עדכון: מדובר במבצע ישן. משום מה עמוד המבצע לא הוסר. מתנת-ההצטרפות כעת היא 5,000 מיילים בלבד ולא 15,000 מיילים כפי שכתוב בפוסט. אני לא מסיר את הפוסט אלא מסתפק בהוספת עדכון זה.


לעמוד המבצע לחצו כאן.

את הקישור לעיל פרסמתי בקבוצת הלאונג׳ בפייסבוק לפני מספר ימים.

באופן תמוה בעמוד המבצע לא מופיע מידע על תוקף המבצע. אבל לפחות שניים מחברי קבוצת הלאונג׳ עדכנו מאז שהם פנו לשירות הלקוחות של כאל, המשווקת את הכרטיס, ונאמר להם שאכן מבצע זה בתוקף וניתן לקבל מתנת-הצטרפות של 15,000 מיילים.

תנאי המבצע הכלליים

  • מבצע מיועד ללקוחות חדשים בלבד. כלומר, לקוחות שלא החזיקו בעבר את הכרטיס הממותג של M&M (לפי ת״ז). בפועל, להבנתי, גם מי שחזיק את הכרטיס בעבר אבל ביטל אותו לפני מספר שנים נחשב כלקוח חדש ועל כן יוכל להנות ממתנת-ההצטרפות.
    – – –
  • מתנת-ההצטרפות הינה 15,000 מיילים של מועדון Miles&More. הם יינתנו באופן הבא: 7,500 מיילים לאחר מועד החיוב הראשון ו-7,500 מיילים נוספים לאחר שלושה חודשים ראשונים עם חיוב ממוצע של 1,500 ש״ח בחודש (המיילים יכולים להופיע בחשבון עד 60 ימים מסיום תקופת המדידה).
    – – –
  • ניתן להנות מהטבה נוספת: הלוואה של 5,000 ש״ח ללא ריבית. להחזר ב-12 תשלומים. ההלוואה היא מחוץ למסגרת האשראי המאושרת לכרטיס החדש (או לכלל כרטיסי כאל של הלקוח).

מאפייני הכרטיס ויתרונותיו

  • ניתן לקבל כרטיס גולד או פלטינום. שני ההבדלים העיקריים ביניהם הם דמי השימוש החודשיים ויחס צבירת המיילים. כמובן שעדיף לבקש את כרטיס הפלטינום שצובר מייל אחד לכל 17 ש״ח בחיוב החודשי (לעומת מייל אחד לכל 29 ש״ח בחיוב החודשי לכרטיס הגולד). עסקאות מסוימות לא מאפשרות צבירת מיילים בכלל – אנא ראו את הפרטים המלאים בעמוד המבצע.
    – – –
  • החזקת כרטיס ממותג של המועדון, מכל מדינה, מקנה הטבה משמעותית: מניעת תפוגת כל המיילים בחשבון. טכנית יש תנאי לפיו חייבת להיות פעילות בכרטיס – קרי, לפחות עסקה אחת בחודש המקנה צבירת מיילים ובעצם צבירה של מייל אחד לפחות בכל חודש – אם כי בפועל אני לא בטוח שתנאי זה נאכף. בכל מקרה, מיד עם ביטול הכרטיס כל המיילים בחשבון מקבלים את תוקפם המקורי ובתוך כך ייתכן שחלקם יימחקו באופן מיידי.
    – – –
  • דמי השימוש החודשיים הם 14.90 ש״ח ו-19.90 ש״ח לכרטיסי גולד ופלטינום בהתאמה. רבים דיווחו כי הצליחו לקבל פטור מדמי השימוש החודשיים רק כי דרשו זאת או בכפוף לפעולה אחת בחודש (שכביכול ממילא נדרשת כדי למנוע את תפוגת המיילים כאמור). היו שדיווחו כי אישרו להם פטור מדמי השימוש החודשיים למשך שנה אחת ולאחר מכן הם התקשרו שוב כדי להאריך את ההטבה לשנה נוספת. כדאי לנסות. בעלי סטטוס HON זכאים לפטור מלא מדמי השימוש החודשיים ובעלי סטטוס סנטור זכאים גם כן לפטור מלא אבל בכפוף לחיוב חודשי של 3,000 ש״ח ומעלה.

הזמנת הכרטיס

דרך מוקד שירות הלקוחות של כאל במספר 03-5726444. בימים ראשון-חמישי המוקד פעיל בשעות 16:00-8:30.

לחילופין אפשר למלא את הטופס המקוון להזמנת כרטיס, כאן:

https://cal.cal-online.co.il/#!/calsale/opportunity/customer

מה אפשר לעשות מיילים של לופטהנזה?

15,000 מיילים זו יתרה התחלתית טובה למדי אבל כנראה לא מספקת ל׳מימוש אפקטיבי׳ (מימוש שייתן ערך משמעותי למיילים בשקלול כל הדברים). לכן ההמלצה שלי היא לא לחפש מימוש ליתרה התחלתית זו אלא לנסות לצבור מיילים נוספים ולהגדיל את היתרה כדי להגדיל את אפשרויות המימוש הריאליות. מלבד צבירת מיילים באמצעות השימוש בכרטיס (1,000 ש״ח בחיוב כרטיס פלטינום = 59 מיילים) ניתן גם לצבור מיילים בדרכים אחרות כמו הזמנת מלונות באתר המועדון (מינימום 1,000 מיילים לכל לילה), השכרות רכב (יש כעת מבצע שמקנה עד 5,000 מיילים), נסיעות בלאקליין, קניות בחנות המוצרים של לופטהנזה ועוד ועוד.

טיפ נוסף: ניתן להשתמש במיילים מחשבון של אדם א׳ לטובת כרטיס בונוס על שמו של אדם ב׳. בדרך זו יכולים בני-זוג לקבל 15,000 מיילים כל אחד לחשבונו (שני כרטיסים) ואז להשתמש במיילים כדי לרכוש כרטיס הלוך/חזור ליעד כלשהו שבעצם מורכב משני כרטיסי בונוס בכיוון-אחד. כלומר, חשבון א׳ ישמש למימון ההלוך וחשבון ב׳ ישמש למימון החזור. במקביל כמובן לרכוש בכסף כרטיס לנוסע השני, במידה ונוסעים יחד.

למחשבון כרטיסי הבונוס של המועדון – לחצו כאן.

לטבלת המימוש המלאה של המועדון ולטבלת הגדרת אזורים – לחצו כאן.

כרטיסי בונוס לדוגמה:

15,000 מיילים יספיקו לכרטיס בכיוון-אחד במחלקת התיירים מת״א ליעדים בתת-היבשת ההודית. זה כולל, בין השאר, את המדינות: הודו, נפאל, סרי-לנקה והמלדיביים. המועדון לא מאפשר קונקשיין באירופה בכרטיס כזה ולכן הטיסות בהכרח יהיו של אייר-אינדיה או אתיופיאן. אותו כרטיס במחלקת העסקים יעלה 30,000 מיילים.

15,000 מיילים יספיקו לכרטיס בכיוון-אחד במחלקת התיירים בתוך אירופה או בתוך מדינה כלשהי. כך, למשל, ניתן לרכוש במחיר זה כרטיס של יונייטד מניו-יורק לסן-פרנסיסקו או כרטיס של אייר ניו-זילנד מאוקלנד לקווינסטאון. אותו כרטיס במחלקת העסקים יעלה 20,000 מיילים בלבד – ולכן השדרוג כדאי!

17,000 מיילים יספיקו לכרטיס בכיוון-אחד במחלקת התיירים מת״א ליעדים במרכז אפריקה. זה כולל, בין השאר, את המדינות: אתיופיה, קניה וטנזניה (ובתוך כך יעדים פופולריים כמו זנזיבר). בהכרח טיסות של אתיופיאן. אותו כרטיס במחלקת העסקים יעלה 30,000 מיילים.

20,000 מיילים יספיקו לכרטיס בכיוון-אחד במחלקת התיירים מת״א ליעדים בדרום-אפריקה. קייפטאון, למשל. בהכרח בטיסות של אתיופיאן וסאות׳-אפריקן איירוויס. אותו כרטיס במחלקת העסקים יעלה 35,000 מיילים.

20,000 מיילים יספיקו לכרטיס בכיוון-אחד במחלקת התיירים מת״א ליעדים באירופה. פורטו, למשל. עם מגוון רחב של חברות תעופה. אותו כרטיס במחלקת העסקים יעלה 35,000 מיילים.

30,000 מיילים יספיקו לכרטיס בכיוון-אחד במחלקת התיירים מת״א ליעדים בדרום-מזרח אסיה. זה כולל, בין השאר, את המדינות: תאילנד, ויטנאם, סינגפור והפיליפינים. בהכרח בטיסות של אייר-אינדיה או אתיופיאן. אותו כרטיס במחלקת העסקים יעלה 56,000 מיילים.

20 תגובות

  1. Eytan

    האם ניתן לשדרג כרטיס של TAP מת"א לליסבון בנקודות של לופטנזה?

    הגב
  2. erantips

    המימוש הכי מעניין,שלא דובר עליו, הוא האיים הקנריים.
    האם ליעד הזה ניתן לבצע קונקשין באירופה?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      חשבתי על זה האמת. לא מצאתי דרך להגיע לשם בכרטיס בונוס רגיל. כלומר, להערכתי המועדון במכוון לא מאפשר קונקשיין באירופה בדרך לשם (ומאלץ להשתמש בכרטיס שלושת-האזורים) ובתיאוריה אם הייתה טיסה ישירה מישראל היא הייתה אפשרית בתעריף האטרקטיבי.

      הגב
      • ארז

        כלומר, גם אי אפשר לממש, למשל, את התעריף של מחלקה ראשונה בין ת״א לסינגפור, כי אין מחלקה ראשונה לאתיופיאן, ומעבר דרך פרנקפורט (או אירופה בכלל) כבר לא מתאפשר בתעריף הישיר?
        האם הם לא מחוייבים לתת אפשרויות מימוש לכל מה שמופיע בטבלת המימוש?
        האם טיסה מזרחה עם אייר אינדיה לטוקיו, למשל, דרך הודו, מאלצת גם היא את כרטיס שלושת האיזורים?

      • Lior@FlyingOut

        הטבלה היא ׳כללית׳ ולא תמיד תהיה אפשרות בפועל להגשים כרטיס בונוס אפשרי. כמו בדוגמה שלך עם כרטיס פירסט מת״א לסינגפור.

        ספציפית לטוקיו אתה יכול להגיע עם אתיופיאן. אני מאמין שלא תוכל לטוס עם אייר-אינדיה כי זה אכן ידרוש קונקשיין באזור שלישי, וקל וחומר כי יש חלופה.

  3. דרור

    ליאור, תוכל בבקשה להפיג את אי הוודאות לגבי מחירי שדרוגים בקווים לאירופה?
    אני מסתכל פה:
    https://www.meilenrechner.de/spend_miles.php?language=eng

    בחיפוש מחירים מת"א לציריך לדוגמא, אני רואה מחיר של 20K/35K לכיוון באקונומי/ביזנס (שזה הגיוני), ומחירי שדרוגים של 30K/35K מאקונומי לביזנס (תלוי בקלאס), שזה לא הגיוני בעליל.
    האם אלו מחיריהשדרוגים האמיתיים, או שאני לא מבין משהו?
    תודה!

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      כן, אלו המחירים.

      שדרוג באמצעות מיילים זה בדר״כ רעיון רע. זה מתאים לנוסעים עסקיים שיש להם יותר מדי מיילים ומעט מדי הזדמנויות להשתמש בהם.

      הגב
      • דרור

        תודה!
        לשדרג ב-30/35K מיילים טיסות מהחוף המערבי לאירופה אני יכול להבין, אבל התמחור מישראל לאירופה די הזוי.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מישהו יודע כמה התוספת הכספית צפויה להיות במידה ואני ארכוש כרטיס טיסה למלדיביים ב 30,000 נקודות?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      אמור לצאת בערך 40$-30$ לכל נוסע לכל כיוון במסים.

      הגב
      • עמיחי

        יש לי .16,000 מילים במועדון לופטהאנזה ו57,000 מיילים במועדון יונייטד. המחברות שייכות לאותה ברית תעופה. אפשר להשתמש בשני סוגי המיילים לרכישת כרטיסים לאירופה הלוך-חזור לי ובת זוגי?
        אלו יעדים לדוגמא יאפשר לי תקציב הנקודות הזה?

      • Lior@FlyingOut

        לא ניתן לחבר את היתרות לטובת כרטיס בונוס אחד. ניתן, לכל היותר, לרכוש שני כרטיסי בונוס בכיוון-אחד – אחד מכל מועדון – וכך ליצור כרטיס הלוך/חזור.

        היתרה בחשבון של יונייטד תספיק לכרטיס הלוך/חזור לאירופה או לתת-היבשת ההודית (אקונומי). היתרה בחשבון של לופטהנזה תספיק לכיוון-אחד בלבד. לא כולל מסים כמובן.

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    דיברתי איתם..
    אמרו לי שהמבצע לא בתוקף/פרסום שגוי 🙁
    יחזרו בקרוב אם תשובה..

    הגב
    • יניב

      מציע שתצלצלו לשירות לקוחות, תבקשו את רותם מצוות לילך. היא תעביר פניה מסודרת לצוות של מועדון האשראי M&M ותוודא שתקבלו את הבונוס שמגיע לכם.
      נשמע שהם לוקחים אחריות ועומדים מאחורי המבצע דרכו פתחתם את הכרטיס.

      הגב
  6. מני

    לאחר שכבר הזמנתי את הכרטיס, פניתי אליהם, ולא היו מוכנים לממש את תנאי המבצע המקוריים. ביטלתי אותו במקום.

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      מצטער לשמוע. הם אכן טוענים שמדובר במבצע-שגוי ושעמוד המבצע לא היה אמור להיות פעיל (אבל היה).

      הגב
    • יניב

      מציע שתצלצלו לשירות לקוחות, תבקשו את רותם מצוות לילך. היא תעביר פניה מסודרת לצוות של מועדון האשראי M&M ותוודא שתקבלו את הבונוס שמגיע לכם.
      נשמע שהם לוקחים אחריות ועומדים מאחורי המבצע דרכו פתחתם את הכרטיס.

      הגב

השאר תגובה