פוסט קצרצר לאמצע השבוע.

אציג לכם את התעריפים שמצאתי באחד המלונות בהם שהיתי לאחרונה. לפעמים זה נראה כאילו אין הגיון בתעריפים שהמלון בוחר להציע, כדי שהאחראים לנושא לא השלימו בגרות במתמטיקה, אך בדר״כ ההגיון שם והוא פשוט לא ברור.

הנה התעריפים שהיו זמינים לשהייה של לילה אחד בסוף יולי:

IC Willard Rates 1

לצורך המשך הדיון אתעלם מהמסים, שממילא חלים על כל התעריפים, ואתייחס רק לתעריפי הבסיס.

אז מה אנחנו רואים כאן?

  • התעריף הגמיש הרגיל הוא 229.00$. בתמונה הבאה ניתן לראות שמוצע לחברי מועדון בלבד (הרשמה בחינם) תעריף גמיש במחיר מוזל של 224.42$ – הנחה של 2%.
    – – –
  • המלון מציע ללקוחותיו לרכוש 1,000 נקודות בתוספת של 6.00$. זה לא מחיר אטרקטיבי מדי לנקודות, בהתחשב בכך שאפשר לרכוש אותן במחיר מעט זול יותר במסגרת מבצעי מכירת נקודות, אבל הנקודות הנרכשות כחלק מתעריף החדר נספרות לטובת סטטוס ומכאן שזו הצעה הוגנת.
    – – –
  • שימו לב: אם שוכנעתם לרכוש קצת נקודות כחלק מהתעריף, אולי כדי לקצר את הדרך לסטטוס גבוה, הרי שמוטב לכם לבחור בתעריף אחר: Your Rate. התעריף מציע את אותה גמישות כמו התעריף הגמיש הרגיל ומציע גם כן בונוס של 1,000 נקודות אבל במקום לשלם 235.00$ תשלמו רק 230.30$. בתעריף זה המלון בעצם מציע לנו לרכוש 1,000 נקודות במחיר של 5.88$ – שהרי קיים תעריף מוזל של 224.42$ כפי שציינתי קודם.
    – – –
  • המלון גם מציע להוסיף לתעריף הגמיש הרגיל 2,000 נקודות בונוס תמורת 15.00$ נוספים. כלומר, 7.50$ לכל 1,000 נקודות. זו עסקה גרועה מאוד.

רוצים להוסיף ארוחת בוקר?

IC Willard Rates 2

  • המלון מציע ארוחת בוקר זוגית במחיר כמעט שערורייתיי של 60.00$. כתוספת לתעריף הגמיש הרגיל זה יעלה את המחיר הסופי ל-289.00$.
    – – –
  • כמובן שאתם יכולים לבחור בתעריף המוזל לחברי מועדון, והרי כל אחד יכול להיות חבר מועדון, שמקנה הנחה קטנה גם על ארוחת הבוקר. המחיר הסופי יהיה 283.22$. שוב, חיסכון של 2% בלבד.
    – – –
  • אלא שהמלון מציע גם את תעריף Business Sense. בהחלט שיש הגיון לתעריף הזה. לתעריף יש את אותה הגמישות כמו התעריף הגמיש הרגיל והוא כולל ארוחת בוקרהכל במחיר של 264.00$. כלומר, במסגרת התעריף הזה המלון מציע את ארוחת הבוקר במחיר של 35.00$ בלבד במקום 60.00$. הרבה יותר לגיטימי בעיניי. וכן, התעריף העסקי תקף גם לשני אורחים בחדרמקרה שתהיתם.

מה שלא רואים בתמונות, וממנו קצת התעלמתי בכוונה, הוא התעריף המוזל למחזיקי כרטיס ההטבות של AAA. במקרה הזה המחיר היה 206.99$ בלבדהנחה של כמעט 10% על התעריף הגמיש הרגיל.

לסיכום

המסר של הפוסט הוא אחד: זיכרו לבדוק את כל התעריפים הזמינים באתר המלון. אל תסתפקו בתעריף הגמיש הזול ביותר שמופיע בראש הרשימהכי לפעמים מתחבאות להן עסקאות טובות יותר בהמשך דף תוצאות החיפוש. לפעמים תוכלו להוסיף נקודות או ארוחת בוקר בעלות כדאית, לפעמים כדאי לבחור בחדר משודרג או לפעמים מוצע תעריף ייחודי אחר שכולל בתוכו תוספות בעלות שווי כספי אמיתי.

הכל נכון בחזקת קל וחומר בהזמנת שהייה למטרת נופש שבמהלכה אולי תרצו להשתמש בשירותי הספא של המלון, להזמין שירות חדרים, להנות מארוחת בוקר בכל בוקר וכיוצ״ב. במקרים רבים מלונות מציעים תעריפים שכוללים קרדיט לשימוש במהלך השהייה, הנחה קבועה על שירותים מסוימים, ארוחת בוקר, כניסה לטרקלין וכו׳ולכן שווה בהחלט לעבור על כל רשימת התעריפים.

השאר תגובה