבה, כלומר לא עומדים מול הדלפק אלא עובדי המלון ניגשים לאורחים ומגישים את משקה הבית. אחד מסוגי הצ׳ק-אין האהובים עליי במלונות, בטח שמדובר בבטן גב וממש לא ממהרים לשום מקום.

לטענת המלון, שמירת העץ הממוקם במרכז הלובי היה אחד מהתנאים לקבלה ל-Luxury Collection. טוב, הם לא דרשו שיהיה עץ בלובי, אבל דרשו שיהיה חיבור בין הסביבה למבנה המלון. ב-Domes Miramare לקחו את זה כמה צעדים קדימה וזה מרשים מאוד. כלומר, על מנת להתקבל לרשת Luxury Collection על המלון לבצע כמה פעולות שימור וב-Domes Miramare מדובר בעצי הזית הפרוסים לאורך כל הריזורט. המלון מחולק למבנה מרכזי (קבלה) הכולל בר בפנים, פינות ישיבה, מסעדה לארוחת בוקר, צהריים וערב, ומעל המבנה מסעדה אסייתית. בחלקו השמאלי של המתחם, ישנן וילות שחלקן עם ג׳קוזי ובריכה, וחלקן רק עם ג׳קוזי.

ויש גם לאונג׳

בקצה ״מתחם הוילות״ נמצא טרקלין שפתוח משעות הבוקר ועד 23:00, המציע שתיה (לרבות אלכוהולית), מיטות שיזוף, בריכה, אוכל קל וגישה ישירה לחוף הים, לצד מיטות שיזוף. המתחם מיועד רק לאורחים הלנים בוילות הפרטיות, ואם הפער בין תעריף החדר הרגיל לווילה הוא קטן, הייתי נוטה לכיוון הווילה ולא רק בגלל הנוחות והחדר הגדול, אלא גם בגלל הכניסה לטרקלין שכוללת שתייה חופשית, לרבות שתייה אלכוהולית, וגם אזור נפרד ורגוע עוד יותר (זוכרים שכתבתי מלון ללא ילדים? אז בלאונג׳ אפילו עוד יותר שקט). הבריכה קטנה במיוחד, אך האטרקציה האמיתית היא המזח המאפשר גישה ישירה למים, ולדלג על כל האבנים שבתחילת החוף.

לצד הלאונג׳ נמצא גם מתחם הספא שעושה שימוש במוצרי Elemis (נוסעי בריטיש בוודאי יכירו את הספא שנמצא בטרקליני הבית בהיתרו וניו יורק). חדר הטיפולים כולל נוף מרשים לים, המשרה אווירה רגועה במיוחד. המעבר בין הרוזה בטרקלין למסאג׳ היה אולטימטיבי, מהיר וקלע בול. הטיפול היה נהדר ואפשר לי להמשיך בשגרה העמוסה שכללה – לנוח.

החדר: יוקרתי, עם מוצרי Byredo

בצידו השני של מבנה הלובי ניתן למצוא את החדרים ״הרגילים״. מדובר במבנים דו-קומתיים עם קומת קרקע וקומה ראשונה. לנו במתחם זה, בקומה העליונה, עם נוף לים. החדרים מוקפדים, מדוקדקים וביוון לוקחים את נושא הקורונה במלוא הרצינות, וכך זה גם בא לידי ביטוי בניקיון החדר. הניקיון מתבצע אחת ליומיים, כלומר יום כן – יום לא. האורחים יכולים לבחור שהניקיון יתבצע מדי יום, אך לא ראינו בזה באמת צורך. הדבר היחיד שהיה חסר לי הוא שירות אחר הצהריים, כלומר כשהחדרנית מגיעה ומסדרת את החדר לשינה. עם זאת, בזמן הקורונה וכדי לצמצם סיכונים – זה בהחלט דבר שאני מעדיף לוותר עליו. בחדרים ניתן למצוא מקלחת מפנקת עם סבונים של Byredo, מותג שוודי יוקרתי. עוד ניתן למצוא טלוויזיה גדולה שבכנות – שנים שאני לא מוצא פנאי לראות טלוויזיה בחופשה, וזה בהחלט דבר טוב. החדרים גדולים ומרווחים מספיק, והודת לפיזור הרחב של החדרים, ושטחי הדשא רחבי הידיים, לא מרגישים שנמצאים במלון גדול.

מגוון רחב של אטרקציות ואפילו יאכטה פרטית

בין אם אתם חובבי ספורט ימי אקסטרים (ממליץ להוסיף הרחבה לפוליסה הקיימת), בחוף ניתן למצוא את יאניס, ״שליט החוף״ שאחראי על האטרקציות שכוללות סקי מים, אופנועי ים (המבוצעים בחוף נפרד), סאפ ועוד. לדברי אנשי המלון, יאניס היה בחוף עוד לפני שהם בכלל הקימו אותו. קבלת הפנים הייתה רחבת ידיים, ושמחתי לראות שהמחירים גם שפויים במיוחד כשסקי מים יעלה כ-35 אירו. בחרנו באטרקציית האופנוע ים שהייתה מהנה ומרעננת. כן ממליץ לעשות סאפ (אם אתם גולשים), בשעות הבוקר, כשהים עוד רגוע.

המלון מציע את המירמרטה – יאכטה פרטית. לצערנו היאכטה הייתה תפוסה. אם אתם שוקלים לקחת אותה, ראשית דעו כי מדובר בעלויות גבוהות של מאות אירו, אך היא גם מאכלסת מספר רב של אנשים, כך שאם אתם מספר חברים, מדובר במחיר יחסית משתלם. היאכטה מאפשרת לחקור את קורפו בדרך חוויתית. לשמחתנו זכינו לשוט ביאכטה-סירה, מהירה שהשיטה אותנו לעיר העתיקה, לצפות בשקיעה. זו בהחלט חוויה ייחודית. לא זולה, אבל מיוחדת מאוד.

רמה קולינרית גבוהה מאוד

האירוח במלון כולל שתי רמות: חצי פנסיון ופנסיון מלא. במלון מסעדה מרכזית שבה מוגשת ארוחת הבוקר העשירה עם אינספור סוגי שמן זית (על אף שזה איזוטרי להזכיר כמות גדולה של שמן זית, הכמות, המבחר והסוגים היו כל כך גדולים, שזה עדיין לא נתפס בעיניי), שייקים, מאפים בהגשה עצמית. בימים כתיקונם המלון גם מציע תפריט לארוחת הבוקר, אך בשל הקורונה, ניתן להזמין מהמלצרים קפה בלבד. האוכל היה ברמה גבוהה – מאוד. באזור המלון ניתן למצוא עוד מסעדות, אך האוכל היה ברמה כה גבוהה, גם בארוחת הבוקר וגם בארוחת הצהריים – ערב, כך שלמעט ארוחה אחת, אכלנו בעיקר במלון. עוד נמצאת מסעדת Raw המשקיפה לים, המסעדה מציעה אוכל אסייתי וגם שם, הופתענו לטובה מרמת האוכל. אם אתם מחפשים מלון שמציע ארוחות ברמה של מסעדת יוקרה, זה בהחלט המלון בשבילכם.

אנחנו ביוון או באיטליה?

העיר העתיקה של קורפו משלבת נוף היברידי: איטלקי ויווני, וכך גם האווירה ברחוב וכן המסעדות ובתי הקפה. העיר שנשלטה בעבר על ידי הוניצאנים, ולפני הספירה נשלטה על ידי האימפריה הרומית. את הסיור בעיר עשינו באמצעות מדריכה מקומית, וזו המלצה שאני יכול לתת לכל מי שמטייל בעולם – לקחת מדריך, בין אם זה בחינם או בתשלום, זה שווה – מאוד. קיבלנו סקירה מהירה על העיר, ועברנו בין המקומות המעניינים והשווים. העיר מלאה באטרקציות לחובבי המוזיאונים וההיסטוריה, וגם לחובבי הקולינריה המקומית. העיר לא גדולה מדי, ולא הייתי משקיעה בו יותר מחצי יום, או יום שלם אם אתם חושקים במוזיאונים, שכן העיר מציעה גם את המצודה וגם מוזיאונים נוספים. מזג האוויר דומה לישראל, כך שמומלץ להגיע או מוקדם בבוקר או לקראת השקיעה, כשעוד ״סביר״ לטייל בעיר. עוד מומלץ לעשות הזמנות מראש למסעדות בעיר, שכן ישנן מספר מצומצם של מסעדות פופולריות, ואילו מספר רב של תיירים. העיר שווה ביקור והייתי ממליץ לבקר בה, גם אם אתם נוסעים לזמן קצר.

הרשת ששולטת באי

ממש בימים בהם שהינו בקורפו, רשת Domes השיקה את המלון השני באי – Domes of corfu. מדובר במלון שהינו חלק מ-Autograph collection של מאריוט, ושונה ל-Domes Miramare, הוא מיועד למשפחות, אך כולל גם בריכה למבוגרים בלבד. הגענו למלון ממש ביום השני לפתיחתו, וגילינו מלון בעיצוב שמזכיר את מרוקו, מעוצב בגוונים כתומים-חומים. המלון ממוקם בצד השני של האי באזור Glyfada, כך שאפשר באמת ליהנות מהשקיעות בחוף, והוא כולל מיטות חוף פרטיות לאורחי המלון. עוד המלון כולל חדרים בקומת קרקע עם בריכות פרטיות, וגם ״חדרים רגילים״, מרווחים למדי. במלון מתחם ״Core״ עם דגש על אומנות וחנויות של מעצבים מקומיים, ארבע מסעדות, כשגם שם, הדגש על האוכל הוא ניכר, כשהארוחת צהריים שאכלנו במסעדת Topos הייתה מצויינת. אם אתם משפחה שמתכננת חופשה בקורפו, מדובר במלון מומלץ ולא רק בשל היותו בין אחד מהמלונות הכי חדשים באי, אלא בעיקר בגלל מה שהוא מציע: מלון מרווח עם מגוון רחב של אטרקציות וגם כמובן – טרקלין.

לסיכום

החוויה ב-Domes Miramare הייתה יוצאת דופן. השירות היווני מעט איטי ודורש סבלנות, בעיקר בקרב הישראלים שרגילים לקבל כאן ועכשיו. אם אתם מחפשים חופשה של בטן גב ובעיקר חופשה שקטה ומפנקת, המלון יספק את כל מה שאתם צריכים. ועל כל זה, אי אפשר לשכוח ש-Domes הינה חברה ב-Marriott, כך שתוכלו לצבור נקודות ולילות לטובת הסטטוס שלכם.

גילוי נאות: בת הזוג שלי מייצגת את הרשת בישראל, והצטרפתי אליה לנסיעה כדי להכיר את המלון.

4 תגובות

  1. יאיר

    אמרתי לעצמי שהביקורת מרגישה כמו פרסומת ואז הגעתי לסוף וקראתי את הגילוי הנאות.
    חבל ליאור-זה ממש דומה לתוכן הממומן של ואללה.

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      הגילוי הנאות מופיע גם בראש הפוסט. מייקי אכן היה אורח המלון, כמו שכתבתי, וכמו שהוא כתב בסוף, אבל הביקורת היא שלו והמלון לא התערב בעריכה.

      הגב
      • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

        בראש הפוסט הוא די מוצנע. גם אני פספסתי את זה.
        אני לא רואה פה בעיה קשה – לגיטימי לפרסם כתבות שיש להן פוטנציאל.רווח עבור בעל הבלוג, והגילוי הנאות כן הוצג, ועם זאת אני מוצא בהן פחות עניין.

      • Lior@FlyingOut

        אז אוסיף הבהרה: לא קיבלתי דבר עבור פרסום הפוסט הזה. לא תגמול ולא הבטחה לתגמול. הפוסט גם לא קיבל קידום ממומן כלשהו כך שהוא לא יצר כניסות רבות נוספות לאתר. מייקי הוא חבר ואחד ממנהלי הלאונג׳, ופועל רבות למען קהילת הנוסעים התכופים, אז נענתי בחיוב כשהוא ביקש לפרסם שני פוסטים עם ביקורות למלונות יוקרה ביוון (שבאמת יכולים לעניין של קוראיי הבלוג…). זה הכל.

        לא מדובר בפרקטיקה שכיחה בבלוג או אחת שצפויה להימשך.

השאר תגובה