20% הנחה על טיסות אליטליה

מהדורה נוספת למבצע הפופולרי של חברת התעופה האיטלקית לכאורה לכבוד ׳יום שישי השחור׳. להזמנה עד ה-26 לנובמבר ולטיסות עד ה-30 ליוני 2018 (למעט בתאריכים מסוימים בתקופות החגים). ההנחה חלה לכל יעדי החברה ובכל מחלקות השירות. פרטים מלאים באתר החברה.

מנוי למועדון הטרקלינים פריוריטי-פאס בהנחה גדולה

פריוריטי פאס (Priority Pass) הוא מועדון הטרקלינים הגדול בעולם שמאפשר למחזיקי הכרטיס להיכנס ליותר מ-1,000 טרקלינים ברחבי העולם. בשנה האחרונה ההיצע הורחב גם למסעדות שונות במספר שדות תעופה אמריקנים. במסגרת מבצע מיוחד לסופ״ש הנוכחי בלבד מוצעים מנויים במועדון בהנחה של עד 40%. הקישור לעיל הוא לאתר הבריטי של המועדון שבו המחירים הנמוכים ביותר אך תוכלו לראות את ההנחות גם באתר האמריקני של המועדון (כאן).

מלונות מקבוצת סטארווד החל מ-89$ ללילה

להזמנות עד ה-27 לנובמבר ולשהיות בין ה-7 לדצמבר וה-15 לינואר בלבד. כלומר, אולי המחירים נמוכים אבל הם תקפים רק לחודש וחצי. המבצע חל על מלונות הקבוצה ברחבי אמריקה (הצפונית והדרומית). ישנו מבצע דומה למלונות קבוצת מאריוט.

מאמר מעניין על אוכל במטוסים

בריאן סאמרס, עיתונאי של אתר החדשות הפופולרי Skift, יצא לראיין את אחד המנהלים הבכירים של חברת גייט גרופ שהיא חברת הקייטרינג הגדולה ביותר בתעשיית התעופה העולמית. אילו מאכלים הכי בעייתי לשמור טריים? כמה משלמות חברות התעופה עבור כל ארוחה שעולה למטוס? למה סלטים לא פופולריים? ואיך ק.ל.מ עברה על החוק? תשובות לכל השאלות האלו ואחרות תוכלו למצוא בכתבה.

עד 50% הנחה על מלונות קבוצת מאלייה

להזמנות עד ה-26 לנובמבר ולשהיות עד ה-31 לדצמבר בלבד. קבוצת המלונות הספרדית מנהלת כיום קרוב ל-400 מלונות ברחבי העולם תחת רשתות שונות. במסגרת מבצע לסופ״ש מוצעות הנחות גדולות במלונות רבים של הקבוצה ובנוסף בונוס של 5,000 נקודות מכל הזמנה לחברי מועדון הלקוחות של הקבוצה – Melia Rewards.

10% הנחה על כרטיסי-מתנה של אובר באתר וולמארט

מבצע מצוין למי מכם שממילא משתמש בשירותי אובר באופן שיגרתי. נכון לעכשיו ניתן להזמין באתר כרטיסי-מתנה בשווי 100$ ולשלם עליהם 90$ בלבד. הכרטיסים יישלחו בדוא״ל במסגרת מספר שעות לאחר הרכישה ויכללו קוד שאותו יש להזמין באפליקציה של אובר. לאחר הזנת הקוד יופיע מיידית קרדיט בחשבון. קל ומהיר.

כתבה מזלזלת של דה-מארקר על הבלוגר בן שלאפיג

רבים מכם מכירים אותו בשם ׳לאקי׳ ואולי אף קוראים בקביעות את הבלוג שלו שנקרא בקצרה OMAAT. בן הוא אחד הבלוגרים המקצועיים ביותר, ההגונים ביותר, הצנועים ביותר והמעניינים ביותר בתחום של מועדוני הלקוחות בעולם הנסיעות והוא בפרט מומחה לעניין מחלקות יוקרה בחברות תעופה. כמו בלוגרים טובים אחרים גם הוא מקפיד לשחק תמיד במסגרת כללי המשחק ולא מעודד את קוראיו לרמות את חברות התעופה או להשתמש בדרכים לא-לגיטימיות כדי להנות ממה שלא מגיע להם. ובכל זאת בחרה העיתונאית של דה-מארקר רונית דומקה – שכנראה לא מכירה את בן, את הבלוג שלו או בכלל את התחום שבו הוא עוסק – לתאר אותו בכתבה כאילו היה רמאי קטן שמתחמן את דרכו אל מחלקות היוקרה במטוסים. התגובות לכתבה היו בהתאם ומרבית המגיבים טענו, מבלי לדעת דבר וחצי דבר, שבן נתן מחמאות לאלעל משום שהוא קיבל את הטיסה בחינם. חבל מאוד שבלוגר ברמה כזאת מגיע לישראל, מחמיא לאלעל ובסוף זוכה לביקורת כ״כ מוטעית בעיתון ישראלי מוביל.

מבצעים והנחות באתר הבריטי של אקספדיה

עמוד המבצעים אמור להתעדכן היום (ו׳) בשעה 11:00 בבוקר שעון ישראל. בין השאר ניתן יהיה להשתמש בקופון שיקנה הנחה של 40 פאונד בהזמנת שהייה במלון במחיר של 150 פאונד ומעלה (כלומר, עד 27% הנחה).

היום בלבד: 20% הנחה על כל טיסות וויזאייר

מבצעיימהדורה נוספת למבצע הקבוע של חברת הלואוקוסט ההונגרית. המבצע הפעם חל על כל יעדי החברה, בכל התאריכים והוא פתוח לכל הלקוחות.

אף חברה לא הגישה הצעה למכרז הפרסום בנתב״ג

כשלון נוסף לרשות שדות התעופה שממשיכה לראות בנתב״ג כמחלבת כסף לקופתה הפרטית. הפעם עמד על הפרק מכרז להפעלת כל שטחי הפרסום בשדה אך אפילו חברה אחת לא הגישה הצעה במכרז בשל דרישת הסף הגבוהה שהציבה רש״ת (דמי זיכיון בגובה 60% מסך ההכנסות עם מינימום של 13 מיליון ש״ח). בכל העולם שטחי פרסום בשדות תעופה בינ״ל נחשבים מבוקשים מאוד אבל כנראה שבישראל אף חברה לא באמת רוצה לעבוד עם רש״ת ו/או להתמודד עם התנאים ה׳מיוחדים׳ של המכרזים.

היום בלבד: 15% הנחה על כרטיסי-מתנה של רשת פיירמונט

מבצע פופולרי שחוזר בדר״כ פעם או פעמיים בשנה. הפעם יתקיים המבצע לשלוש שעות בלבד מהשעה 21:00 הערב (ו׳) ועד חצות. כרטיסי-המתנה נקוביעם בדולר אמריקני או בדולר קנדי, לבחירה בעת ההזמנה, והם טובים כמו כסף במלונות הרשת. ניתן לשלם באמצעותם גם במסעדות של המלונות ובספא. כלומר, מדובר בהנחה ׳אמיתית׳ של 15% שיכולה לבוא בנוסף לכל הנחה אחרת כמו תעריפים מוזלים במיוחד במסגרת מבצעים, קאשבק, צבירת נקודות וכיוצ״ב. אם יש לכם תוכניות להתארח במלונות הרשת בחודשים הבאים אז כדאי לכם בהחלט לרכוש לעצמכם כרטיסי-מתנה במסגרת המבצע.

2 תגובות

  1. Dror

    הכתבה על בן לא היתה עד כדי כך מזלזלת, אם אני זוכר נכון הם פירסמו ראיון איתו באחד ממוספי החג של הדה מרקר (לא זוכר אם מקורי או מתורגם). בכל מקרה הביקורות שלומעל ישראל עד עכשיו היו ממש מחמיאות.

    הגב
  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    טענו שקיבל כרטיס חינם אך בבלוג הוא טען ששילם מכספו.
    זה בטח לא הפריע לאל על לפרסם את הסקירה שלו, פרסום חינם.
    אז מי כאן רמאי? (-:

    הגב

השאר תגובה