תוכניות Best Rate Guarantee נועדו בעיקר כדי לתמרץ לקוחות להזמין ישירות מהחברה במקום לפנות למתווכחים כמו אתרי הזמנות וסוכני נסיעות. אם אתם חדשים למושג – קראו עוד על הנושא בפוסט הזה.

התוכנית של מאריוט, שנקראת בקיצור LNF, היא אחת המוערכות ביותר בתעשייה. התוכנית כן דורשת הקמת הזמנה לפני הגשת בקשת BRG אבל אם הבקשה מאושרת מאריוט מבטיחה להשוות את המחיר הנמוך של המתחרה ולהוסיף עליו 25% הנחה נוספת. מדובר בהנחה נדיבה יותר ממה שמציאות תוכניות BRG מתחרות כמו אלו של הייאט (20%), סטארוורד (20%) וכתלות בגובה ההזמנה גם הילטון (50$).

אחד החיסרונות של התוכנית, עד החודש, היה החרגת מלונות רשת ריץ׳-קרלטון. רשת היוקרה שייכת לקבוצת מאריוט וכוללת 85 מלונות ב-29 מדינות בעולם. אבל כל זה השתנה והתוכנית של מאריוט קיבלה שדרוג משמעותי למעמדה.

באופן אישי אני מתרחק ממלונות של הקבוצה עד כמה שאני יכול אבל השינוי הזה יגרום לי לבדוק את המחירים של מלונות ריץ׳-קרלטון מדי פעם. תודה לך מאריוט על שיפור משמעותי.

טיפ לסיום: שימו לב למלון ריץ׳-קרלטון בברלין. הוא יחסית חדש, במיקום מצוין ולילות רבים בשנה מתומחרים מתחת ל-200 יורו. עם בקשת BRG מוצלחת תוכלו לשלם קרוב יותר ל-120 יורו ללילה.

השאר תגובה