25% הנחה על טיסות אליטליה לאירופה

להזמנות עד ה-22 ליולי ולטיסות בין ה-15 לספטמבר וה-15 לדצמבר. באופן מעניין תנאי המבצע לא כוללים ׳תקופת החשכה׳ לחגים. ההנחה תקפה גם למחלקת התיירים וגם למחלקת העסקים בטיסות אליטליה בלבד (ללא טיסות קודשייר). ההנחה תקפה בהזמנה למבוגר אחד – כך שעבור מספר נוסעים יש להקים מספר הזמנות. כל הפרטים בעמוד המבצע.

עד 30% הנחה במלונות קבוצת הילטון באירופה, המזרח-התיכון ואפריקה

להזמנות עד ה-19 לאוגוסט ולשהיות בסופ״שים עד ה-6 לינואר. ההנחה היא ביחס לתעריף הגמיש הרגיל ולא כל המלונות המשתתפים במבצע מציעים את ההנחה המקסימלית. התעריף המוזל כמובן דורש תשלום מראש ולא ניתן לביטול – אז נצלו את המבצע רק במידה ואתם מזמינים שהיות שכנראה לא תרצו לבטל.

עד 145% בונוס ברכישת מיילים של מועדון LifeMiles (אוויאנקה)

המבצע הרגיל כולל בונוס מקסימלי של 125% אבל קוראיי הבלוג OMAAT זכאים לבונוס מוגדל – ולכן הקישור הוא לפוסט של לאקי עם הסבר על המבצע. כדי להנות מהבונוס המקסימלי יש לרכוש לפחות 101,000 מיילים בסכום של מעל 3000$, וזה כמובן פחות מתאים לרוכש הממוצע. תחת הבונוס המקסימלי מחיר המיילים יורד ל-1.35 סנט/מייל. זה המחיר הנמוך ביותר שהמועדון מציע בו מיילים למכירה. המבצע בתוקף עד סוף החודש.

משרד התיירות הפך את הסקר השנתי שלו לבדיחה של ממש

בכל שנה עורך משרד התיירות סקר בקרב תיירים המבקרים בישראל כדי ללמוד על החוויות שלהם לחיוב ולשלילה. זו דרך מצוינת להסיק מסקנות אובייקטיביות ולשפר את מה שצריך לשפר. בשנים קודמות הסקר כלל כ-25 שאלות שנגעו בהיבטים שונים של החופשה בישראל כמו מלונות, תחבורה, בילויים, הנגשת מידע, אתרי תיירות ועוד. הסקר של 2018, לעומת זאת, כלל רק 3 שאלות. והנה לכם ציטוט מתוך הכתבה המקושרת שבעצם אמור להגיד את הכל: ״אז מה הבעיה? עיון בעמוד 164 של הדו"ח עב הכרס מלמד כי במשרד התיירות החליטו להתעלם מכל התלונות של התיירים על נהגי המוניות, בילויי הלילה, הנגישות, השירותים הציבוריים, התחבורה הציבורית, שירותי הבריאות, לשכות המידע לתיירים, הניקיון בשטחים הציבוריים, מתקני האיכסון (מלונות) ועוד. פשוט לא שאלו אותם את השאלות לגבי סעיפים אלה שכיכבו בדוחות של שנים קודמות״.

התחזקות השקל מעודדת את הישראלים לטוס יותר לחו״ל

זוכרים את הימים שהפאונד היה שווה כ-8 ש״ח, האירו היה מעל ל-5 ש״ח והדולר הסתובב באופן עקבי סביב 4 ש״ח? הימים האלו חלפו. למקרה שלא שמתם לב לשער היציג של בנק ישראל: הדולר שווה 3.53 ש״ח בלבד, האירו שווה 3.98 ש״ח בלבד והפאונד הקורס שווה 4.42 ש״ח בלבד. כל זה כתוצאה מהתחזקות השקל בשנים האחרונות למרות ניסיונות ריסון של בנק ישראל. המשמעות היא שלישראלים זול יותר לטייל בחו״ל ולשלם את אותם המחירים שפעם היו גבוהים מדי. אולי גם אלעל מרוצה כי מנייתה נסחרת בש״ח ולאור ירידת הדולר, ועל אף ירידה בערך המנייה, שווי החברה ניצב כעת על 125 מיליון דולר (כמחצית ממחירו של מטוס דרימליינר חדש…).

ביקורת מצוינת לטרקלין הדגל של קתאי בהונג-קונג

אני נוהג לכנות את קתאי ׳אלופת העולם בטרקלינים׳ משום שכמעט כל הטרקלינים שלה מצוינים. ברמה אחת מעל כל חברת תעופה אחרת. הכל נכון בחזרת קל וחומר לטרקלינים בשדה הבית שלה – הונג-קונג (HKG) – ובפרט לטרקליני המחלקה הראשונה. ה-טרקלין של קתאי נקרא The Pier והוא כולל אגף למחלקה הראשונה ואגף למחלקת העסקים. ביקרתי בו מספר פעמים ואני אוהד נלהב, אבל מעולם לא פרסמתי ביקורת מסודרת כאן בבלוג. אז אם מעניין אתכם לדעת איך נראה אחד הטרקלינים הטובים ביותר בעולם – קראו את הביקורת המצוינת של מת׳יו מהבלוג Live and Lets Fly.

בשעה טובה הוסדר המבנה החדש של אליטליה

משרד האוצר האיטלקי יחד עם חברת הרכבות הלאומית יחזיקו כ-50% ממניות חברת התעופה הכושלת, דלתא האמריקנית תחזיק 15%-10% מהמניות ואת שאר המניות (40%-35%) תחזיק חברת אטלנטיה שעוסקת בהפעלת כבישים מהירים ושדות תעופה. הגופים האלו יחדיו יכניסו לקופת אליטליה בסביבות מיליארד אירו כדי לחלץ אותה מחובותיה הקיימים ולייעל אותה לקראת המשך פעילותה שבתקווה תהיה רווחיות. הזמן יגיד האם זה יספיק. לעת עתה נראה שהוסר כל חשש, אם היה כזה, מהפסקת פעילותה של החברה.

עד 30% הנחה ביותר מ-200 מלונות של רשת SLH

להזמנות עד מחר, ה-21 ליולי (אפקטיבית מחרתיים בבוקר שעון ישראל), וככל הנראה לשהיות עד סוף הלו״ז הזמין בכל מלון משתתף. כדי לראות את המחירים המוזלים יש להתחבר לחשבון Invited (הרשמה בחינם). באופן טבעי התעריף המוזל דורש תשלום מראש ואינו ניתן לביטול.

גארודה, חברת התעופה האינדונזית המובילה, פשוט לא יודעת לקבל ביקורת

״נוסע של חברת תעופה אינדונזית פירסם סרטון שבו נראה שירות ירוד במחלקת העסקים של החברה. בעקבות הפרסום, חברת התעופה התלוננה במשטרה נגד המצלם – ואסרה לצלם בטיסותיה״.

עד 50% בונוס ברכישת נקודות של רדיסון

במסגרת המבצע, שיתקיים עד ה-28 ליולי, ניתן לרכוש מקסימום של 120,000 נקודות (לא כולל הבונוס) וזאת כהטבה נוספת של המבצע לאור המגבלה השנתית הרגילה של רכישת 80,000 נקודות בלבד. כלומר, בשקלול הבונוס ניתן להכניס לחשבון עד 160,000 נקודות. כדי להנות מהבונוס המקסימלי של 50% יש לרכוש לפחות 51,000 נקודות (לא כולל הבונוס). מחיר הבסיס הוא 7$ לכל 1,000 נקודות כך שבשקלול הבונוס המקסימלי המחיר יורד עד 4.67$ לכל 1,000 נקודות. בהחלט לא כדאי לרכוש נקודות במחיר הזה בצורה ספקולטיבית והמבצע מתאים רק למי שמעוניין להגדיל קצת את היתרה בחשבונו או שיש לו מימוש רצוי.

השתתפו בהגרלה של מועדון Miles&Smiles (טורקיש) כדי לזכות ב-100,000 מיילים

לכבוד חגיגות 30 שנים להיווסדו מציע המועדון הטורקי שלל מבצעים ובתוך כך גם שורת הגרלות בהן יזכו 300 חברי מועדון ב-100,000 מיילים כל אחד. סה״כ, אם כן, יחולקו 30 מיליון מיילים. כל חבר מועדון יכול להשתתף בכל ההגרלות – אחת בכל חודש למשך עשרה חודשים – ויכול להיכנס להגרלה פעם אחת בכל יום כדי להגדיל את סיכויי הזכייה. כל הפרטים הנוספים באתר טורקיש.

2 תגובות

  1. ישראל

    אני לא חבר מועדון בטורקיש
    האם אני יכול להצטרף למועדון ואז להצטרף להגרלה או שזה רק ללקוחות קימיים

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      לא קראתי את כל האותיות הקטנות אבל אני מאמין שאין בעיה לפתוח חשבון חדש ולהיכנס להגרלה.

      הגב

השאר תגובה